Autor: Rbit
Data dodania: 29.11.2014 22:19
1.(117) Hernán Cortés i podbój Meksyku (ocena 5,0)
Komiks, który wprowadził mnie przed wielu laty w okrutne dzieje podboju Azteków. Wysoka ocena nie tylko z powodów sentymentalnych.
2.(118) Nasza Pani Radosna czyli Dziwne przygody pułkownika Armii Belgijskiej Gastona Bodineau (5,0)
Świetna, inteligentna rozrywka. Bohaterowie przenoszą się w czasie do starożytnych Pompejów i dzięki umiejętności pędzenia bimbru dochodzą do fortuny. Kupa śmiechu i przy okazji wiedzy o starożytności. Książka do...
Autor: nutinka
Data dodania: 02.01.2021 21:34
Znowu mniej przeczytanych książek, za to więcej stron, bo niemal 50 tysięcy. Najwyższe oceny uzyskały głównie powtórki — coraz trudniej znaleźć mi coś, co mnie porwie, zachwyci, wbije w fotel... Z nowych tytułów wysokie noty dałam dziełom kobiet: Margaret Atwood i Swietłany Aleksijewicz. Tym razem częściej sięgałam po polskich autorów i po szeroko pojętą fantastykę.
Na 6 oceniłam:
● Gabriel García Márquez, Sto lat samotności (powtórka)
● Margaret Atwood, MaddAddam
● Andrzej Sapkowski, Osta...