Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Bardzo podobają mi się jej książki,, zapałka na zakręcie",, jezioro osobliwości",, pejzaż sentymentalny",,? ...zapytał czas" i inne, ale szczerze mówiąc niektórych nie chce mi się zaczynac czytać... ale jak juz zaczne to się wciągam :D
Nie potrafie wymienić 3 książek... Każda wartościowa książka zmienia coś w moim życiu... Jasne, że nie książki typu Pamiętnik księżniczki... ale coś takiego jak Całując klami, Hera moja miłość, Mały Książę, Oskar i pani Róża itp. Każda taka książka skłania mnie do przemyśleń...
Hmmm... Osobiście do Mickiewicza nic nie mam ani mi sie to podoba ani nie podoba... może jestem jeszcze za młóda żeby jego twórczość zrozumieć i docenić... ale bardzo spodobał mi się jeden wiersz...,, Niepewność"
Władca Pierścieni oczywiście wszystkie trzy części oraz Harry Potter i jeszcze Artemis Fowl ;p Noi apropos wcześniejszych wypowiedzi to film sie faktycznie strasznie różni od książki i jest gorszy to samo w przypadku HP, wogóle uważam, że książki są lepsze... aczkolwiek w przypadku np. Gwiezdnych wojen nie wyobrażam sobie książki ;p Amen :D A tak apropos ksiazek fantasty to czytałam kiedys książke o trzech dziewczynach, które miały kamienie i...
Hmmm... Nie pamietam teraz tytułów ale też lubie te książki poczytać... chociaż bardziej podobaja mi się właśnie Siesicka... zwłaszcza zapałka na zakręcie, jej druga część i Jezioro osobliwości... są to pierwsze książki, które przeczytałam tej autorki, lubie też Musierowicz... czytałam całą jeżycjadę i jest naprawdę super ;p Meg Cabot tez ma super książki, a na okładkach książek Meg Cabot są wypisane różne tego typu np Au Pair potrzebne od zaraz....
,,Lot ku obręczy" Maciej Pintara Bardzo fajna książka :))) Właśnie niedawno skończyłam czytac ;p
,,heartland" nie pamiętam kto to pisał ale możesz sprawdzić bo są w biblionetce wpisane te książki są to trzy części,, powroty",, po burzy" i jeszcze jedna nie pamietam jaka ;P Mnie się strasznie podobało ;D
Nie pamietam dokladnie wszytskich ale w tym miesiącu będę sobie spisywac te które przeczytałam bo to jest fajne xD
aha faktycznie dzieki Ci hania nie pomyślałam o tym ;)
Papa Smerf :P yyy... Wakacje czy ferie?
jeszcze,, Oskar i pani róża" Schmitt Eric-Emmanuel
Ja polecam Książki Krystyny Siesickiej,, Zapałka na zakręcie" zapałki jest też druga część ale nie pamietam teraz tytułu oraz inne tej autorki... Jerzycjada Małgorzaty Musierowicz...., ,Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów" Ann Brashers (mogłam źle napisać tytuł) też przeczytałam wszystkie trzy części i strasznie mi się podobało...,, Hera moja miłość" Autora nie pamiętam i,, Chłód od raju" też nie pamiętam autora
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)