Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
A ja odkopuję stary temat i przypominam, że Targi niedługo... To co, jakieś spotkanie?
Jeden z gorszych newsów o Oyo (jak i ten na DI), ze słynnym "Cena została ustalona na 139€ i jest zauważalnie niższa od ceny najpopularniejszego obecnie czytnika na rynku, czyli Amazon Kindle 3" - co jest wierutną bzdurą.
No tak biały słoń to typowo leśne stworzonko, a książeczek o zwierzątkach dla dzieci jest bardzo niewiele ;-) przykro, ale nie pomogę.
Wiesz, oni o tym mówili już na początku roku i ciągle nic... Zatem - nie ma co przeżywać na razie, niestety.
O twórczosci Sapkowskiego, czy akurat jest tam o tych dwóch opowiadaniach, nie wiem: 1) Literatura arturiańska w twórczości Andrzeja Sapkowskiego,czyli wszystkie drogi prowadzą do Kamelotu / Natalia Lemann // Literaturoznawstwo . - 2001, nr 6(19), s. 77-99 2) Tak się robi historię / Zygmunt Miłoszewski // Newsweek Polska. - 2006, nr 45, s. 104-105 3) Fantastyka w szkole / Mateusz Stróżyński // Polonistyka. - 2004, nr 2, s. 47-...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 54 3. Cthulhu (H. P. Lovecraft - różne opowiadania) 56 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 14 OUT! 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 32 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. Dolores Claiborne ("Dolores Claiborne" - Stephen King) 32 SAVE...
Ja zaczęłam "od środka", bo od Król trędowaty . Bardzo mi przypadła do gustu. Zachęcona opiniami muszę sięgnąć po tom pierwszy, najwyraźniej to świetna seria.
Weduta? Za oknem? No proszę, człowiek uczy się przez całe życie.
Może pomogą Ci poniższe źródła. W bibliotekach szukaj pod hasłem przedmiotowym: film animowany japoński. Przeglądnęlabym też czasopisma o tematyce anime oraz ogólne prace dotyczące młodzieży i agresji. Książki: Propozycje: 1) jest jeden rozdział o anime. Nowe nawigacje : współczesna kultura audiowizualna / pod red. Piotra Kletowskiego i Marcina Wrony Kraków : "Rabid", 1999. - 150 s. ; 21 cm ISBN 83-908351-3-4 2) M. Więczkow...
Jak narazie jedyna książka Kossak-Szczuckiej jaką przeczytałam. Musze przyznać, że zaczęła mi się podobać od opisów Bizancjum, a kiedy akcja "wkroczyła" do Azji jeszcze bardziej.
Mnie się podobała. Skrobnęłam nawet malutką recenzję. Uwazam, że to najlepsza książka Kossak-Szczuckiej. Bardzo polecam.
10 listopada wyjdzie nowa pozycja "angelologia" Danielle Trussoni.
Ja zamierzam w najbliższej przyszłości przeczytać :) podobno jest rewelacyjna.
Już mi wystarczy :) Zaraz wysyłam maila :)
Zupełnie mi to nie przeszkadza :) Hm... Jeżeli widzisz jeszcze coś ciekawego dla siebie - pisz śmiało. Jeżeli nie i te dwie Ci wystarczą, to przyślij mi proszę maila.
Ale zielona mila tez nie jest za gruba, bo to z tych wydań kieszonkowych, na takim szarym papierze. Kupuję jakie tylko się da książki w takich wydaniach, bo nie zajmują dużo miejsca i można je wszędzie ze sobą zabrać. Mam nadzieje, że Ci to nie będzie przeszkadzać...
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 54 3. Cthulhu (H. P. Lovecraft - różne opowiadania) 56 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 16 out 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 32 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. Dolores Claiborne ("Dolores Claiborne" - Stephen King) 30 9. Son...
Nie, obydwie to są małe książeczki, niezbyt grube. Więc spokojnie możesz jeszcze coś dorzucić do listy :)
Hurra? A to jakieś grube tomisko? Żebym z kolei ja Cię nie wykorzystała, wysyłając w zamian tylko Zieloną milę...
Ciągle aktualne :)
A "500 zagadek chemicznych"? Na liście jeszcze jest, ale może też już zarezerwowane?
Jednak odłożyłam Wichry wojny. Mam ochotę na coś zabawnego i lekkiego: Dzika Mrówka pod żaglami
Malutka, ale skarbuszek. Dziękuję Ci bardzo. :-)
Niestety nie :( W miarę aktualna lista powinna być tutaj: https://docs.google.com/document/edit?id=1P6v6kXKsv7oPCtMM-OT0l3I16g0rTrQGvg0uIFDvb0w&hl=en&authkey=CLf8tKoE
Hmm, to nie wiem... A został Ci jeszcze "Leksykon ciekawostek" ?
1. Anna Larsen ("Witaj smutku" - Françoise Sagan) 30 2. Idgie Threadgoode ("Smażone zielone pomidory"- Fannie Flagg) 54 3. Cthulhu (H. P. Lovecraft - różne opowiadania) 56 4. Korneliusz Udałow (z wielu opowiadań Kiryła Bułyczowa) 18 5. Zorba ("Grek Zorba" - Nikos Kazantzakis) 30 6. Prosiaczek ("Władca much" - William Golding) 32 SAVE 7. Annie Wilkes ("Misery" - S. King) 28 8. Dolores Claiborne ("Dolores Claiborne" - Stephen King) 30 9. So...
"Zew krwi" już został wymieniony, a za taką jedną małą książeczkę głupio mi prosić o "Zieloną milę". Może zaoferuj mi coś niekoniecznie z poszukiwanych, ale mniej wartego niż ta książka? Bo nie chcę nikogo wykorzystywać :)
I jeszcze to: Hiszpania oskarża Pinocheta i Choroba dyplomatyczna
Mam "Zielona milę" jakbyś chciała...
W takim razie muszę wybrać się samotnie ;)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)