Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
1. "Większy kawałek swiata" - Chmielewska Joanna 2. " Śmierć na Nilu" - Christie Agatha 3. "Pan Samochodzik i Templerariusze" - Nienacki Zbigniew
1. "Moje zycie z Simoną Kossak" (Wilczek Lech) 2. "Śmierć na Wenecji" (Szymiczkowa Maryla) 3. "Martwy sad" (Gorzka Mieczysław)
Głosuję na " Władcę skalnej doliny"
Fleszarowa-Muskat Stanisława wiele powieści poswięciła morzu, polecam "Kochankowie róży wiatrów" i " Lato nagich dziewcząt"
Ania
Polecam Olgę Rudnicką
Wielka strata:(
Popieram, jestem również zawiedziona i coraz rzadziej tu zaglądam. Czy nie można wrócić do poprzedniej wersji?
Pani Mario, zrobiła nam Pani psikusa, tak nagle, tak niespodziewanie. Spoczywaj w pokoju...
Szok i niedowierzanie. Już nic więcej nam nie napisze, wielka, wielka strata.[*]
Polecam tejże autorki, również niesamowicie wciągającą powieść "Cień gejszy".
Wielka strata [*]
Wieczne odpoczywanie...[*]
Książka świetna i czyta się bardzo dobrze. Polecam. Z recenzją zgadzam się w 100%
Przeczytałam- książka bardzo dobra, recenzja też.
Polecam Ci "Lalkę" Prusa, "Austeria" Stryjkowskiego- w tych powieściach pokazana jest różnorodność kulturowa i różnorodność społeczeństwa. Powodzenia
Proponuję Kraszewski J.I.-"Macocha"
Odchodzą wielcy , znani i lubiani. Dziękujemy pani Krystyno za piękne książki i za piękne opowieści [*]
Rok 2014- przeczytałam 57 książek Książki, które zrobiły na mnie największe wrażenie i polecam je: -Dom pod Lutnią (Kazimierz Orłoś) -Hartland-pieszo przez Amerykę (Wolfgang Buscher) -Sekretna miłość Szekspira (Karen Harper) -Kwiat Sniegu i sekretny wachlarz (Lisa See) Zawiodłam się: Wczesną jesienią w Złotych Piaskach (St Fleszarowa-Muskat)
Polecam - Eugeniusz Paukszta -"Złote korony księcia Dardanów: Powieść dla młodzieży" Eugeniusz Paukszta -"W cieniu hetyckiego sfinksa"
Panie Magistrze - serdeczne gratulacje:)
Uff , a ja już wróciłam na stare i od razu lepiej się czuję. Za dużo zmian od razu, to nie dla mnie.
Zgadzam się. Z ciekawością zaczęłam czytać książkę Jana Wróbla, ale bardzo zawiodłam się. Nuda- szkoda czasu.
Wszystkie książki Jacka Komudy i fantazy i historyczne posiadają olbrzymią dawkę: starć, pojedynków,walk, potyczek na miecze, szable, rapiery i inną białą broń. A opisy są bardzo dokładne.
Polecam- "Dziewczyna o zielonych oczach" O'brien Edna
Polecanki w dalszym ciągu nie działają, próbuję od paru dni.
Żal, za wcześnie odeszła, tyle mogła jeszcze wspaniałych ról zagrać. Wspaniała kobieta, wspaniała aktorka. Na zawsze pozostanie w mojej pamięci jako Oleńka Billewiczówna. Wyrazy współczucia dla rodziny.
Jestem pełna podziwu, 261 książek w ciągu roku to jest osiągnięcie.Jak to Ci się udało? Moje czytanie w ciągu całego 2013 to 54 książki,mój rekord i bardzo się sprężałam,mimo pracy zawodowej, obowiązków domowych i latem działki. Może w tym roku pobiję nowy rekord? ale do 261 nie dojdę:)
Polecam nie tylko opowiadania Eugeniusza Paukszty, ale także smakowite powieści: młodzieżowe jak-"Zatoka żarłocznego szczupaka" i inne. Historyczne m.in "Straceńcy", obyczajowe m.in "Lasy płoną o świcie". W powieściach tych są i wątki miłosne i sensacyjne i kryminalne, pięknie opisane samo życie. Szkoda, że autor zapomniany, a książki nie wznawiane
I jeszcze jedna tak wielka strata, dla nas czytelników.Panie Edmundzie,dziękuję za Marka Piegusa, za Alcybiadesa,za Ciamciarę,za Farfalę i wielu innych bohaterów pańskich książek. Książki te czytałam z wypiekami na twarzy i są dla mnie wspaniałym wspomnieniem młodych lat. Dziękuję... Spoczywaj w pokoju
Pani Joanno, dziękuję za wszystkie książki, utwory napisane przez Panią. Dały mi one wiele radości. Spoczywaj w pokoju.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)