Pokaż:
najczęściej oceniane książki
1
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,80
Liczba ocen: 5
|
Średnia ocena: 4,80
Jedyna oficjalna książka o świecie gry "Cyberpunk 2077".
Dark Horse Books oraz CD PROJEKT RED, twórcy komputerowej serii "Wiedźmin", przedstawiają "Cyberpunka 2077" – obszerne studium wiedzy o uniwersum "Cyberpunka 2077".
"Cyberpunk 2077" to bogato ilustrowany przewodnik, który przeniesie cię do futurystycznej, tętniącej życiem metropolii Night City – centrum akcji nowej gry CD PROJEKT RED.
Ta starannie przygotowana pozycja zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o historii, postaciach i ś...
Jedyna oficjalna książka o świecie gry "Cyberpunk 2077".
Dark Horse Books oraz CD PROJEKT RED, twórcy komputerowej serii "Wiedźmin", przedstawiają "Cyberpunka 2077" – obszerne studium wiedzy o uniwersum "Cyberpunka 2077".
"Cyberpunk 2077" to bogato ilustrowany przewodnik, który przeniesie cię do futurystycznej, tętniącej życiem metropolii Night City – centrum akcji nowej gry CD PROJEKT RED.
Ta starannie przygotowana pozycja zawiera wszystko, co musisz wiedzieć o historii, postaciach i ś...
Czytaj więcej
2
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,50
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,50
Dzieci + zapałki = zabawa!
Nie igraj z ogniem, ale z zapałkami – możesz. Oczywiście pod warunkiem że wykorzystasz je w dobrym celu. Najlepiej równocześnie edukacyjnym i rozrywkowym. Aby świetnie się bawić, a przy tym rozwijać wyobraźnię, ćwiczyć się w spostrzegawczości i logicznym myśleniu, nie trzeba inwestować ani w zaawansowaną elektronikę, ani nawet w planszówki czy gry karciane. Wystarczą paczka zapałek i książka, którą przygotował dla Ciebie Piotr Kosowicz.
Na "Gry i zabawy z zapałka...
Dzieci + zapałki = zabawa!
Nie igraj z ogniem, ale z zapałkami – możesz. Oczywiście pod warunkiem że wykorzystasz je w dobrym celu. Najlepiej równocześnie edukacyjnym i rozrywkowym. Aby świetnie się bawić, a przy tym rozwijać wyobraźnię, ćwiczyć się w spostrzegawczości i logicznym myśleniu, nie trzeba inwestować ani w zaawansowaną elektronikę, ani nawet w planszówki czy gry karciane. Wystarczą paczka zapałek i książka, którą przygotował dla Ciebie Piotr Kosowicz.
Na "Gry i zabawy z zapałka...
Czytaj więcej
3
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,50
Liczba ocen: 1
|
Średnia ocena: 3,50
Słowo logika pochodzi od greckiego logos, co w bezpośrednim tłumaczeniu znaczy: rozum, słowo, myśl. Zgodnie z tym logika jest nauką o sposobach ścisłego i jasnego formułowania myśli, regułach poprawnego rozumowania i uzasadniania twierdzeń. Pytanie, na co komu logika, można by więc z powodzeniem zastąpić pytaniem: na co komu rozum? Właśnie... Rozum jest od rozumowania, a rozumowanie nie przychodzi samo z siebie, zwłaszcza to bardziej wyrafinowane, analityczne, krytyczne albo inaczej – to, które ...
Słowo logika pochodzi od greckiego logos, co w bezpośrednim tłumaczeniu znaczy: rozum, słowo, myśl. Zgodnie z tym logika jest nauką o sposobach ścisłego i jasnego formułowania myśli, regułach poprawnego rozumowania i uzasadniania twierdzeń. Pytanie, na co komu logika, można by więc z powodzeniem zastąpić pytaniem: na co komu rozum? Właśnie... Rozum jest od rozumowania, a rozumowanie nie przychodzi samo z siebie, zwłaszcza to bardziej wyrafinowane, analityczne, krytyczne albo inaczej – to, które ...
