Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Hej, wyprzedaję część swojej kolekcji książek, by mieć miejsce na nowe pozycje :). Zachęcam do zakupu zestawów książek: http://allegro.pl/drwal-witkowski-i-szachownica-flamandzka-reverte-i4103974484.html (10 zł za 2 książki) http://allegro.pl/zestaw-ksiazek-cien-wiatru-zafon-i-kot-abalos-i4103911589.html (13 zł za 2 książki). Cena + koszty przesyłki, we Wrocławiu możliwy odbiór osobisty. Pozdrawiam i zach...
Cześć, wyprzedaję swoją kolekcję książek anglojęzycznych. http://allegro.pl/interpretation-murder-rubenfeld-i-labyrinth-mosse-i4103997869.html http://allegro.pl/tom-clancy-the-sum-of-all-fears-nieczytana-i4103943737.html Zachęcam do zakupu, Mosse i Clancy w stanie idealnym :).
Gadajmy o Odojewszczyźnie! Niezwykła! Zapraszam do czytatnika "Gdy bezsenność".! Miłośnicy! Jesteście?:)
1.Cholonek czyli Dobry Pan Bóg z gliny (Janosch (właśc. Eckert Horst) 2.Dzierżyński: Miłość i rewolucja: Biografia intymna (Frołow Sylwia) 3.Dzika droga: Jak odnalazłam siebie (Strayed Cheryl) 4.Miedzianka: Historia znikania (Springer Filip) 5.Miejsce dla każdego: Opowieść o świętości Jana Pawła II (Mokrzycki Mieczysław, Grysiak Brygida) 6.Śpiewaj ogrody (Huelle Paweł) 7.Vida (Engel Patricia) Spośród powyższych najciekawsze moim zdanie...
Wajrak rzeczywiście świetny! W wakacje poznaliśmy Go w okolicach Białowieży, w bardzo przyjazny sposób rozmawiał z naszym 12 letnim synem, była wspólna fotografia i autograf w książce ( To zwierzę mnie ...)Miłe wspomnienie, a opowiadania na medal!
"Bezsenność" dotarła dzisiaj do mnie :)
Kolejny miesiąc czytelniczo bardzo udany: Bajki różne; Opowieści biblijne; Rozmowy z diabłem (3,5) To zwierzę mnie bierze (6,0) Uwielbiam opowieści Wajraka. A tu jeszcze do tego cudne fotografie. :) Włoskie buty (5,0) Własna półka. Lubię takie niespieszne opowieści. Lato (5,0) Gottland (4,5) Zrób sobie raj (5,0) Láska nebeská (5,0) Z powrotem czyli Fatalne skutki niewłaściwych lektur (4,5) Anioły jedzą trzy razy dziennie: 147 dni w psych...
Dziwki morderczynie (4,5) Marta (3,5) Kobieca agencja detektywistyczna nr 1 (4,5) Zmierzch (4,5) Nieściśle tajne (3,5) Niewidzialny (4) Kochanek Śmierci (4,5) Kochanka Śmierci (3,5) Diamentowa karoca: Łowca ważek (4,5) Diamentowa karoca: Między wierszami (5) Nefrytowy różaniec (4,5)
Marzec: "Strach mędrca" cz.2 P. Rothfuss "Heroizm dla początkujących" J. Moore "50 Twarzy Greya" E.L. James "Strach ma wiele twarzy" G. Masterton "Podarunek" C. Ahern plus komiksy: "Śladem białego wilka" J. Christa "Złoty puchar" J. Christa (dwie części) "Szkoła latania" J. Christa "Wielki turniej" J. Christa W trakcie "Klub Pickwicka" Ch. Dickens Najsłabsze chyba w tym miesiącu opowiadania Mastertona, tym razem mnie nie nastr...
Ja kupiłam książkę Ogród Kamili - Katarzyny Michalak
Dzięki za info, chociaż na stronie wydawnictwa jeszcze nic nie ma.
Sama nie wiem, jak to w tym miesiącu zrobiłam, ale było tego aż tyle: 1. Inna wersja życia (5 - po dłuuuuugiej przerwie powrót do tego cyklu. Na początku musiałam intensywnie sobie przypominać, co się działo wcześniej, ale generalnie - nadal bardzo dobry poziom. Zdecydowanie powoli będę czytać inne jej książki) 2. Smaczne życie Charlotte Lavigne: Pieprz kajeński i pouding chômeur (4,5 - przyjemne czytadełko z megaaaaaawkurzającą - przynajmniej...
1. Miłosne igraszki rosyjskich caryc - 2 - W trakcie czytania doszłam do wniosku, że mogę jednak zostać pisarzem. Okazuje się że brak talentu, nieumiejętne posługiwanie się językiem a nawet brak jakiejkolwiek spójności nie przeszkadzają w publikowaniu książek! 2. Szubienicznik - 3 - Druga książka Piekary, którą przeczytałam. Po lekturze "Charakternika" miałam wrażenie że czytam tą samą książkę. Przez pierwsze sto stron brak akcji, bohaterzy piją...
