Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Bardzo dziękuję Biblionetkołajowi z Limanowej za Człowiek bez psa i świąteczną kartkę. Wesołych Świąt! Ściskam ciepło!! :)
Hej :) Byłabym chętna na "Norwegian wood", ale nie widzę Twojego schowka. Czy interesuje Cię coś z moich książek gotowych do wymiany?
Życzę samych smakowitych lektur w tym roku :)
Ja również się przyłączę :)
Ja również chciałam podziękować Mikołajowi z Wrocławia za prawdziwą ucztę - Tajemnice Nalewek: Romans na tle stosunków warszawskich Bardzo się cieszę! :))
http://pl.wikipedia.org/wiki/Opowie%C5%9Bci_o_wied%C5%BAminie
To może "Złodziejka" za 'Absalomie' lub za 'Annę Kareninę'? :)
Dzięki wielkie :) pobrałam audiobooka. PS. Wspaniała skala ocen - bardzo podoba mi się wzmianka o szczecińskim paprykarzu.
Moje propozycja to: Akunin np. Kryminał prowincjonalny i Krajewski Edward Popielski
Firmin: Przygody wielkomiejskiej szumowiny przygody niezwykle sympatycznego szczura :)
Ja również dołączam :) Tamten rok zakończyłam z wynikiem 118 przeczytanych książek, w tym roku również podejmuję wyzwanie - zakładam dwie książki tygodniowo, czyli 104 w 2013 :) Pozdrawiam ciepło :)
Jeśli ten ktoś lubi Faulknera to polecam Wielki las :)
Wędrówka Murriego Dewey: Wielki kot w małym mieście Odyseja kota imieniem Homer: Prawdziwa historia ślepego kota i kobiety, którą nauczył miłości
Informuję, że akcja zakończyła się powodzeniem :) Porywam się zatem na podwojenie ilości książek - mam nadzieję, że pod koniec roku dobrnę do 104 :)
Taak :) jakiś złośliwy chochlik podmienił q na g :D
Książka z dolnej półki, ale opis jest :) Terapia narodu za pomocą seksu grupowego: Zapiski kobiety spełnionej
Bardzo dziękuję :))
Dziękuję bardzo :)) Bardzo przyjemnie było przez ten rok - kojąca jest świadomość, że istnieje BiblioNETka :)
Mój luty :) 1. Dzieci Arbatu (4,5) 2. Córka Montezumy (4,5) 3. Profesor Wilczur (5,5) 4. Tańczący z Wilkami (4) 5. Nie ma kto pisać do pułkownika (4,5) 6. Absalomie, Absalomie... (4) 7. Drzewo, które było księciem (5) 8. My deportowani: Wspomnienia Polaków z więzień, łagrów i zsyłek w ZSRR (5,5)
W końcu wznowili, więc kupiłam Kwiaty na poddaszu :)))
Zrobione :)
Ja również przyłączam się do akcji :)
Świetna zabawa! :):) To moja propozycja: MÓJ DZIEŃ W KSIĄŻKACH Zaczęłam dzień z „Pelagią i Czarnym Mnichem” . W drodze do pracy zobaczyłam „Mężczyznę, który się uśmiechał” i przeszłam obok „Piramid” , aby uniknąć „Fiaska” , ale oczywiście zatrzymałam się przy „Wiedźmikołaju” . W biurze szef powiedział: „Nie dla mięczaków” , i zlecił mi zbadanie „Innego świata” . W czasie obiadu z „Mistrzem i Małgorzatą”, zauważyłam „Trzech mu...
:)
Radośc zawiadamia, że jest rodzaju żeńskiego :) Już wysyłam adres. Tak, oczywiście :)
Ja również chciałabym dołączyć - jeśli wszystko dobrze zrozumiałam :) Dzyń! Dzyń! Idę siodłać renifera! :)
Nie wiem czy można to nazwać związkiem, ale Dziewczyna w złotych majtkach to mój typ :)
Mój październik :) 1. Biblioteka utraconych książek (2,5) Temat potraktowany pobieżnie, wybiórczo, szkic zaledwie 2. Pułapka nie wybaczonej krzywdy (3) 3. Nieznośna lekkość bytu (5,5) 4. Herod król Judei (4) 5. Czahary (5) AKCJA KLASYKA 6. Dom na krańcu świata (4) 7. Trzech panów w łódce, nie licząc psa (4) AKCJA KLASYKA 8. I była miłość w getcie (4,5) ogromne marginesy z góry, z dołu i z boku.. Zbyt mało treści 9. Naznaczona (4) 10. ...
Mój wrzesień: 1. Kto mi dał skrzydła: Rzecz o Janie Kochanowskim (5) piątka za nietuzinkowość, przybliżenie, oswojenie Legendy. Piękny obraz szesnastowiecznej szlachty i dworu, jej obyczajów, zwyczajów i rozterek. Świetnie się czyta, zapada w pamięć. 2. Eugenia Grandet (4,5) AKCJA CZAS NA KLASYKĘ 3. Cesarz (4,5) często czytałam o tyranii z perspektywy poddanego, Kapuściński dał mi szansę na drugą stronę. Momentami bardzo wzruszający. 4. Dzi...
Napiszę na prv :)
Ja byłabym chętna na Kunderę :)
Bracia Karamazow :)
Niestety odchodzę od kryminałów na rzecz klasyki :) mogę zaproponować dodatkowo Christine lub Kod Lucyfera albo coś innego w podobnym stylu w zamian za Kod Lucyfera lub coś innego z klasyki.