Czytaj więcej
4
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Publikacja "Kreatywne zajęcia na nietypowe dni" dedykowana jest nauczycielom wychowania przedszkolnego pracującym z dziećmi w wieku od 2 do 5 lat oraz wychowawcom w żłobkach pracującym ze starszymi maluchami. Przyda się także rodzicom w domu. W książce znajdziecie Państwo propozycje prac plastycznych, zabaw sensorycznych lub zabaw z piosenką na wybrane święta nietypowe (takie jak Dzień Zebry czy Dzień Fotografii) oraz na te bardziej typowe - jak Boże Narodzenie czy Wielkanoc. Nauczyciele chętnie...
Publikacja "Kreatywne zajęcia na nietypowe dni" dedykowana jest nauczycielom wychowania przedszkolnego pracującym z dziećmi w wieku od 2 do 5 lat oraz wychowawcom w żłobkach pracującym ze starszymi maluchami. Przyda się także rodzicom w domu. W książce znajdziecie Państwo propozycje prac plastycznych, zabaw sensorycznych lub zabaw z piosenką na wybrane święta nietypowe (takie jak Dzień Zebry czy Dzień Fotografii) oraz na te bardziej typowe - jak Boże Narodzenie czy Wielkanoc. Nauczyciele chętnie...
Czytaj więcej
5
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Czytaj więcej
6
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Wyjątkowy zbiór łamigłówek i zagadek, dzięki którym poznasz swoje zdolności obserwacji i logicznego rozumowania.
Inspirowane klasyczną powieścią Julesa Verne’a "W 80 dni dookoła świata" przybliżą ci dziewiętnastowieczne realia.
Wszystkie zagadki przygotował (i trzykrotnie sprawdził) Dan Moore, zawodowy autor krzyżówek i łamigłówek.
[Wydawnictwo Alma-Press, 2021]
Wyjątkowy zbiór łamigłówek i zagadek, dzięki którym poznasz swoje zdolności obserwacji i logicznego rozumowania.
Inspirowane klasyczną powieścią Julesa Verne’a "W 80 dni dookoła świata" przybliżą ci dziewiętnastowieczne realia.
Wszystkie zagadki przygotował (i trzykrotnie sprawdził) Dan Moore, zawodowy autor krzyżówek i łamigłówek.
[Wydawnictwo Alma-Press, 2021]
Czytaj więcej
7
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Gra "Minecraft" ukazała się w 2011 roku. Pozwala milionom graczy z całego świata zbierać sześciany nazywane "blokami". Dzięki tej książce nauczysz się, jak rysować minecraftowe kształty za pomocą specjalnej siatki i kreować świat gry zwykłymi kredkami!
Znajdziesz tu ponad 80 przykładowych rysunków, które podzielono tematycznie. Postacie, zwierzęta, potwory i dekoracje… Cała gra komputerowa na papierze!
Każdy rysunek rozrysowano na poszczególne etapy powstawania. Te z kolei pokazują, w jaki...
Gra "Minecraft" ukazała się w 2011 roku. Pozwala milionom graczy z całego świata zbierać sześciany nazywane "blokami". Dzięki tej książce nauczysz się, jak rysować minecraftowe kształty za pomocą specjalnej siatki i kreować świat gry zwykłymi kredkami!
Znajdziesz tu ponad 80 przykładowych rysunków, które podzielono tematycznie. Postacie, zwierzęta, potwory i dekoracje… Cała gra komputerowa na papierze!
Każdy rysunek rozrysowano na poszczególne etapy powstawania. Te z kolei pokazują, w jaki...
Czytaj więcej
8
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Esport i wszystko, co musisz o nim wiedzieć.
Przewodnik po świecie gamingu.
Gaming przebył długą drogę: od podwórek, gdzie pstrykało się kapslami, po wielkie hale sportowe po brzegi wypełnione fanami najciekawszych gier wideo i nowych technologii.
Dziś esport wart jest miliardy dolarów. Profesjonalni gracze stali się gwiazdami zarabiającymi miliony, a ich zmagania śledzą setki tysięcy fanów na całym świecie. Dzięki wirtualnemu światu zyskali sławę i zbili prawdziwe fortuny.
Od "Call ...
Esport i wszystko, co musisz o nim wiedzieć.
Przewodnik po świecie gamingu.
Gaming przebył długą drogę: od podwórek, gdzie pstrykało się kapslami, po wielkie hale sportowe po brzegi wypełnione fanami najciekawszych gier wideo i nowych technologii.
Dziś esport wart jest miliardy dolarów. Profesjonalni gracze stali się gwiazdami zarabiającymi miliony, a ich zmagania śledzą setki tysięcy fanów na całym świecie. Dzięki wirtualnemu światu zyskali sławę i zbili prawdziwe fortuny.
