Pokaż:
najczęściej oceniane książki
1
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,00
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,00
Pięćdziesięciotysięcznej armii – dowodzonej przez boga ciemności Vectora, alias Gabriela Millera – stawiają czoła pięciotysięczne Siły Obrony Świata Ludzi pod wodzą Rycerza Integralności Bercouliego. Kiedy Fanatio i pozostali Rycerze toczą zażartą walkę z przeważającymi siłami wroga, oddział górskich goblinów przedostaje się na tyły ich oddziałów. Co stanie się z Kirito oraz towarzyszącymi mu Ronye i Tieze?
Dee Ai El, uchodząca za najinteligentniejszą w całej armii najeźdźców Wielka Mistrzyni...
Pięćdziesięciotysięcznej armii – dowodzonej przez boga ciemności Vectora, alias Gabriela Millera – stawiają czoła pięciotysięczne Siły Obrony Świata Ludzi pod wodzą Rycerza Integralności Bercouliego. Kiedy Fanatio i pozostali Rycerze toczą zażartą walkę z przeważającymi siłami wroga, oddział górskich goblinów przedostaje się na tyły ich oddziałów. Co stanie się z Kirito oraz towarzyszącymi mu Ronye i Tieze?
Dee Ai El, uchodząca za najinteligentniejszą w całej armii najeźdźców Wielka Mistrzyni...
Czytaj więcej
2
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,50
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 3,50
Pokonanie Najwyższego Kapłana zostało okupione śmiercią Eugeo i uszkodzeniem psychiki Kirito. Od zażartej walki minęło pół roku. Alice i przykuty do wózka Kirito schronili się w wiosce Ruild. Powinność Rycerza Integralności, czyli ochronę świata ludzi, Alice powierzyła Bercouliemu, a sama wybrała spokojne życie u boku pozbawionego duszy Czarnego Szermierza. Tymczasem Podziemie z każdą chwilą zbliża się do przepowiedzianego przez mędrczynię Cardinal ostatecznego eksperymentu obciążenia. Dark Terr...
Pokonanie Najwyższego Kapłana zostało okupione śmiercią Eugeo i uszkodzeniem psychiki Kirito. Od zażartej walki minęło pół roku. Alice i przykuty do wózka Kirito schronili się w wiosce Ruild. Powinność Rycerza Integralności, czyli ochronę świata ludzi, Alice powierzyła Bercouliemu, a sama wybrała spokojne życie u boku pozbawionego duszy Czarnego Szermierza. Tymczasem Podziemie z każdą chwilą zbliża się do przepowiedzianego przez mędrczynię Cardinal ostatecznego eksperymentu obciążenia. Dark Terr...
Czytaj więcej
3
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 2,25
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 2,25
Kirito i Eugeo zmierzają ku zajmowanemu przez Najwyższego Kapłana ostatniemu poziomowi Centralnej Katedry, kredowobiałej wieży stanowiącej symbol Kościoła Aksjomatu. Kolejne potyczki z Rycerzami Integralności, mimo że wymagają wiele wysiłku i umiejętności, nie osłabiają ich determinacji. Lecz starcie z potężnym Rycerzem Integralności Alice powoduje zniszczenie jednej ze ścian Katedry, w efekcie czego Kirito wraz Alice zostają wyrzuceni na zewnątrz wieży.
Eugeo nie dopuszcza do siebie myśli, ż...
Kirito i Eugeo zmierzają ku zajmowanemu przez Najwyższego Kapłana ostatniemu poziomowi Centralnej Katedry, kredowobiałej wieży stanowiącej symbol Kościoła Aksjomatu. Kolejne potyczki z Rycerzami Integralności, mimo że wymagają wiele wysiłku i umiejętności, nie osłabiają ich determinacji. Lecz starcie z potężnym Rycerzem Integralności Alice powoduje zniszczenie jednej ze ścian Katedry, w efekcie czego Kirito wraz Alice zostają wyrzuceni na zewnątrz wieży.
Eugeo nie dopuszcza do siebie myśli, ż...
