Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Ja teŻ nie lubię :) zawsze je zdejmuję przy czytaniu ;)
np L. Winniczuk "Ludzie, zwyczaje i obyczaje starożytnych Greków i Rzymian", T. Zieliński "Starożytność bajeczna"
Bardzo mi przykro. Trzymajcie się.
:DDD
"Pod szczęśliwą kocią gwiazdą", nie pamiętam autorki :]
hmmm...ciekawe, co jeszcze mamy wspólnego ;))
Ćśśś... to drapieżne i to drapieżne ;>
arbuz, białogłowa(o matko...), Cedynia, duplo, ekstaza, faworek, Gandalf, humbak, ichtiolog, jak(zwierzątko), kluska, limfocyt, łódka, merry christmas, nic, olcha, płot, rower, smok, tarpan, U-Boot, wieś, zaraza. wiecie,że faktycznie ciężko :)
:))
"Kambodżańska odyseja: dokument" H. Ngor
no proszę :))))
Strrasznie lubię niejednoznaczne zakończenia ;))
Pokazał, jak łatwo prasa brukowa stosując różne manipulacje, może spaprać życie człowiekowi. To powinnna być lektura obowiązkowa dla niejakich Springerów i im podobnych...
"Poskramianie bydła" M. Mills "Ulica marzycieli" R. Wilson "Sługa boży" J. Piekara "Ostatni kontynent" T. Pratchett "Dolmen: kamienie śmierci" Jamet N.,Le Pezennec M. "Miasteczko jak Alice Springs" Shuty N. "Utracona cześć Katarzyny Blum" H. Boll "Cesarz" R. Kapuściński "Mesjasz" B. Starling "Jeździec na niebie" A. Bierce ...i jestem w ...
>W serii "Mroczna Wieża", książka "Wilki z Calla" nie ma numeru tomu. O co chodzi? Podejrzewam,ze ktoś zapomniał wpisać przy dodawaniu :) A z książek Kinga polecam wszystkie ;) (oprócz "Oczu smoka" :))
"Starożytni Celtowie" Barry Cunliffe "Celtowie" F. Schlette
"Wspomnienia pensjonarki" Lidia Czarska
:)))
nie mylisz się :))
A ja spod Lwa :)
Hmm, a u mnie jest tylko jedna reklama sklepu internetowego, właśnie 9sekund. :)
Hmm...chyba jednak została wydana-po prawej masz reklamę 9sekund z tą książką właśnie :))
O jak miło, że się znalazłam na Twojej liście :) Również pozdrawiam :)
znalazłam taki adres: http://www.mojairlandia.pl/varia/v-kmit.php podanych jest tu dużo książek dotyczących Irlandii- od polityki, historii, mitologii po literaturę piękną :)
-ucieczka ("Papillon" Charriere) -Nowy Jork- jako samo miasto (Paul Auster) życie emigrantów w Nowym Jorku ("Mamma Lucia" Puzo, "Gangster" Carcaterra) -realizm magiczny (Marquez) -wyprawy ("Kon-Tiki" Heyerdahl) -ksiażka 'drogi'("W drodze" Kerouac) -świat gangsterski("Gangster" Carcaterry, "Ojciec chrzestny" Puzo) -bohaterowie nieprzystosowani do otoczenia ("Czyż nie...
ojej nie zgadłam aż 7, które powinnam była zgadnąć :/
Hmm, a studiowanie dwóch kierunków naraz nie wchodzi w grę?
Led Zeppelin dom drewniany czy murowany?
"Umierający Europejczycy" K.M Gauss "Tajemnice sag i run" M. Adamus "W Orient-Expressie bez zmian" M. Mills "Wyspa skazańców" D. Lehane "Apacze" L. Carcaterra "Imperium" R. Kapuściński "Wojna futbolowa" R. Kapuściński "Chrystus z karabinem na ramieniu" R. Kapuściński "Szachinszach" R. Kapuściński "Pogrążyć się w mroku" W. Styron "Pia...
"Zbrodnia i kara" "Mistrz i Małgorzata" "Folwark zwierzęcy" "Ojciec Goriot" "Inny swiat" "Dżuma" "Pinokio" "Stary człowiek i morze" "Pierwszy krok w chmurach i in." "Tajemniczy ogród" "Dzika kaczka" "Proces" "Początek" "Zdążyć przed Panem Bogiem" "Dzieci z Bullerbyn" &...
Wikingowie Czeczenia czy Rosja?
http://wiadomosci.onet.pl/1357265,11,item.html
No właśnie... a ja słyszałam że tak ma właśnie być już zawsze: i w przyszłym roku i w latach następnych. I że jest to związane z wprowadzeniem matematyki obowiązkowej na maturze.
cóż...wiadomo że sprawiedliwość jest ŚLEPA...
ogień antykwariat czy księgarnia?
Ach więc 8 to "Lot nad kukułczym gniazdem"... No proszę...I czemu ja nie zgadłam? Przecież ma 6 u mnie :|
:D
popieram :)
Ja też chciałam żeby Francja wygrała. Chociaż nie jestem jakąś szczegolną fanką tej drużyny. Ale ja tak mam że jestem za wszystkimi byle nie za Włochami i Portugalią
Izuś, jesteś jasnowidzem ;)
Ostatnie moje zakupy książkowe to: "Umierający Europejczycy" K.M. Gaussa (w księgarni), "Goci-rzeczywistość i legenda" J. Strzelczyka (z allegro) i "Mitologia ludów Syberii" M. Kośko (w antykwariacie).
to jest nas dwie ;)
Najprzystojniejszą drużyną to Szwecja była :))))
czytałaś czytałaś :)) i byłaś zachwycona ;)
Moje typy też szlag trafił :( Ostali się tylko Niemcy :)
A ja znowu nie mogę :/ grr..
