Pokaż:
najczęściej oceniane książki
1
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Bitcoin i inne kryptowaluty to rewolucja w dziejach pieniądza i polityki monetarnej. Mimo to niewiele osób w pełni rozumie prawdziwą naturę bitcoina i jego potencjał.
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka - interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki spos...
Bitcoin i inne kryptowaluty to rewolucja w dziejach pieniądza i polityki monetarnej. Mimo to niewiele osób w pełni rozumie prawdziwą naturę bitcoina i jego potencjał.
To prawda: świat kryptowalut jest skomplikowany. Możesz go jednak zrozumieć i nauczyć się po nim poruszać, w czym pomoże Ci ta książka - interesujący przewodnik, który przystępnie wyjaśnia technologiczne podstawy rynku kryptowalut i związanej z nim ekonomii cyfrowej. Dowiesz się stąd, jak funkcjonuje bitcoin, a także w jaki spos...
Czytaj więcej
2
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Nadszedł czas, aby zrozumieć, jak funkcjonują organizacje!
Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one zasadniczą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w ostatnią drogę wyprawia nas dom pogrzebowy. Między tym pierwszym a ostatnim momentem kształcimy się, znajdujemy zatrudnienie i korzystamy z rozrywek za pośrednictwem organizacji, których… niekiedy mamy dość. Czy jednak rozumiemy ich istotę? Warto je dobrze poznać i zrozumieć, jak działają.
Zestaw nie...
Nadszedł czas, aby zrozumieć, jak funkcjonują organizacje!
Żyjemy w świecie pełnym organizacji. Odgrywają one zasadniczą rolę we wszystkim, co robimy. Przychodzimy na świat w szpitalach, a w ostatnią drogę wyprawia nas dom pogrzebowy. Między tym pierwszym a ostatnim momentem kształcimy się, znajdujemy zatrudnienie i korzystamy z rozrywek za pośrednictwem organizacji, których… niekiedy mamy dość. Czy jednak rozumiemy ich istotę? Warto je dobrze poznać i zrozumieć, jak działają.
Zestaw nie...
Czytaj więcej
3
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie.
Dyrektor marketingu jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przestawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.
W książce "Marketing kwantowy" Raja Rajammanar, dyrektor marketingu Mastercard, uznany przez magazyn "Forbes" za jednego z najbardziej wpływowych liderów marketingu na świecie, opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i podpowiada, jak sprawić, by piąty z nich stał się rewolucyjny...
Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie.
Dyrektor marketingu jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przestawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.
W książce "Marketing kwantowy" Raja Rajammanar, dyrektor marketingu Mastercard, uznany przez magazyn "Forbes" za jednego z najbardziej wpływowych liderów marketingu na świecie, opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i podpowiada, jak sprawić, by piąty z nich stał się rewolucyjny...
Czytaj więcej
4
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Wyłącz autopilota, rozpoznaj hamujące rozwój nawyki i naucz się skutecznie osiągać własne cele.
Obawiasz się przedstawiać publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach? Masz kłopot z uzyskaniem wsparcia od przełożonych i zdobyciem uznania współpracowników? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałaś twierdząco, ta książka pomoże ci wrócić na właściwy tor. Jest motywująca i pełna praktycznych rad. Przedstawia dwanaście powszechnych nawyków, które utrudniają kobieto...
Wyłącz autopilota, rozpoznaj hamujące rozwój nawyki i naucz się skutecznie osiągać własne cele.
Obawiasz się przedstawiać publicznie swoje pomysły? Niechętnie mówisz o własnych osiągnięciach? Masz kłopot z uzyskaniem wsparcia od przełożonych i zdobyciem uznania współpracowników? Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedziałaś twierdząco, ta książka pomoże ci wrócić na właściwy tor. Jest motywująca i pełna praktycznych rad. Przedstawia dwanaście powszechnych nawyków, które utrudniają kobieto...
Czytaj więcej
5
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Dlaczego ludzie kupują to, co kupują?
Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wi...
Dlaczego ludzie kupują to, co kupują?
Ta przełomowa książka umieszcza teorię decyzji w centrum marketingu i tłumaczy, dlaczego ludzie kupują to, co kupują. Pomaga zarówno skuteczniej zarządzać marką, jak i zwiększać znaczenie oraz wiarygodność każdego rodzaju produktów i usług. Zawiera liczne analizy przypadków i dogłębnie przetestowane strategie, dzięki czemu pokazuje marketingowcom, jak skupić się na tym, co naprawdę ważne. Pozwala zrozumieć podstawowe zachowania konsumentów i włączyć tę wi...
Czytaj więcej
6
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Liczba ocen:
|
Średnia ocena: 0,00
Czytaj więcej