Pokaż:
najwyżej oceniane książki
Kategorie:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Ocenione książki otrzymały minimum 50 ocen
1
Liczba ocen: 69
|
Średnia ocena: 4,91
Liczba ocen: 69
|
Średnia ocena: 4,91
Czy właściwie rozumiemy nasze dzieci? Czy umiemy w porę zauważyć ich problemy? Jak możemy rozwinąć w nich poczucie własnej wartości i wiarę w siebie? Jakim traktowaniem wzmacniamy je, a jakim osłabiamy? Kiedy na wychowanie jest już za późno?
Współcześni rodzice często czują się bezradni wobec swoich dzieci. Są też zagubieni wśród porad wychowawczych, które mają sprawić, że ich pociechy staną się posłuszne i grzeczne.
Jesper Juul twierdzi, że dzieci wcale nie muszą być grzeczne. Zamiast teg...
Czy właściwie rozumiemy nasze dzieci? Czy umiemy w porę zauważyć ich problemy? Jak możemy rozwinąć w nich poczucie własnej wartości i wiarę w siebie? Jakim traktowaniem wzmacniamy je, a jakim osłabiamy? Kiedy na wychowanie jest już za późno?
Współcześni rodzice często czują się bezradni wobec swoich dzieci. Są też zagubieni wśród porad wychowawczych, które mają sprawić, że ich pociechy staną się posłuszne i grzeczne.
Jesper Juul twierdzi, że dzieci wcale nie muszą być grzeczne. Zamiast teg...
Czytaj więcej
2
Liczba ocen: 77
|
Średnia ocena: 4,61
Liczba ocen: 77
|
Średnia ocena: 4,61
Otwarte i stanowcze NIE jest często lepsze dla dziecka niż wymuszone TAK. Dlaczego zatem tak ciężko przychodzi nam odmawianie dzieciom?
Jesper Juul, duński pedagog o światowej renomie, zachęca rodziców do budowania szczerych relacji z dzieckiem, które obejmą zarówno miłe dla wszystkich przytakiwanie i zgodę, jak i konieczne niekiedy odmowę oraz sprzeciw. Pokazuje, że jest to jeden z warunków wychowania silnych i świadomych swojej wartości dzieci.
[MiND, 2011]
Otwarte i stanowcze NIE jest często lepsze dla dziecka niż wymuszone TAK. Dlaczego zatem tak ciężko przychodzi nam odmawianie dzieciom?
Jesper Juul, duński pedagog o światowej renomie, zachęca rodziców do budowania szczerych relacji z dzieckiem, które obejmą zarówno miłe dla wszystkich przytakiwanie i zgodę, jak i konieczne niekiedy odmowę oraz sprzeciw. Pokazuje, że jest to jeden z warunków wychowania silnych i świadomych swojej wartości dzieci.
[MiND, 2011]
Czytaj więcej