Czytaj więcej
4
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 2,25
Liczba ocen: 2
|
Średnia ocena: 2,25
Za radą mędrczyni Cardinal dwaj przyjaciele zmierzają na setny poziom wieży Centralnej Katedry Kościoła Aksjomatu, gdzie mieści się komnata Najwyższego Kapłana. Eugeo po to, by przywrócić do pierwotnej postaci zmienioną w Rycerza Integralności Alice, a Kirito, by zapobiec zniszczeniu Podziemia. Po drodze, w wyniku pechowego zbiegu wypadków, zostają jednak rozdzieleni.
Kiedy Kirito dociera na dziewięćdziesiąty dziewiąty poziom, drogę zastępuje mu zakuty w zbroję Rycerza Integralności chłopak o...
Za radą mędrczyni Cardinal dwaj przyjaciele zmierzają na setny poziom wieży Centralnej Katedry Kościoła Aksjomatu, gdzie mieści się komnata Najwyższego Kapłana. Eugeo po to, by przywrócić do pierwotnej postaci zmienioną w Rycerza Integralności Alice, a Kirito, by zapobiec zniszczeniu Podziemia. Po drodze, w wyniku pechowego zbiegu wypadków, zostają jednak rozdzieleni.
Kiedy Kirito dociera na dziewięćdziesiąty dziewiąty poziom, drogę zastępuje mu zakuty w zbroję Rycerza Integralności chłopak o...
Czytaj więcej
5
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, "Yggdrasil". Główny bohater - na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga - loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata - świata, w którym NPC mają własną wolę...
Tak o...
Nadchodzi dzień zakończenia usługi niezwykle popularnej niegdyś gry online, "Yggdrasil". Główny bohater - na co dzień samotny pracownik firmy, a w wirtualnej rzeczywistości potężny mag-szkielet, Momonga - loguje się do pełnego wspomnień świata, by spędzić w nim ostatnie chwile. Ale choć wyznaczona godzina zamknięcia gry mija, Momonga nie zostaje wylogowany. Z każdą chwilą ogarnia go coraz silniejsze wrażenie, że trafił do zupełnie innego świata - świata, w którym NPC mają własną wolę...
Tak o...
Czytaj więcej
6
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Wojna o Świętego Graala – ostateczny pojedynek pomiędzy Duchami Bohaterów przyzwanymi przez siedmiu magów. Stawką jest moc Graala, który spełni każde życzenie zwycięzcy.
Poznaj całą prawdę o Czwartej Wojnie o Świętego Graala, wspomnianej jedynie zdawkowo w bestsellerowej grze „Fate/stay night”, opartej na scenariuszu Kinoko Nasu. Zanurz się w opowieści, która wyszła spod ostrego jak brzytwa pióra Gena Urobuchiego.
[Kotori, 2017]
Wojna o Świętego Graala – ostateczny pojedynek pomiędzy Duchami Bohaterów przyzwanymi przez siedmiu magów. Stawką jest moc Graala, który spełni każde życzenie zwycięzcy.
Poznaj całą prawdę o Czwartej Wojnie o Świętego Graala, wspomnianej jedynie zdawkowo w bestsellerowej grze „Fate/stay night”, opartej na scenariuszu Kinoko Nasu. Zanurz się w opowieści, która wyszła spod ostrego jak brzytwa pióra Gena Urobuchiego.
[Kotori, 2017]
Czytaj więcej
7
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
W Akibie zaczyna się tworzyć nowy porządek. Jednak rzeczywistość, w której przyszło żyć graczom, narzuca konieczność wypracowania pozytywnych stosunków ze społecznością tuziemców. Shiroe wraz z innymi reprezentantami Przymierza wyrusza na obrady zorganizowane przez okoliczną szlachtę. Tymczasem Maryelle z pomocą Nyanty i Naotsugu organizuje terenowy obóz treningowy dla początkujących graczy. Nawet nie spodziewają się, na jakie niebezpieczeństwo narażą swoich podopiecznych...
[Studio JG, 2017...
W Akibie zaczyna się tworzyć nowy porządek. Jednak rzeczywistość, w której przyszło żyć graczom, narzuca konieczność wypracowania pozytywnych stosunków ze społecznością tuziemców. Shiroe wraz z innymi reprezentantami Przymierza wyrusza na obrady zorganizowane przez okoliczną szlachtę. Tymczasem Maryelle z pomocą Nyanty i Naotsugu organizuje terenowy obóz treningowy dla początkujących graczy. Nawet nie spodziewają się, na jakie niebezpieczeństwo narażą swoich podopiecznych...