Mój marzec :) 1.Gejsza z Gion (Iwasaki Mineko (właśc. Tanaka Masako) 4,0 Szczerze, ta książka zmieniła choć trochę moje spojrzenie na Japonię.* 2. Mistrz (Michalak Katarzyna (ur. 1969; właśc. Lesiecka Katarzyna) 6,0 Naprawdę zachwyciła mnie ta książka. Dawno nie czytałam czegoś, co sprawiłoby, że moje oczy były załzawione ze wzruszenia. 3.Edith Piaf: Legenda i życie (Bret David)4,0 * 4.Pohańbione (Shariff Samia) 4,0* Dobra, ale dla mnie ...
Książka dotarła do mnie dzisiaj. :)
U mnie:) Miała już w sobotę wyruszyć dalej ale z powodu grypy nie mogę odwiedzić poczty. Postaram się jak najszybciej puścic ją dalej:) i przepraszam za przetrzymanie:)
U kogo jest książka? :)
"Wyspa..." przestała wędrować.
A ja bardzo lubię reportaże, więc się nie martwię. Najwyżej książka powędruje, jeśli mi się nie spodoba, choć muszę przyznać, że jak coś mi wpadnie w ręce to już nie wypuszczam. ;-)
Zdaje się, ze zdobycie tych książek inaczej niż drogą kupna będzie ciężkie. Ale nic to. Na pewno się wysiłek opłaci. Dzięki!
Marzec: 1. Tylko mnie poproś (Day Sylvia June) - (5,5) 2. Zakazane pragnienia (Anderson Marina) - (5) 3. Ty zrobisz to najlepiej (Freed Jan) - (5,5) 4. Reguły uległości (Maxwell Gina L.) (5,5) 5. Szczęśliwe poszukiwania (Robert Katee) - (5) 6. Martwy w rodzinie (Harris Charlaine) - (5) 7. Martwy wróg (Harris Charlaine) - (5) 8. Pułapka na martwego (Harris Charlaine) - (5,5)
1. Kasika Mowka (5) 2. Znowu w Brideshead: Bogobojne i bluźniercze wspomnienia kapitana Karola Rydera (4+) 3. Moje drzewko pomarańczowe (4+) 4. Krew elfów (5+) 5. Złodziej dusz (2+)
Przeczytane w MARCU 2014 r. 1. Charlaine Harris "Sookie Stackhouse" t.9. "Martwy i nieobecny" (5) 2. Charlaine Harris "Sookie Stackhouse" t.10. "Martwy w rodzinie" (5) 3. Charlaine Harris "Sookie Stackhouse" t.11. "Martwy wróg" (5) 4. Charlaine Harris "Sookie Stackhouse" t.12. "Pułapka na martwego" (5) 5. Charlaine Harris "Sookie Stackhouse" t.13. "Na zawsze martwy" (5) 6. Nora Roberts (Robb J. D.) "In Death" t.1 "Dotyk śmierci" (5) 7. M...
Nie jest zły :). Ja zasadniczo nie przepadam za reportażami, więc zazwyczaj mam z nimi jakiś problem. Ale obiektywnie to chyba całkiem niezła książka jest :).
Książka dzisiaj do mnie dotarła.
Książka od dzisiaj jest już u mnie:)
:D Podejrzewam, że u mnie może być podobnie, zobaczymy dzisiaj lub jutro :>
O, to, to! Albo chociaż raz na rok! Ależ byłoby pięknie :)
Polecam też Droga donikąd Obie stanowią swoistą dylogię. Z tym, że "Droga donikąd" ma tradycyjną formę powieści i dotyczy okresu 1939-1941. "Nie trzeba głośno mówić" to lata 1941-1944. Część bohaterów pojawia się w obu książkach.
- Wołanie kukułki - 3,5 - mamy detektywa, a detektyw ma sprawę. No więc chodzi, rozmawia z kim się da i sprawę w końcu rozwiązuje. Ale napięcia brak. - Miecze i mroczna magia - 3,5 - najgorzej jest na początku, ale prawdę mówiąc to z całości warto przeczytać opowiadanie Lyncha, Moorcocka - jeśli ktoś lubi Moorcocka, i może Abercrombiego, jeśli ktoś lubi Abercrombiego. - Kapłanka w bieli - 3,0 - nuda, nuda, po trzykroć nuda! Nie zrozumiem nigdy ...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Dodany: 20.10.2023 22:05
Recenzja oficjalna PWN Recenzent: dot59 Trafiłam na tę powieść krótko po premierze „Zielonej granicy” i długo po tym, jak pewna część moich rodakó (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)