Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Guśka książka jest u mnie, bo właścicielka się nie odezwała jak chciałam odesłać, więc mogę Ci wysłać tylko podrzuć adres na priv :)
Mój lipiec 30/ Inwazja Chwały czyli Życie pod otwartym niebem 4 31/ Opowieść o trzech królach 6 32/ Miedzianka: Historia znikania 6 33/ Aby działy się cuda (Johnson Bill) 5 34/ Czarna polewka 4 35/ Sprężyna 5 W trakcie: Stulecie detektywów
Kłopot z chrześcijaństwem: Wieczne gnicie, apokaliptyczny ogień, praca (4) Psie życie (5) Drugi przekręt Natalii (5) Tajemnica Adriana: Jak schudłem ponad 120 kg w niespełna rok (3,5) Nigdy nie wracaj (5) Siła woli: Odkryjmy na nowo to, co w człowieku najpotężniejsze (5) Nicholasa Quinna świat ciszy (4) powtórka po latach. Skłonił mnie do niej, bardzo dobry angielski serial "Endeavour" opowiadający o początkach kariery policyjnej inspektora...
Dlaczego jesteśmy ateistami Siła woli: Odkryjmy na nowo to, co w człowieku najpotężniejsze Wyprawa do Chiwy: Podróże i przygody w Azji Środkowej Opanuj swój metabolizm Bez ograniczeń: Twoje życie może być wyjątkowe
Z chęcią bym się dopisała do listy, kochani... :(
Przeczytane w lipcu: 1.Operacja Talos (3,5) 2.Rozbite okno (5) 3.Mądra Kobieta (4) 4.Zaginione (4) 5.Zegarmistrz (4) 6.Straszliwie sam: Mój dziennik (4) 7.Afery i skandale Drugiej Rzeczypospolitej(4) 8.Klub Mefista (4)
Kogo porywamy?
Książka od dziś u mnie:)
Ja!:) Ale nie koniecznie na pierwszym miejscu :)
"Ałtorka" Canals (4.5) "Śpiewaj ogrody" Huelle (5) "Boskie przyrodzenie" Hickman (4.5) "Błękitny księżyc" tom I Green (4.5) "Błękitny księżyc" tom II Green (4.5)
Nie dość, że przeczytałam 8 książek, to jeszcze każdą oplotkowałam :) Lipiec 51. Zaułki zbrodni 4,0 (czytatka Wrocławskie zaułki ) 52. Zamki, ruiny i legendy 6,0 (czytatka Zero Barier – zamki, ruiny i legendy , ALBUM) 53. Izerskie klimaty 5,0 (opinia "Droga jest zaproszeniem") 54. Szczęście all inclusive 4,5 (czytatka Greckie wakacje) 55. Coraz mniej olśnień 4,5 (czytatka Macocha) 56. Znaki szczególne 4,5 (czytatka Garść cytatów) 57. Sp...
Wreszcie mogę się pochwalić więcej niż jedną książką w miesiącu: Słyszałem, że malujesz domy...: Wyznania mafijnego zabójcy - ocena 4,5. Bardzo miłe zaskoczenie, spodziewałem się trudno będzie przebrnąć przez książkę, a naprawdę przyjemnie i szybko się czytało. Małżeństwo we troje - 4,5 Moje Ewangelie - 4,5 Książki pana Schmitta czyta mi się przyjemnie. A teraz czytam: Ciemna strona małżeństwa i przyznam, że jakoś nie mogę się wciąg...
Wszystkiego najlepszego! :-)
-- lipiec -- Jej wszystkie życia (5) Wojna nie ma w sobie nic z kobiety (5) Emma i ja (3,5) Matka odchodzi (5) Wszystko płynie (5,5) czytam Nie lękajcie się
Książka powędrowała wczoraj do Dominiki. Dzięki za udostępnienie :-)
Kochani, rozglądałam się po okolicy wsi Stańczyki w poszukiwaniu miejsca gdzie można coś zjeść. Od pana w Gołdapskiej Informacji Turystycznej dowiedziałam się, że była w pobliżu wiaduktów jakaś budka z jedzeniem, ale czy teraz funkcjonuje, pewności nie ma. Restauracji jako takiej też nie. Musimy pomyśleć, co z tym poczniemy. Czy planujemy piknik, czy jedziemy na czuja? Zawsze można w Gołdapii się zaopatrzyć w coś na wynos, tak myślę. Ale to już...