[Studio JG, 2017...
Czytaj więcej
8
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Podczas gdy reprezentanci Przymierza Okrągłego Stołu negocjują z Ligą Wolnych Miast Eastal, półwysep, na którym trenował obóz nowicjuszy, został zaatakowany przez hordę sahuaginów. Szybko okazuje się, że przeciwników jest niewyobrażalnie dużo i nadciągają z różnych stron. Choć Akiba, jako siedziba Poszukiwaczy Przygód, z łatwością będzie się w stanie obronić, to tuziemskie wioski i miasta raczej nie będą w stanie odeprzeć szturmu. Możnowładcy nie potrafią jednak dojść do porozumienia i atmosfera...
Podczas gdy reprezentanci Przymierza Okrągłego Stołu negocjują z Ligą Wolnych Miast Eastal, półwysep, na którym trenował obóz nowicjuszy, został zaatakowany przez hordę sahuaginów. Szybko okazuje się, że przeciwników jest niewyobrażalnie dużo i nadciągają z różnych stron. Choć Akiba, jako siedziba Poszukiwaczy Przygód, z łatwością będzie się w stanie obronić, to tuziemskie wioski i miasta raczej nie będą w stanie odeprzeć szturmu. Możnowładcy nie potrafią jednak dojść do porozumienia i atmosfera...
Czytaj więcej
9
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,50
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,50
Czytaj więcej
10
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Czytaj więcej
11
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 5,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 5,00
Czytaj więcej
12
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,50
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,50
Czytaj więcej
13
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 4,00
Mitsuha, uczennica liceum w małej górskiej miejscowości, zaczyna mieć dziwne sny: staje się chłopakiem! Mieszka w pokoju, którego nie kojarzy, spotyka nieznanych sobie kolegów, a wszędzie dookoła widzi ulice Tokio. W tym samym czasie Taki, chłopak mieszkający w stolicy, doświadcza równie osobliwej przygody – śni, że jest dziewczyną z jakiejś górskiej mieściny, w której nigdy nie był. Okazuje się, że Mitsuha i Taki podczas snu zamieniają się ciałami... To spotkanie dwojga ludzi, którzy nigdy się ...
Mitsuha, uczennica liceum w małej górskiej miejscowości, zaczyna mieć dziwne sny: staje się chłopakiem! Mieszka w pokoju, którego nie kojarzy, spotyka nieznanych sobie kolegów, a wszędzie dookoła widzi ulice Tokio. W tym samym czasie Taki, chłopak mieszkający w stolicy, doświadcza równie osobliwej przygody – śni, że jest dziewczyną z jakiejś górskiej mieściny, w której nigdy nie był. Okazuje się, że Mitsuha i Taki podczas snu zamieniają się ciałami... To spotkanie dwojga ludzi, którzy nigdy się ...
Czytaj więcej
14
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
„Drzewo Aogiri” – organizacja składająca się z ghuli, przypuszcza skuteczny atak na Cochleę, ośrodek, gdzie przetrzymywani są ich pobratymcy. Po tym bezprecedensowym wydarzeniu BSG wzmaga czujność we wszystkich 23 dzielnicach. Mimo to ghule w 8 dzielnicy zaczynają sprawiać kłopoty, doprowadzając do kolejnych incydentów. Te tarcia dodatkowo napędzają wzajemną spiralę zemsty pomiędzy ludźmi i ghulami.
Co się stało z Kanekim po tym, jak opuścił 10 dzielnicę. Tutaj przeczytacie o wydarzeniach, k...
„Drzewo Aogiri” – organizacja składająca się z ghuli, przypuszcza skuteczny atak na Cochleę, ośrodek, gdzie przetrzymywani są ich pobratymcy. Po tym bezprecedensowym wydarzeniu BSG wzmaga czujność we wszystkich 23 dzielnicach. Mimo to ghule w 8 dzielnicy zaczynają sprawiać kłopoty, doprowadzając do kolejnych incydentów. Te tarcia dodatkowo napędzają wzajemną spiralę zemsty pomiędzy ludźmi i ghulami.
Co się stało z Kanekim po tym, jak opuścił 10 dzielnicę. Tutaj przeczytacie o wydarzeniach, k...
Czytaj więcej