Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Co nie? Za każdym razem, gdy na nie spoglądam, to rżę jak konik :D
Zdjęcie przygotowań Dot i Anny do zdjęcia grupowego - po prostu padłam :D :D :D
Ja już wiem kochana, już się odkręciłam ;-) I chustkę miałaś śliczną na głowie, czerwoną - mądrze w ten upał :-)
Wiesz, że minęliśmy się przed spotkaniem w Nalandzie? Coś mnie tknęło, ze to możecie być Wy, ale Diana powiedziała, że jeżeli pójdę za obcymi ludźmi i zacznę ich atakować cosiem, to spotkanie skończę w komisariacie ;)
Mam dokładnie tak samo. :) Uważam, że "Król lew" to najpiękniejszy film animowany w historii kinematografii, a śmierć Mufasy to najbardziej wzruszająca scena w ogóle...
Nareszcie! Żeby takie sławy biblioNETkowe tyle zwlekały... ;-)
Fajnie, sama chciałam zaproponować zebranie ich w jednym miejscu, będzie łatwiej ogarnąć całość :) Dzięki!
I ja się ujawniam, i ja! :) Debiutantka 2011 :)
"Na spotkaniu byłam po raz pierwszy i nie ostatni, nie tylko ja debiutowałam, inni też, proszę debiutantów o ujawnianie się w wątku poniżej." To my się w takim razie ujawniamy. Byliśmy na spotkaniu po raz pierwszy i ostatni ... jako debiutanci. Na kolejnych będziemy jako recydywiści. :)
1. Daniel Klejn ("Świece na wietrze" - Grigorij Kanowicz) 30 2. Włóczykij ("Muminki" - Tove Jansson) SAVE!! 36 3. Nikołka Turbin ("Biała gwardia" - Michaił Bułhakow) 30 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 44 5. Geoffrey Firmin ("Pod wulkanem" - Malcolm Lowry) 38 6. Melania Hamilton Wilkes ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 36 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) WON! 0 8. Sierotka Marysia ...
O ile dobrze pamiętam Mark Twain pisał też o Mormonach i "Księdze Mormona" - w Pod gołym niebem. Dość dobrze wspominam książkę Opowieści biblijne. Nie był to atak na Biblię, tylko dość rzetelna (w moim odczuciu) próba spojrzenia na tekst Biblii z perspektywy współczesnej (lata 60.) nauki i badań archeologicznych. Wydaje mi się, że w ostatnich latach wyszło kilka głośnych książek krytycznych wobec religii w ogóle, m.in. Bóg urojony, Odczarowanie...
Wszystkie linki do zdjęć wrzuciłem w jedno miejsce http://www.facebook.com/BiblioNETka
Cudne komentarze, uśmiałam się, że hej!
Od paru dni jestem użytkowniczką czytnika Amazon Kindle i pierwsze, co od razu rzuciło mi się w oczy to przyciski do przerzucania stron po obu stronach czytnika - funkcjonalne zarówno dla prawo, jak i dla leworęcznych. Przyznam jeszcze, że ja, chociaż leworęczna, cały czas strony przerzucam ręką prawą... ;)
Wszystkie śliczne. Ja już bym pojechała :-)
Spotkanie w plenerze, a najlepiej w lesie, gdzie można sobie wyć do upojenia - to jest to! :-)
Śliczne te Twoje zdjęcia. Aż żałuję, że nie powiększyłam sekcji botanicznej :-)
Najchętniej :D Jednak zaczynam od małych propozycji ;)
Poprawka jeszcze raz (teraz już jest dobrze): 1. Daniel Klejn ("Świece na wietrze" - Grigorij Kanowicz) 30 2. Włóczykij ("Muminki" - Tove Jansson) 34 3. Nikołka Turbin ("Biała gwardia" - Michaił Bułhakow) 30 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 44 5. Geoffrey Firmin ("Pod wulkanem" - Malcolm Lowry) 38 6. Melania Hamilton Wilkes ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 36 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara"...
Pamiętajcie, żeby oddychać :) Perswazja przede wszystkim :D
Dziękuję :-)
Poprawka (uważajcie na prawidłowe wklejanie postaci pod koniec list HoF oraz HoS): 1. Daniel Klejn ("Świece na wietrze" - Grigorij Kanowicz) 30 2. Włóczykij ("Muminki" - Tove Jansson) 34 3. Nikołka Turbin ("Biała gwardia" - Michaił Bułhakow) 30 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 44 5. Geoffrey Firmin ("Pod wulkanem" - Malcolm Lowry) 38 6. Melania Hamilton Wilkes ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 36 7. Por...
Pani Wu, pieknieś napisała!! A tu moje zdjęcia, do których link wkleiłam też w wątku pospotkaniowym Admina: https://picasaweb.google.com/102358396003606126732/WrocAwBiblionetka?authkey=Gv1sRgCMzDl4S4hK2mTQ
A tu zdjęcia z mojego aparatu:https://picasaweb.google.com/102358396003606126732/WrocAwBiblionetka?authkey=Gv1sRgCMzDl4S4hK2mTQ
wyszły przyjemności noszenia czarnego mundurka, czyli służby zamiast pracy. Ale, jak sama wspomniałaś, co się odwlecze, to nie uciecze. Ale duchem byłem z Wami.
I jeszcze wiosenne i jesienne ...
1. Daniel Klejn ("Świece na wietrze" - Grigorij Kanowicz) 30 2. Włóczykij ("Muminki" - Tove Jansson) 34 3. Nikołka Turbin ("Biała gwardia" - Michaił Bułhakow) 30 4. Kelsier ("Z mgły zrodzony" - Brandon Sanderson) 44 5. Geoffrey Firmin ("Pod wulkanem" - Malcolm Lowry) 38 6. Melania Hamilton Wilkes ("Przeminęło z wiatrem" - Margaret Mitchell) 36 7. Porfiry Pietrowicz ("Zbrodnia i kara" - Fiodor Dostojewski) 2 8. Sierotka Marysia ("O k...
Odłożone :) Został: "Eryk", "Zbrojni", "Bogowie, Honor...", komplet Nomów i komplet sagi o Fafhrdzie i Szarym Kocurze.
Super! Już się piszę ;) A tak w ogóle, to optuję za tym, by zwiększyć częstotliwość spotkań. Jedno zimowe i jedno letnie ;)
W takim razie ja poproszę 4 Pratchetty:))) -Kolor magii -Blask fantastyczny -Mort -Muzyka duszy
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)