Od "Call ...
Czytaj więcej
9
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
"Księga zagadek Sherlocka Holmesa" to wyjątkowy zbiór łamigłówek i zagadek, dzięki którym poznasz swoje zdolności obserwacji i logicznego rozumowania. Inspirowane przygodami wielkiego detektywa, pana Sherlocka Holmesa, przeniosą cię w epokę, kiedy na tronie zasiadała królowa Wiktoria. Wszystkie zagadki przygotował (i trzykrotnie sprawdził) Dan Moore, zawodowy autor krzyżówek i łamigłówek.
Dan Moore jest specjalistą od łamigłówek i dyrektorem wydawnictwa Clarity Media Ltd., zajmującego się p...
"Księga zagadek Sherlocka Holmesa" to wyjątkowy zbiór łamigłówek i zagadek, dzięki którym poznasz swoje zdolności obserwacji i logicznego rozumowania. Inspirowane przygodami wielkiego detektywa, pana Sherlocka Holmesa, przeniosą cię w epokę, kiedy na tronie zasiadała królowa Wiktoria. Wszystkie zagadki przygotował (i trzykrotnie sprawdził) Dan Moore, zawodowy autor krzyżówek i łamigłówek.
Dan Moore jest specjalistą od łamigłówek i dyrektorem wydawnictwa Clarity Media Ltd., zajmującego się p...
Czytaj więcej
10
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Trening szachowy powinien być trudniejszy niż gra, która cię czeka na zawodach... I tylko wtedy każdy twój turniej może być udany...
Oddajemy do rąk czytelnika publikację przeznaczoną dla szachistów, zarówno zaawansowanych, jak i początkujących. Zawarte w niej treści związane są z propozycją innego, szerszego spojrzenia, na znaną i cenioną od wielu wieków grę w wojnę.
Model Szachów Treningowych to pomysł na wprowadzenie urozmaicenia do standardowych treningów szachowych. Pozwala on na utrz...
Trening szachowy powinien być trudniejszy niż gra, która cię czeka na zawodach... I tylko wtedy każdy twój turniej może być udany...
Oddajemy do rąk czytelnika publikację przeznaczoną dla szachistów, zarówno zaawansowanych, jak i początkujących. Zawarte w niej treści związane są z propozycją innego, szerszego spojrzenia, na znaną i cenioną od wielu wieków grę w wojnę.
Model Szachów Treningowych to pomysł na wprowadzenie urozmaicenia do standardowych treningów szachowych. Pozwala on na utrz...
Czytaj więcej
11
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
W historii szachów różni podejmowali próby opisywania sposobów nauki i analizy sytuacji. Autorzy korzystali z zasobów swej praktyki i to, co umieli, opisywali w ćwiczeniach. Nie było czasu na tworzenie całościowej metodyki w podręcznikach dla dzieci i zawsze czegoś okazywało się w książkach "za mało"... Dziś szachy są inne, najwyższy czas na analityczne przewartościowanie wszystkich dotychczasowych metod. Obecnie trener klubowy nadal poszukuje najlepszych metod nauczania i ćwiczeń, by w praktyce...
W historii szachów różni podejmowali próby opisywania sposobów nauki i analizy sytuacji. Autorzy korzystali z zasobów swej praktyki i to, co umieli, opisywali w ćwiczeniach. Nie było czasu na tworzenie całościowej metodyki w podręcznikach dla dzieci i zawsze czegoś okazywało się w książkach "za mało"... Dziś szachy są inne, najwyższy czas na analityczne przewartościowanie wszystkich dotychczasowych metod. Obecnie trener klubowy nadal poszukuje najlepszych metod nauczania i ćwiczeń, by w praktyce...
Czytaj więcej
12
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
"Minecraft Dungeons" to zupełnie nowa przygodowa gra akcji osadzona w zbudowanym z bloków świecie Minecrafta. Misją gracza jest ocalić świat od zagłady sprowadzonej przez zdeprawowanego Arcyzłosadnika. Ale jak to zrobić? Jak odnaleźć w sobie męstwo i czystość charakteru – i pokonać hordy nowych wrogów? Będzie to wyzwanie idealne dla każdego fana Minecrafta, a niniejszy podręcznik zawiera rady i wskazówki specjalistów Mojanga, które pomogą obrać odpowiednią strategię, odnaleźć się w nowych środow...
