Polecam ,,Rok 1984" , ,,Ubik" no może ,,Fundację". Jeśli lubisz Martina to raczej spodoba Ci się trylogia ,,Skrytobójcy" , którą się inspirował. Poza tym bardzo lubię ,, Wiedźmina", ,,Władcę Pierścieni", ,,Hobbita", ,,Silmarillion", ,,Dzieci Hurina", ,,Kroniki Amberu".
Zobacz całą dyskusję