Uaktualnienie: A jak królem, a jak katem będziesz Atlantyda Bez śladu Christine Czerwony notatnik Ćpun Dziennik bulimiczki Fabuły przerwane: Małe szkice 1998-2007 Gdyby mężczyźni umieli mówić: Oto, co by powiedzieli Igły i grzechy Inspektor Victor Kameleony Kod Lucyfera Kramer kontra Kramer Królowa Niewidzialnych Jeźdźców Kwiat pustyni: Z namiotu nomadów do Nowego Jorku Labirynt śmierci Łzy na piasku Made in Poland: Jak nas w...
Dokładnie tak było, ale kochał ją, myślę, że nie zrobiłby tego przez tę historię ze swoją żoną. Mnie okropnie denerwowały pomarańcze, wprost nieznośnie. Były wszędzie, choć wcale nie powinno ich być. Świadczy to o słabym przygotowaniu pisarki, ale także o lekce sobie ważeniu spraw ważnych dla czytelników. Chociaż pewnie tylko dla niektórych czytelników :) Te wpadki pewnie w Ameryce nie zostały nawet zauważone. Ja, przy czytaniu, musiałam sobie pr...
W końcu się dowiaduje i przecież jest zagorzałym antysemitą. Obiektywnie rzecz biorąc, tak, można tak mówić ;)
Dziewczyna komendanta co prawda nie wiem czy można to nazwać miłością.. pewnie tak, tylko w innych okolicznościach. Parę faktów historycznych się nie zgadza, historia momentami naiwna, ale świetnie się czyta.
Mam podobne zdanie, ale czytałam ją kilka lat temu. Wrzucam do kolejki - stoi na półce - może zrewiduję pogląd :)
Przeczytane w sierpniu: 1. Statek szaleńców (3,5) 2. Ziemia Elżbiety (3) Czas na Klasykę , Czytajmy książki mniej popularne i mało oceniane 3. Trzej muszkieterowie (5) Czas na Klasykę 4. Złota młodzież PRL (3) 5. Kolumbowie: Rocznik 20 (4,5) 6. Królowa Niewidzialnych Jeźdźców (2,5) miała być na rozluźnienie po Kolumbach, ale okropny język, pełen nieuzasadnionych powtórzeń i pytań retorycznych nie na miejscu kompletnie rozczarował. Miary d...
Wędruje do schowka :)
Kolejne: Białoruś: Kartofle i dżinsy i Ewangelia według Szatana nieaktualne
Hura! Moje dwie ukochane książki w pierwszej dziesiątce!! :):) Ależ te konkursy emocjonujące! Wielki szacunek i podziw dla Paren.
Bardzo dziękuję za odpowiedź, może jednak nie jest ze mną tak źle :) Pozdrawiam.
Z listy spada Marina i leci do sarabii :)
Ja również zamówiłam w Vivarium parę dni temu :] na paczkę, która mieści: 1. Eugenia Grandet 2,00 zł 2. Kolumbowie rocznik 20 7,00 zł 3. Trzej muszkieterowie 14,00 zł 4. Monte Cassino 14,00 zł 5. Herod król Judei 8,00 zł 6. Ziemia Elżbiety 6,00 zł 7. Kto mi dał skrzydła 5,00 zł 8. Zalotnica niebieska 9,00 zł 9. Królowa Niewidzialnych Jeźdźców 10,00 zł 10. Busz po polsku / Notes 9,00 zł 11. Dom na krańcu świata 13,00 zł ...
Przyłączam się do akcji. Deklaruję jedną miesięcznie. Zacznę od Eugenia Grandet W najbliższej przyszłości (już zamówiona) mam zamiar dać się porwać Trzej muszkieterowie ;)
Przyłączam się do akcji Awłakan nikt przede mną jej nie ocenił, oceniona przeze mnie na 5,5. Wspaniała, klimatyczna, odpręża i przenosi w inną rzeczywistość. W planach Ziemia Elżbiety (5 ocen) :)
1. Eugenia Grandet 2. Kolumbowie rocznik 20 3. Trzej muszkieterowie 4. Monte Cassino 5. Herod król Judei 6. Ziemia Elżbiety 7. Kto mi dał skrzydła 8. Zalotnica niebieska 9. Królowa Niewidzialnych Jeźdźców 10. Busz po polsku / Notes 11. Dom na krańcu świata W antykwariacie wysyłkowym :)
Wypełniona :)
Statek szaleńców
Nie wiem czy taki przykład się nada, ale mimo wszystko wchodzi w zakres szeroko pojmowanej kultury :) - http://www.youtube.com/watch?v=Sqx2IBSMFDw
Powrót i wędrówka - "Odyseja", Homer lub "Peregrynacja Maćkowa" (http://chomikuj.pl/mooonickaaa/FILOLOGIA+POLSKA/Historia+literatury/notatki/barok/Antologia+literatury+sowizdrzalskiej+XVI+i+XVII+-+Peregrynacja+Ma*c4*87kowa,285356273.doc) a także Podróże Guliwera , a wśród nowszej literatury Podróże z Herodotem, pozdrawiam
Z całego serca polecam Herberta - Wiersze zebrane [a5] :)
Polecam To moja droga: Biografia Jacka Kaczmarskiego oczywiście pod warunkiem, że ktoś interesuje się Kaczmarskim. Książka napisana rzetelnie, interesująco, dobrą polszczyzną :)
PIP! :) a dlaczego nie? ;) Pratchett dobry w każdą pogodę :)
Przeczytane w LIPCU: 1. Awłakan (5,5) ++! 2. Wiedźmikołaj (5,5) 3. Moje życie w sowieckiej epoce kłamstwa i strachu (4) 4. Cynga: Wspomnienia z łagrów Północy 1940-1944 (4,5) 5. Żona mormona: Druga z dziesięciu żon, matka trzynaściorga dzieci (3,5) 6. Nefrytowy różaniec (5) 7. A jak królem, a jak katem będziesz (4)
z urodzenia Wrocław praca w Szczecinie
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)