Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
ojej!ja też tylko te gwoździe pamiętam!
Może Milicja się samoistnie klonuje...
Anno, szepnij cóś o 18 :)
Letnie HISTORIE miało być :)
Jakby co, to ja mam Lodge'a "Letnie histrie, zimowe opowieści"- to są jakoś 4 opowiadania. Mogę się ich pozbyć w sumie bez żalu :))
Yyyy...Eeeee...ja nic Czajko nie pamiętam, żebyś mi coś własnoręcznie (hmm...własnoustnie? ;))mówiła :| Ale możliwe że mam jakąś zaćmę :/ To u mnie częste :), nie należy się przejmować :)))))))
Ja 14 nie kojarzę zupełnie. Nie mam pojęcia co to :(. Myślę, że nie czytałam. A te 15 i 18...kurczę no, gdzieś mi się obijają po łepetynie
mam prośbę, czy Ktoś mógłby popatrzeć w moje ocenki i powiedzieć mi czy czytałam 15 i 18? :o)
A licząc tomy to mam "Archipelag GUŁ-ag" w trzech tomach. 1680 stron. Ale jeszcze całego nie przeczytałam, bo jest napisany strasznym drukiem- coś jak maszynopis- i malutkimi literkami. Co ja piszę! LITERECZKAMI :/
ŻADEN!!!!!!!!!! Bracia Marx czy Charlie Chaplin?
:))))))))))))
Czytałaś. To jest jedyne tego kogoś co czytałaś, ale myślisz dobrze o tym :)
TROCHĘ się odzywałam ;) Syrenko, odzywałam się, prawda?
trampki angielski czy niemiecki?
:) Ja z kobył Mistrza mam jeszcze "Czwartą po półónocy" I "Sklepik z marzeniami" w wersji niemieckiej (850 i 700 stron). Ale w porównaniu z "Bastionem" pod względem objętościowym nie liczą się zupełnie :)
"TO!" Stephena Kinga - 1215 stron
Bardzo dobrze :) To się chwali ;)
Oj też się musisz wstydzić...:) Chyba tego nie znasz.
to było o 7 :) bo o 11 nie mam pojęcia również :))
Bardzo się wstydź! Ja się bedę też wstydzic, ale trochę mniej, bo zgadłam czyje to a nie wiem co to :)
...i tournee po Europie :>
Windows Rolling Stones czy the Beatles?
12 nie masz ocenionej, ale MUSIAŁAS czytać, a Twoje dzieci to już na pewno!
Wiem co mi się dzisiaj będzie śnić : GRABIE. Będą mnie goniły...
Hmm... o 3 i 5 nic nie myślisz ;)
Słuchajcie, czy ja powinnam kojarzyć 6, 8, 13, 18?
Dziewczynka Drewno czy metal?
Chyba wolisz o niej zapomnieć...
Lilio Ty też go nie masz ocenionego :| A ja jestem dziewczynką :))))))))
Kota znasz, grilla nie :)
ja wiem, że ja to powinnam poznać...i to jest najgorsze...
;) Ale z 5 to będzie chyba ciężko :|
MUSISZ na to wpaść!
Dla mnie największe wredzizny to 6,7,8,13,15,18. Kojarzą mi się, ale nie mam pojęcia z czym. I w ogóle to ja nie wiem czy je czytałam kiedykolwiek, czy coś mi się po prostu uroiło. :/
Jutro będę wiedzieć na pewno czy się zjawię czy nie, ale raczej tak :)
Ooo to może być dobry patent :) Na razie to wiem tylko tyle że mi się podoba tetralogia Wagnera i "Carmen"
A ja nie mam pojęcia co mi się z klasyki podoba :) Włączam radiową Dwójkę i sobie leci :)
A wiesz, że mnie zakończenie zaskoczyło :) Zgadzam się z Tobą: książka jest świetna! Od początku się do niej "przyczepiłam" i oderwać nie mogłam :)
A ja Elakalaiset
Bardzo ładnie dziękuję :)
Ja się też dołączam :). Jestem tu jakoś od końca grudnia 2005 :). Moi bracia mają mnie dość("Siedzi ciągle na tej Biblionetce i blokuje nam komputer"):p O, może tutaj się zapytam: ja tak nie na temat- czasami w postach ludzie piszą IMO albo IMHO. Co to znaczy? Ja wiem że to nie na temat :/, ale nie chcę zakładać nowego tematu tylko po to żeby się dowiedzieć co to znaczy :)))
Jejku. Do dziś pamiętam jak się spłakałam na polskim...
