Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Taka zabawna historia
Daj mi więcej
Panie z Cranford Rozważna i romantyczna
Wiek deszczu, wiek słońca
Dżozef - 9zł Ziemia Nod - 14zł
Czytam Bielszy odcień śmierci
Porwanie doñi Agaty
Kupiłam: Starcie królów Lepszy byłby martwy Z biblioteki: Cwaniary Willa "Triste" Wiosenne dziewczęta Armagedon w retrospektywie
Raj był moim piekłem Surogatka: Jak moja mama urodziła mi syna
Pochłaniacz
Ziarno prawdy Ci, którzy przeżyli
W styczniu przeczytałam 13 książek: Anioły jedzą trzy razy dziennie: 147 dni w psychiatryku - 5,0 Cud - 4,0 Cud chłopak - 5,0 Drwal - 5,0 Dziecko śniegu - 6,0 Gorzko - 4,5 Opowieść dla przyjaciela - 6,0 Uratuj mnie: Opowieść o złym życiu i dobrym psychoterapeucie - 4,0 W krainie czarów - 5,0 Wyznaję - 6,0 Zorkownia - 5,0 Po drugie dla forsy - 4,0 oraz "Taka jestem i już!" Magdalena Zawadzka - 4,0
Nie lubię, nie czytam :)
nieprzeczytane.pl - 28,84 zł :) Reklama usunięta
Opowieść dla przyjaciela Z reguły książki mnie nie wzruszają, przy tej sama siebie nie poznaję. Czuję ją całą sobą i bardzo mi się podoba.
Gorzko
Dziecko śniegu
Kupiłam: Józefina za 10,49 zł tutaj: http://www.smyk.com/szukaj/produkt?q=+j%C3%B3zefina&ac=true&qtype=basicForm
Przegrane życie Ewy Braun Metamorfozy: Marilyn Monroe
Dziennik
Pod choinką znalazłam: Miniaturzystka Beksińscy: Portret podwójny
Jedwabnik
Opowieść podręcznej
Dwie kochanki
Mistrz i Małgorzata Ex libris: Wyznania czytelnika
Magdalena Sucha sierpniowa trawa Kochanie, zabiłam nasze koty
Pan Mercedes
Echa pamięci Flora i Grace
Nie przebrnęłam przez Śpiewaj ogrody, jak dla mnie zbyt wyrafinowana lektura.
Zimowy ogród
Noc
Legion
Zasrane życie mojego ojca, zasrane życie mojej matki i moja zasrana młodość
Ostatnie lato
Miasto Śniących Książek: Powieść z Camonii autorstwa Hildegunsta Rzeźbiarza Mitów
Złodziejka książek - 6,0 Lód i woda, woda i lód - 6,0 Syberiada polska - 6,0 Wojna nie ma w sobie nic z kobiety - 6,0 Oskarżona: Wiera Gran - 6,0 Lot nad kukułczym gniazdem - 6,0 Nędznicy - 6,0 Piaskowa Góra - 5,0
Czytam sobie: Lewa strona życia Złodziejka książek
To, co zostało Cyrk nocy Jak kamień w wodę
Przypadek Adolfa H. Syndrom czerwonej hulajnogi Szkodliwy pakiet cnót
U mnie 99% Zielona Mila
Lód i woda, woda i lód Po tamtej stronie nocy
Stulatek, który wyskoczył przez okno i zniknął
Znad morza przywiozłam sobie: Łąka umarłych Chłopiec z sąsiedztwa W twoich rękach: Dziennik matki
Wielbiciel Emigracja uczuć Dziunia
Syberiada polska Czas kukułczych gniazd Młode ciemności [opowiadanie]
Wrześniowe dziewczynki
Czas kukułczych gniazd Młode ciemności [opowiadanie]
Wczoraj kupiłam tę książkę (była dołączona do babskiej gazety) - Po pierwsze dla pieniędzy Starannie wydana, więc nie żal mi było tych 10zł :)
Syberiada polska
Kolekcjoner oczu
Klaps - (4,5) Złodziejka mojej córki - (4,5) Ślubna suknia - (5,0) Niemiecki bękart - (5,0) Samobójczynie - (5,5) Jak oddech - (6,0) Wszystkie stworzenia małe i duże... - (5,0) Kiedy Bóg odwrócił wzrok - (5,0) Nędznicy - (6,0) Dolina Issy - (6,0) Miłość z kamienia: Życie z korespondentem wojennym- (4,5)
Kiedy Bóg odwrócił wzrok Wszystkie stworzenia małe i duże...
Niemiecki bękart Okrutne oskarżenie
Klaps
Przeminęło z wiatrem - zakochałam się w tej powieści szybko, mocno i chyba na zawsze. Mimo wad, których jej nie brakuje, uwielbiam Scarlett. Co będę czytała, gdy opuszczę Tarę? Pomyślę o tym jutro :)
Tydzień temu przeczytałam Twoją recenzję i to właśnie dzięki niej przy ostatniej wizycie w bibliotece zwróciłam na tę książkę uwagę :)
Dopiero zaczęłam, szczerze mówiąc trudno mi było przebrnąć przez pierwszy rozdział o tytule 'Ojciec', w którym mowa o pastorze Bronte, jego roli w Kościele i ogólnie prądach religijnych anglikańskiego Kościoła. Kiedy pojawiają się siostry Bronte, książka nabiera charakteru i nie chce się od niej odchodzić na dłużej. Plebania w Haworth i otaczające ją wzgórza wciągają. Zapomniałam dodać, że w tekście pojawiają się wyjaśnienia skąd siostry czerpały...
