Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
:-)
Dużo Was było?
Byłam przez 4 dni sama. Żeby nie myśleć za dużo, łykałam tom po tomie. Poza tym jest naprawdę bardzo dobra!
Mam nadzieję, że uda mi się przyjechać na następne. Tęsknię za Wami.
Złamana przysięga
Wyrzutek
Zacznę Pożeracz Dusz
Wprawdzie to żaden z tych autorów, ale spróbuj: Tumbo z Przylądka Dobrej Nadziei
Najpierw czytała Wędrującego ducha. Bardzo mi się spodobał, więc zaczynam od nowa cały cykl. Uwielbiam takie klimaty. Ucho od śledzia? Bardzo fajne!
Zacznę Wilczy brat
Nie będzie mnie. Może następnym razem...
W niebie na agrafce Cieniutkie...
Czarny Anioł: Opowieść o Ewie Demarczyk
Wielkie małe książki: Lektury dzieci: I nie tylko
Odpada. Ja tylko ewentualnie 11-12 czerwca. I to też niepewne.
Dziś wieczorem będę wiedziała, czy uda mi się spotkać.
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin biblionetkowych.
Odłamek (Fitzek Sebastian) 4,5 Opowieści o sławnych kochankach (Lubosz Bolesław) 3,5 Czarci krąg (Banach Iwona) 4,0 Jak nie zabiłam męża czyli Babski punkt widzenia (Hopkinson Christina) 4,0 Requiem dla króla zbrodni (Jacquemard Serge) 4,5 Książę Karol: Serce króla (Mayer Catherine) 4,5 Złodziejka czarów: Przygoda w 68 pokojach (Malone Marianne) 4,0 Rodzina Połanieckich (Sienkiewicz Henryk (1846-1916)) 5,5
Takie sobie. Wpiszę coś w wolnym czasie, Krysiu.
Opowieści o sławnych kochankach
Jestem pierwszą osobą, która przeczytała? Na to wychodzi. Bardzo zabawna i ciekawa. Akcja szybko leci. Pomysł goni pomysł. Ma autorka fantazję i lekkie pióro, to widać. Przeczytajcie. :-)
Zacznę Czarci krąg
Żal
Nie oglądałam serialu, więc nie wiem. Ale Annę Nehrebecką bardzo lubię. Spróbuj przeczytać. Pamiętam, jak się zraziłam do Harrego Pottera po tym rozwrzeszczanym głupim filmie. A książki tak mi się podobały, że już mam je na własność i uwielbiam po prostu.
Zacznę Książę Karol: Serce króla
Na początku trochę nudzi, ale potem jest naprawdę bardzo dobra.
Stuhrowie: Historie rodzinne (Stuhr Jerzy) 4,5 Miłość Ani (Dunin-Kozicka Maria) 4,5 Młodość (Dunin-Kozicka Maria) 5,0 W trakcie: Rodzina Połanieckich - Henryk Sienkiewicz. Ocena będzie między 5,00 a 6,00.
Przed chwilą kupiłam Książę Karol: Serce króla
Proszę bardzo.
Zaglądaj częściej, Syrenko. :-) Dziękuję za przefajne spotkanie.
Mówisz - masz! :-)
Jeśli chcecie coś na własność z moich Oddam/Wymienię, to napiszcie. Oddam, z wyjątkiem tych, przy których jest jakaś adnotacja.
Rodzina Połanieckich
Dobrze, Jolu. Są Twoje. :-)
Nie, Ptaszyno kochana. Niektóre tomy mają po 2 tomy. Wszystko jest dobrze.
Kto z obecnych na tym spotkaniu chce otrzymać ode mnie w prezencie 15 tomową Dynastia Morlandów?
Będę!!! :-)))
Bardzo bym chciała Szwoleżerowie gwardii Gąsiorowskiego
Ania z lechickich pól Mam tę w trzech tomach. Moim zdaniem jest o wiele lepsza od całego cyklu Ani z Zielonego Wzgórza. W tej drugiej mocno mnie raziło plotkowanie bab - nie znoszę tego. W Ani z Lechickich pół plotek nie ma. Poza tym jednak bliżej nas, naszej mentalności, naszej historii.