"Wszystko sprowadza się do jednej rzeczy: w chwili gdy naprawdę rozumiem swojego wroga, rozumiem go tak dobrze, że mogę pokonać, w tej właśnie chwili go kocham"
1. Kot, który się włączał i wyłączał (4) 2. Historia i fantastyka (4+) 3. Mroczne szaleństwo (2+) 4. Głębokie wody (3) 5. Lord bez przeszłości (2+) 6. Naznaczona (3+) 7. Kobieta epoki wiktoriańskiej: Tożsamość, ciało i medykalizacja (4+)
LEKTURY LIPCA 2014 r.: 1. Tajemnica (5) 2. Dom śmierci (5) 3. Kto mi dał skrzydła: Rzecz o Janie Kochanowskim (6) 4. Do Indii po męża (4) 5-9. Józef Balsamo (6) 10. Z deszczu pod rynnę (4,5) 11. Fartowny pech (5) 12. Niepokoje komisarza Maigreta (4) 13. Дарья Донцова "Лягушка Баскервилей" [Daria Doncova "Żaba Baskervillów"] (5)
Znów całkiem dobrze jakościowo; żadnych gniotów, niewiele przeciętniaczków i tuż-powyżej-przeciętniaczków. Samotna wiosną (5,5) [recenzja: Kto zabił... uczucia? ] Dom na wzgórzu (5) [recenzja: Bo on tu jest panem… ] Tuwim: Wylękniony bluźnierca (5) [recenzja: Poeta pełen sprzeczności ] Komórka (4) [recenzja: http://ksiazki.wp.pl/rid,6261,tytul,Uwaga-wirtualny-doktor,recenzja.html ] Kurhanek Maryli (3) [recenzja: http://www.liter...
Grzecznie melduję, że Chłopiec wylądował dziś w mojej biblioteczce. Z międzylądowaniem na balkonie:-)
Jest!! Jest!! Modliszka dziś dotarła do mnie. Szczęśliwie i spokojnie wylądowała na mojej półce. Dawno już nie cieszyłam się z otrzymania wędrowaniczka, tak jak się dziś uradowałam. Pewnie wiecie dlaczego :-) Swoją drogą ta książka musi być wyjątkowa, bo dotarła do mnie w wyjątkowy sposób - przez balkon ;-) Już sama nie wiem czy to dlatego że przyfrunęła w parze z Chłopcem z latawcem czy dlatego że mam nietuzinkowego listonosza?...
- Kill Grill: Restauracja od kuchni (Bourdain Anthony) 4,0 - Spóźniona kochanka: Moje miłosne przygody w drugiej połowie życia (Juska Jane) 4,0 - Miłość kształtowała historię (Breton Guy) 3,5 - Bezcenny (Miłoszewski Zygmunt) 4,0
"Meira Ezofowicza" też mam, czeka na swoją kolej.
Ja niestety w tę sobotę nie dam rady... ;( A szkoda, bo mam dla Ciebie "Porwanie..." ;)
Margines „odzniknięty” i jego lipcowe czytania: Zniknąć - w lekturze towarzyszył mi bilet... powrotny ze zlotu 2013 w Jastrzębiej Górze (5,5; przeczytane 30. lipca 2014, g. 9:15) - Z kompletu książek objętych patronatem Biblionetki i zestawienia Marylka Książkowe wspomnienia z października 2012 :); książka nie o jedzeniu, ale... z jedzeniem w tle. Tyle;] książki gdzie jedzenie ma głos:), Bohaterowie literaccy czytający książki. Pierwszą część, „...
Smakowite aż za bardzo. Wyjechałam jednak na wieś i zakupów nie poczyniłam. Pewnie poczekam na swoją kolejkę w BJ. Pomysł świetny. Kojarzy mi się z Alterlandem Wolskiego, gdzie w finale Miłosz (Czesław) jest kelnerem, bo nie może się przebić przez klikę Skamandrytów:).
Też szukasz dobrych polskich kryminałów? Ja poza Miłoszewskim, wciąż mam niedosyt. Matuszkiewicz jest w miarę OK. Ale wszystkie inne próby to mniejsze lub większe rozczarowanie. Chyba najlepiej wypadają te historyczne, bo ratuje je tło i atmosfera.
Zapamiętuję do przeczytania. Dziurdziowie nieźli. Ale naprawdę świetny jest Meir, polecam, jeśli jeszcze nie czytałaś. A że dołuje Orzeszkowa - owszem. Życie tylko czasami bywa znośne.
Eida ma rację i to nawet "świętą" - nie da się!
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)