Dla mnie to on był nieźle pokręconym psycholem. I tyle.
A Twoim zdaniem nienawiść do innych nacji nie świadczy wlaśnie o problemach z psychiką?
dobranocka
Hm, tylko trzy... "Ostatni seans filmowy", "Ojciec chrzestny", "Władca Pierścieni". Ale kolejność przypadkowa I dużo innych jeszcze by się znalazło :)
Te na jeja sa fajne :) Za każdym razem mi wychodziło, że jestem w tych 2%. Hmm...
Z ciekawości, bo dużo o tej książce słyszałam :)
:)
Kult
Ja ostatnio przytargałam ze strychu "Kto zabił Kennedy'ego?". Ale o treści nic Ci nie powiem, bo nie czytałam ;) :)
Koty dachowce, tylko i wyłącznie :) chociaż ostatnio zaczęłam myśleć o tchórzofretce...
Jak tylko będę mieć w lipcu dostęp do komputera :))
"Homo Ludens" Huizingi i... nie mam pojęcia co jeszcze ;) Okaże się po przejrzeniu półek w moim pokoju i przejściu się do biblioteki. Ale chyba_raczej_na pewno dużo lektur: "Wojna galijska" Cezara, "Dakowie" Daicoviciu, "Trakowie" Danowa, "Starożytni Celtowie" Cunliffa "Starożytna Polska" Kokowskiego i takie tam...
Bardzo mi się podobał. Dostał u mnie 6. Na początku czytania trochę mnie zmroziło, ale potem...kurczę...nie wiem...tak jakoś zaczęłam rozumieć postępowanie bohaterów... Skończyłam ją, zamknęłam i przez parę minut siedziałam i patrzyłam przed siebie... A potem przez jakiś czas ta książka po prostu "siedziała" mi w głowie :) Koniecznie muszę przeczytać jakieś inne książki MacEwana :)
A wiecie, że w ostatni piątek lipca (w tym roku to jest chyba 28), jest Dzień Admina???!!!
"Rozpustne nasienie"- A. Burgess "Nie boję się"- N. Ammaniti "Sanatorium"- M. Saramonowicz "Podtrzymywanie światła"- J. Winterson "Gangster"- L. Carcaterra "Uśpieni"- L. Carcaterra "Betonowy ogród"- I. MacEwan "Szmira"- Ch. Bukowski "Na glinianych nogach"- T. Pratchett "12 opowiadań tułaczych"- G. Marquez "Dlaczego dziecko gotuje się w mamałydze"- A. Veteranyi "Pan X"- P. Straub "Rycerz nieistniejący"- I. Calvino
Również do schowka :)
A ja 18 sierpnia :))
Ja mam wielką nadzieję że się też pojawię (o ile nie będę musiała siedzieć wtedy w wykopie na Szewskiej :))
żaby
Super:)) Mika rzuca następny cytat :))
Czekam na Czajkę, bo postawiła na to, że jest to "Świat wg. Garpa", ale to nie to. Jest bardzo bardzo blisko odpowiedzi. Napisałam Jej kolejny frament i teraz nie ma siły żeby nie wiedziała :)) Poczekajmy jeszcze na Czajkę, albo może ktoś inny będzie wiedział co to :)
P.S.: Czajko, ale dobrze kombinujesz :))
Czajko Czajko no i co ja mam z Tobą zrobić :). Specjalnie dla Ciebie jeszcze jeden fragment :)) "W następnym roku przeniesiono mnie do innej szkoły i mówię wam, to był istny dom wariatów!Zupełnie jakby ktoś specjalnie wyszukał wszystkich dziwolaków na świecie i zebrał ich razem, od chłopców w moim wieku i młodszych po takich szesnasto- i siedemnastoletnich."