Dziękuję, Kasiu.
Kasiu. Dam znać po 18-tym. Przepraszam.
Dziękuję, Kasiu. Cieszę się bardzo. :-)
Muszę jeszcze ustalić dwie sprawy i dam znać. Tęsknię za Wami.
Rockefellerowie: Łupieżcy czy filantropi? (Liebfeld Alfred) 5,0 Przejazdem przez życie...: Kroniki rodzinne (Kydryński Lucjan) 4,5 Wesołe przygody Robin Hooda (Pyle Howard) 5,0 Strzeż się psa: Psi kryminał (Szolc Izabela) 2,0 68 pokojów (Malone Marianne) 4,0 Podarunek (Steel Danielle) 3,5 Lustrzane odbicie (French Tana) niezainteresowana Gdzie jest głowa Emily Kaye? (Kalicka Manula) 4,5 Okupacja od kuchni (Zaprutko A...
Rockefellerowie: Łupieżcy czy filantropi?
Nie przepadam. Zazwyczaj te krótkie czytam, długie pomijam. Drażnią mnie strasznie w kryminałach, bo spowalniają bez sensu akcję. Zdarzają się, oczywiście, bardzo rzadko, pięknie opisane. Wówczas czytam. Ale też do pewnych granic.
Przepraszam: coś poszło nie tak. :-(
Według wystawionych przeze mnie ocen wygląda to tak: Egipcjanin Sinuhe (Waltari Mika) 6,0 Huragan (Gąsiorowski Wacław 6,0 Ja, Dago (Nienacki Zbigniew 6,0 Ja, Dago Piastun (Nienacki Zbigniew 6,0 Ja, Dago Władca (Nienacki Zbigniew 6,0 Księgi Jakubowe (Tokarczuk Olga) 6,0 Listy Nikodema (Dobraczyński Jan) 6,0 Szata (Douglas Lloyd Cassel) 6,0 Wielki Rybak (Douglas Lloyd Cassel) 6,0 O paniach z krainy szczęścia (Muszy...
https://www.biblionetka.pl/search.aspx?searchType=book_catalog&searchPhrase=Weso%C5%82e+przygody+Robin+Hooda
Wszystkim Biblionetkowiczom Wesołych Świąt życzy. Jola Kozak
Chętnie przeczytam. Ciekawa jestem, czy będzie tak samo dobra, jak starsze "siostry".
Mgławica Andromedy Około pięćdziesiąt lat temu czytałam ją z wypiekami na twarzy. Ciekawa jestem, co będzie teraz.
Spróbuj. Warto.
Okupacja od kuchni: Kobieca sztuka przetrwania
Tak. Używam tej możliwości wówczas, gdy książka mi się nie podoba w trakcie czytania, a wiem, że jedynką bym ją skrzywdziła. Czy jest jakaś opcja włączenia publicznego niezainteresowanych? Do tej pory myslałam, że to jest normalne.
Nikt się nie dowie
Pan Przypadek i trzynastka
Tak. Zdarza mi się. Ale nie przesadnie. Szybko ustępuję.
Jasne! 474 :-)
A! I przeczytałam jeszcze po raz drugi cykl Księgi nomów Prattcheta. 5,5!
Opowieści na niepogodę (Małachowska Helena) 4,5 Chichot losu (Lemańska Hanka) 4,5 Widok z Ultima Thule (Kuźniak Mirosław) 3,5 Sosnowiec jest takim miastem jak Londyn, Paryż, Wiedeń... (Kudelski Edward) 3,0 Heretyk z familoka: Biografia Janoscha (Bajorek Angela) 5,0 Anioł w kapeluszu (Szwaja Monika) 4,0 W trakcie Oko proroka (Łoziński Władysław)
Właśnie czytam tę książkę. Na razie mogę napisać, że jest bardzo wciągająca. Zdolni byli ci bracia Łozińscy. Zaklęty dwór to przecież wspaniała powieść.
Podobnie jest ze mną: Nie przebrnęłam przez muzyczne wykłady w Doktorze Faustusie, a Czarodziejska góra tak mi się spodobała, że pragnę ją mieć na własność.