"Minecraft Dungeons" to zupełnie nowa przygodowa gra akcji osadzona w zbudowanym z bloków świecie Minecrafta. Misją gracza jest ocalić świat od zagłady sprowadzonej przez zdeprawowanego Arcyzłosadnika. Ale jak to zrobić? Jak odnaleźć w sobie męstwo i czystość charakteru – i pokonać hordy nowych wrogów? Będzie to wyzwanie idealne dla każdego fana Minecrafta, a niniejszy podręcznik zawiera rady i wskazówki specjalistów Mojanga, które pomogą obrać odpowiednią strategię, odnaleźć się w nowych środow...
Czytaj więcej
13
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Ta przyjazna dzieciom kartonowa książeczka pobudza do aktywności zmysły wzroku i dotyku, uczy rozpoznawania i nazywania kształtów, ćwiczy spostrzegawczość. Świetnie wpływa na rozwój motoryki małej i wszechstronnie wspomaga rozwój sensoryczny dziecka.
W środku książki znajduje się kilka materiałów różniących się wyglądem i fakturą. Proste polecenia zachęcają do zabawy w ich dotykanie i nazywanie. Na okładce została umieszczona obracająca się tarcza, którą dziecko może poruszać, by odnaleźć koł...
Ta przyjazna dzieciom kartonowa książeczka pobudza do aktywności zmysły wzroku i dotyku, uczy rozpoznawania i nazywania kształtów, ćwiczy spostrzegawczość. Świetnie wpływa na rozwój motoryki małej i wszechstronnie wspomaga rozwój sensoryczny dziecka.
W środku książki znajduje się kilka materiałów różniących się wyglądem i fakturą. Proste polecenia zachęcają do zabawy w ich dotykanie i nazywanie. Na okładce została umieszczona obracająca się tarcza, którą dziecko może poruszać, by odnaleźć koł...
Czytaj więcej
14
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Dawno, dawno temu, kiedy papier był jeszcze bardzo cenny i trudno dostępny, origami miało charakter sztuki sakralnej – składanki robiono i wykorzystywano podczas ważnych ceremonii. Dziś jest zabawą, rozwijaniem zdolności manualnych, wyobraźni, nauką cierpliwości i staranności. A ponadto… czynnością niezwykle relaksującą.
Projekty przedstawione w książce podzielono ze względu na stopień trudności wykonania. Każdy dokładnie opisano i krok po kroku zilustrowano.
Samodzielnie zrobione zwierząt...
Dawno, dawno temu, kiedy papier był jeszcze bardzo cenny i trudno dostępny, origami miało charakter sztuki sakralnej – składanki robiono i wykorzystywano podczas ważnych ceremonii. Dziś jest zabawą, rozwijaniem zdolności manualnych, wyobraźni, nauką cierpliwości i staranności. A ponadto… czynnością niezwykle relaksującą.
Projekty przedstawione w książce podzielono ze względu na stopień trudności wykonania. Każdy dokładnie opisano i krok po kroku zilustrowano.
Samodzielnie zrobione zwierząt...
Czytaj więcej
15
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Escape book prowadzi nas w mroczne czeluści przeklętej świątyni, która wyłoniła się z odmętów. Przedstawiamy książkę złożoną z wielu zagadek, wyzwań i zadań.
Escape book "Przeklęta MEGAświątynia" oparty jest na realiach najpopularniejszej z popularnych gier – Minecrafta – a jej autorem jest sam Cube Kid, twórca wiekopomnych "Pamiętników 8-bitowego wojownika" Runta i Kota Netheru – Billy’ego. To gwarancja przygody, świetnej zabawy i przyjemnego główkowania w kubicznym klimacie.
Byłeś noobem...
Escape book prowadzi nas w mroczne czeluści przeklętej świątyni, która wyłoniła się z odmętów. Przedstawiamy książkę złożoną z wielu zagadek, wyzwań i zadań.
Escape book "Przeklęta MEGAświątynia" oparty jest na realiach najpopularniejszej z popularnych gier – Minecrafta – a jej autorem jest sam Cube Kid, twórca wiekopomnych "Pamiętników 8-bitowego wojownika" Runta i Kota Netheru – Billy’ego. To gwarancja przygody, świetnej zabawy i przyjemnego główkowania w kubicznym klimacie.
Byłeś noobem...
Czytaj więcej