Na plebanii w Haworth
Wspomnienia wojenne 22 IX 1939 – 5 IV 1945
Róża z Wolskich
Dwukrotna śmierć Daniela Hayesa - (4) Zatrute ciasteczko - (5) Ptaki ciernistych krzewów - (5) Dom na Wyrębach - (4,5) Spójrz mi w oczy - (5) Upalne lato Marianny - (5) Prowincja - (3,5)
Właśnie zakupione, jeszcze pachnące: My, właściciele Teksasu: Reportaże z PRL-u Miłość z kamienia: Życie z korespondentem wojennym Samobójczynie Katarzyna Wielka: Gra o władzę
Iskra życia
Starsza pani wnika
Niezupełnie, do M. mam 15 km, ale w tamtejszej bibliotece jestem prawie co tydzień :)
O, czyżbyś brała udział w tym samym konkursie, organizowanym przez pewną bibliotekę w małym mieście ( konkurs polega na podaniu tytułu, autora i daty wydania książki, z której pochodzi ten fragment), w którym ja również mam zamiar wziąć udział? :)
Dom na Wyrębach
Ptaki ciernistych krzewów
Bardzo Ci dziękuję za link do tego programu, podobnie jak prowadzącą, mnie też ta książka 'Podrapała po duszy' :)
Oskarżona: Wiera Gran
Wiedźma.com.pl
Kobieta z piątej dzielnicy - całkowita niespodzianka plus wątek fantastyczny, którego się absolutnie nie spodziewałam. Uwielbiam, gdy książka mnie zaskakuje.
Pieśń Maorysów
To może ja zaproponuję książkę, która wywarła na mnie duże wrażenie, chodzi o Ballada o Januszku. Nie wiem czy jest to książka znana czy nie, dla mnie jej lektura okazała się niezapomnianym przeżyciem.
Anioł - (4,5) Pół życia - (5,0) Chłopięce lata - (6,0) Trafny wybór - (5,0) Podpalaczka - (5,0) Za zakrętem - (4,0) Cichy wielbiciel - (4,5) Szopka - (4,0) Obserwator - (4,0) Głos serca - (4,0)
Musimy porozmawiać o Kevinie
Mijający rok był dla mnie dość obfity, jeśli chodzi o książki. Przeczytałam 113 książek.
Szopka Głos serca
Ostatnio: Pięćdziesiąt twarzy Greya
Trafny wybór
Listopadowe lektury: Mała matura - Janusz Majewski (6,0) Kobietki - Patrycja Żurek (4,0) Władca much - Wiliam Golding (5,0) Wyszłam z krainy ciszy. Historia głuchoniemej dziewczyny, która odzyskała słuch - Fiona Bollag (3,5) Pięćdziesiąt twarzy Greya - E L James (1,0) Smażone zielone pomidory - Fannie Flagg (6,0) W obronie syna - William Landay (5,5) Trzech panów w łódce nie licząc psa Jerome K. Jerome (5,0) Irena - M. Kalicińska, B. G...
Na poprawę humoru czytam sobie Trzech panów w łódce, nie licząc psa
Ostatnio do takiej grupy 'mądrych' książek zaliczyłabym Grona gniewu
U mnie na tapecie Kolor purpury
Skończyłam 'Smażone zielone pomidory', cudowna, ciepła opowieść. Teraz zaczynam 'W obronie syna' Williama Landaya, wyciągnęłam z półki 'nowości' w bibliotece :)
Moje październikowe lektury: Dziewczyna z muszlą Szansa na życie Zanim umrę Chłopiec w walizce Grona gniewu Stracona niewinność Dziewczyna z zapałkami I książka, której nie ma w bazie "Byłem ziemniaczanym oligarchą. Jak prowadzić biznes w Rosji i nie zwariować" - John Mole
U mnie na tapecie Smażone zielone pomidory
Zaczęłam czytać "Pasję według św. Hanki" Anny Janko.
Ale ja mam adres, nie książkę od Mikołaja :)
Już mam :)
Znalazłam już osobę, którą chcę obdarować prezentem książkowym, czekam już tylko na adres.
Dziś (czwartek) na TVN7 o 20:00 wyświetlany będzie film "Czarownice z Eastwick", zwróciłam uwagę na ten fakt bo nie tak dawno czytałam książkę Johna Updike'a.
Zaczęłam "Pięćdziesiąt twarzy Greya", ale coś słabo mi idzie. Przez kilkadziesiąt stron Ana nic, tylko się rumieni, pąsowieje i drży na widok tytułowego pana Greya. Zastanawiam się, czy nie rzucić w kąt tej lektury.
Świetna akcja! Chociaż jestem nowa i dopiero rozglądam się po Biblionetce, to z chęcią dołączę do tej akcji. Już nawet znalazłam osobę, którą mogłabym obdarzyć prezentem książkowym :)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)