To jest powieść o badaniach jakiegoś tam historyka i jego córki nad Vladem Palownikiem, znanym również jako Drakula... Książka, jak dla mnie jest jakaś taka bez ikry i w zasadzie montonna...
Ale ten "Historyk" jest nużący... doszłam do 200 strony (na 690) i już mi sie nie chce dalej... Nawet mnie nie interesuje jakie jest zakończenie :p Poczytam sobie za to "Umierających Europejczyków" Gaussa :)))))))))))
'Historyk" E. Kostova
bardzo bardzo mi się podobało:) Dostało 6 :) W ogóle ksiażki Heyerdahla mi się strasznie podobają :)
"Kon-Tiki" T. Heyerdahl "Poszarpane granie" W. Szostak "Krzyk Czarnobyla" S. Aleksijewicz "Kłopoty to męska specjalność" Ch. Bukowski "Auteczko" B. Hrabal "Kocie opowieści" J. Herriott "Klient" J. Grisham "Mitologia ludów Syberii" M. Kośko "Biały oleander"J. Fitch "Gorący ddech pustyni" G. Herling-Grudziński
dla mnie taka jest "Księga Diny" W. Herbjorg. Do połowy fajnie się czytało, a potem sama papka...
Tylko kiedy się uczę zdarza mi sie czytać na głos
"Klient" J. Grisham
"Biały oleander" J. Fitch
Niezłe :))))))
Tadeusz Nalepa "Oni zaraz przyjdą tu"
Pratchett Rosiński & van Hamme Szekspir
SZWECJA video czy dvd?
:) też tak mam, szczególnie z 'Alma Mater' :)
Zgadzam się :). Ja czytałam coś koło 5 dni.
"Gorący oddech pustyni" G. Herling-Grudziński
'Kłopoty to męska specjalność' Ch. Bukowski
"Kocie opowieści" J. Herriott
Dzięki :)))
Jeszcze jest "Mitologia Słowian" A. Gieysztora. Z cyklu tych takich małych czarnych mitologii
Niestety nie mogłam być :( W poniedziałek mam egzamin i miałam spotkanie z Celtami i innymi sympatycznymi Barbarzyńcami :) Ale jak będzie następne spotkanie to na pewno się zjawię :)
Wydaje mi się że Czyngis Ajtmatow to Gruzin. Napisał m. in. "Żegnaj Gulsary!" i "Golgotę". "Golgoty" nie zytałam, ale "Żegnaj..." bardzo bardzo polecam :)
No ba! Pewnie że polecam! :)))
Był on bardzo...
"Krzyk Czarnobyla" S. Aleksijewicz
Ja w samochodzie bardzo lubię słuchać B. Springsteena i Doorsów :)
Michael DiMercurio
Harlan Coben-wzystko
"Outsiderzy" S. Hinton- dziewięć osób oceniło, a średnia jest 5,00
"Ojciec chrzestny" "Ostatni seans filmowy" "Władca pierścieni" "Skazani na Shawshank"
Tylko nie TEN pan!!! To ja może poszukam w oryginale... :/
No właśnie. "Poskramianie bydła' wrzuciłam po przeczytaniu 'Trzech na audiencji...':)) Mam nadzieję, ze będzie mi się tak samo podobała :)))
Słasice Izrael czy Palestyna?
Apacze (Carcaterra Lorenzo) * [adnotacja] [usuń] Kwiaty dla Algernona (Keyes Daniel) * [adnotacja] [usuń] Lektor (Schlink Bernhard) * [adnotacja] [usuń] Lustra (Saramonowicz Małgorzata) * [adnotacja] [usuń] Mama kazała mi chorować (Gregory Julie) * [adnotacja] [usuń] Poskramianie bydła (Mills Magnus) * [adnotacja] [usuń] Prosektorium numer cztery (King Stephen (pseud. Bachman Richard)) [adnotacja] [usuń] Siostrzyczki z Elurii (King Stephen...
"Kon-Tiki" T. Heyerdahl
"Kroniki Jakuba Wędrowycza" A.Pilipiuk "Księżniczka" A. Pilipiuk "Hollywood" Ch. Bukowski "Sztorm stulecia" S. King "Wody głębokie jak niebo" A. Brzezińska "Testy Niewidocznego Uniwersytetu"
Jestem po pierwszym rozdziale (z czartem nudy) i naprrrrawdę mi się podoba :))) Mam ochotę od razu wystawić 6 ;)
:)) Anno, u mnie pojawiła się identyczna odpowiedź jak u Ciebie :)) , z tym że dodało mi jeszcze slawistykę :)
"Poszarpane granie" W. Szostak
CHCIAŁABYŚ przeczytać. Uwierz mi na słowo :)
Piękna czytatka. Ja też polecam.
Dżem bursztyn czy kryształ górski?
Hmm...czyżby wszystkich panów łączyło to że są Francuzami? ;)
:))))) dobre :)
Omega
To fakt :) Ja sobie robiłam swój osobisty spis treści: co, o czym i gdzie jest :)
Sex Pistols
Też zdawałam historię sztuki i powiem Ci, że mi się fajnie buszowało po bibliotekach i książkach :)))) Bo oczywiście podręcznika żadnego nie miałam...Ale w sumie nie odczuwałam jego braku :)
pięknie :)
Tzn, że ja też szukam :) Jak na razie jeszcze nigdzie nie trafiłam :/..nawet w bibliotece...
Ankh-Morpork ;)
Nie Ty jeden :)
dlaczego ja nie zgadłam 'Uręki i ekstazy"...?
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)