Opowieści na niepogodę Może być, ale nie zostawię jej sobie.
Po przeczytaniu Oskara i pani Róży oraz Małych zbrodni małżeńskich znudziły mi się jego książki.
Idealne na zimę Nomowie Przeczytałam po raz drugi i podniosłam oceny.
Może była i realna, ale jak ja wchodziłam w Bnetkę 10 razy dziennie, to byłam dziesięcioma osobami. Co to dawało?
No!
473 :-)
Odpada. Jedziemy z wnuczką do Ustronia na ferie.
Historia prawdziwa o Petrku Właście palatynie, którego zwano Duninem: Opowiadanie historyczne z XII wieku
Pan Przypadek i trzynastka dla mnie może być?
Koniecznie!
Ja też na cały termin :-)))
Z Częstochowy będziesz jechała, Alu?
Dobrze :-)
Chleb z cytryną?
Wstępnie się piszę. Czy można prosić pokój-jedynkę? Dziwaczę, ale to konieczne.
Nie jest to Fleszarowa-Muskat w najlepszej formie. Zdarza się każdemu.
To się dzieje po wojnie. Pozostałości z partyzantki, doświadczenia wojenne, rozwój nowej rzeczywistości. Ale to nie jest produkcyjniak. Książka o wiele mądrzejsza. O jeden, a nawet dwa rzędy wielkości w ocenie.
Heretyk z familoka: Biografia Janoscha
Pratchett górą.
Tak, brzmi potwornie.
Jasne! Ale zanim się zacznie czytać, to jakoś odrzuca.
Nie podobają mi się takie tytuły. Pamiętam, jak boczyłam się lata całe na Trzech panów w łódce, nie licząc psa. Też mnie tytuł odstraszał.
Troszkę miejscami dla mnie za ckliwa. Temat dobry. Ale styl z Trędowatej, czyli: chętnie przeczytam, ale szału nie ma. To jest, Misiaku, ocena "powyżej przeciętnej", więc nie taka zła.
Dałam sobie Wielkie kłamstewka do schowka. :-)
Prawda? Prowadź swój pług przez kości umarłych. Taki nieciekawy, odstraszający tytuł (tu mi się przypomina Anna Inn w grobowcach świata, która była dla mnie niestrawna), a taka dobra książka.
Dom na klifie (Kowalski Marian) niezainteresowana Broadchurch (Kelly Erin) 4,0 Nie dla mięczaków: Historia krótkiej wolności Piotra V. (Szwaja Monika) 4,0 Bursztyny (Kossak Zofia) 5,0 Stangret jaśnie pani (Fleszarowa-Muskat Stanisława) 3,5 Nieznany kraj (Kossak Zofia) 4,0 Włoskie buty (Mankell Henning) 4,5 Wędrujący duch (Paver Michelle)5,0 Opowiadania (Konopnicka Maria) 5,0 Iwona czy Agnieszka? (Katner Grażyna) niezainte...
Broadchurch
Dostałam ją od jakiegoś kochanego BiblioNETkołaja.
Nie jestem pewna czy w Filary ziemi nie było sporo o tkaninach. Kto pamięta? Bo ja mogłam pomylić tytuł.
Zacznę Bursztyny
472 książki
Dobrze, że mi przypomniałaś! Spieszę zmienić ocenę Naszej szkapy na 5.
Bywa i tak. W ogóle takie rankingi są, moim zdaniem, bezsensowne.
Ależ właśnie jestem dopiero co po Opowiadaniach Konopnickiej i z wielką przyjemnością postawiłam piątkę. :-)
Jeśli podzielić 10.000 książek przez 365 dni w roku, to wychodzi, że należałoby czytać jedną książkę dziennie przez 27 lat. Czy pół książki dziennie przez 54 lata. Nie jest to nawet niemożliwe. Ale gorzej z ocenami. Jeśli ktoś jest w biblioNETce na przykład 12 lat i tak namiętnie czyta, to ile książek wstecz może pamiętać na tyle dobrze, żeby je ocenić?
Tak, było warto. Piątka.
Dziękuję.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)