mój fragment: "Mama dostał rentę po tacie i wzięła kilku lokatorów, więc w sumie wiązaliśmy końce. Kiedy byłem mały nie wypuszczała mnie na dwór, żeby inne dzieciaki mi nie dokuczały. Latem jak było gorąco sadzała mnie na podłodze w salonie, zasłaniała okna, żeby słońce nie wpadało i przyrządzała dzbanek limoniady. Potem siadała obok i mówiła do mnie o wszystkim i o niczym tak jak się mówi do kota albo psa. Ale mnie się podobało, bo jak s...
"Zielona mila" S. King
A ja jestem 7w8. Powiedzmy, że prawie wszystko się zgadza :)
O kurczę! No przecież że to "Bellew..."!
Mnie wciągają książki Kinga :)
Dla mnie SUPER!
3."Smętarz dla zwierzaków" S. King
Leśmian
ośmiu pancernych i dwa psy
...zacieki formujące się na podłodze w ludzkie twarze, które...
żwir
Dla mnie świetny jest Zurbaran. Lubię też dzieła Vermeera, Caravaggia, Toulouse-Lautreca, ale tylko niektóre. Podoba mi się też grafika japońska.
Stuhr
I co? Jak wrażenia? Dla mnie super :) Do tej pory podobały mi się wszystkie widowiska wystawiane w Hali(no może poza "Trubadurem")i "Gioconda" na Ostrowiu.
pchła
:D
Mam pytanie: czy ma ktoś z Was książki Michaela DiMercurio? Chodzi mi o takie tytuły: "Atak wilka morskiego" "Faza ataku" "Głębokość alarmowa" "Ostatnia misja "Phoenixa"" "Seawolf" "Wektor zagrożenia" ... bo Moje Szczęście usilnie ich poszukuje i nie przyjmuje do wiadomości że na pewno są w bibliotece, tylko chce mieć swoje...
roślinki
Heliuś ;)
;)
kaloryfer
Dzięki Maxim :)
Byłam byłam:)) Na trzech i niedługo będę się rezerwować na czwartą (a wszystko ze zniżkami i w dobrych miejscach:))-zalety posiadania cioci pracującej w kasie opery :))
pole
Ja byłam na "Carmen" w styczniu, ale we Wrocławiu w Hali Ludowej, to była jedna z tych superprodukcji pani Michnik. Strrrrasznie mi się podobało :))
hehe:), masz rację. Najlepsze jest to że w "Przerwanej lekcji muzyki" autorka pisze że przez jakiś czas w tym samym psychiatryku, razem z nią mieszkała Sylvia Plath, co jest niemożliwe ponieważ pani Plath odeszła z tego świata jeszcze zanim Kaysen w ogóle trafiła do szpitala :D. Niedawno to sobie jakoś wyliczyłam i obniżę jednak "Przrwanej lekcji..." ocenę za...yyy...ściemnianie ;).
żółć
guma do żucia
Mój dziadek jadł kiedyś krupnik z wiśniami...Aż mu fotkę strzeliłam:):)
hehe, dla mnie to był taki dobry materiał na film co to w gazetach telewizyjnych oceniany jest na 2 gwiazdki na 5 możliwych ;)
a u mnie obie mają 5 :))
Robinhut, podobał Ci się "Fotografik"? Bo jak dla mnie to trochę naciągany...
:))) to mam szczęście że u mnie w domu się tego nie robi :)))
Dziewczyny, co to jest wiórkowanie???
"Szklany klosz"- S. Plath "Przerwana lekcja muzyki"-S. Kaysen (po raz drugi :)) "I powraca wiatr"- W. Bukowski "W sercu kraju"- Coetzee "Zapiski żywcem pogrzebanego"- Ch. Bukowski "Ohyda"- I. Welsh "Obrona Łużyna"- V. Nabokov "Bogowie, honor,Ankh-Morpork"- T. Pratchett "Galernik"- D. Jancar "Colorado Kid"-S. King ...i połowę "12 opow...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)