Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Może Autostop polski: PRL i współczesność? Jeżdżenie autostopem i wiążące się z tym poczucie wolności. Choć przyznam, że książki nie czytałam i nie wiem na ile dotyka tego tematu.
Spokój Bartis
-> Hania B. Niestety po wstępnym rozeznaniu się w mojej bibliotece nie ma tej pozycji. Po angielsku nie czytam. -> Szeba Tą książkę udało mi się znaleźć. Będę ją miał na uwadze podczas wyboru. Tymczasem zachęcam do wymienienia jeszcze paru pozycji z których mógłbym dokonać wyboru. Dziękuję i pozdrawiam.
Też mam nadzieję. Chociaż już wiem, że jej Nowaka przejmie Ola. :)
Pożyczę od oyumi na miejscu, nie będziesz musiała dźwigać, wystarczy, że bolly przydźwigasz. :)))
15. Rtęć - Nothomb Amélie [5/6] (Druga wersja zakończenia podobała mi się zdecydowanie bardziej :) ) 14. Przenajświętsza Rzeczpospolita - Piekara Jacek (pseud. Craft Jack de) [3+/6] 13. Podróż Bena - Lessing Doris [5/6] 12. Stowarzyszenie Wędrujących Dżinsów - Brashares Ann [4+/6] 11. Zerwać pąki, zabić dzieci - Ōe Kenzaburō [3/6] 10. Sól i szafran - Kamila Shamsie [5/6] 9. Antykwariat ze starymi mapami (Cykl Ulysses Moore) - Pierdomenico B...
Może Piąte dziecko?
Przeczytane w styczniu: -Na szkarłatnych morzach (5) - czyta się bardzo dobrze, będę czekała na kontynuację, ale brakuje jej tego "czegoś" -Inkwizytor (5) - miłe zaskoczenie, chyba zabiorę się za inne książki tego autora -Instynkt zabójcy (5) -Pięć lat kacetu (6) - zgodnie z oczekiwaniem; dziękuję jakozak:) -Szmaragd wielkiej damy (4) - czytadło, ale ma pozory kryminału -Zerwać pąki, zabić dzieci (5) - wymęczona, ale warto było -...
Ten dialog jest bardziej perfidny. Wszystko zaczęło się od tego: https://www.biblionetka.pl/czytatka.asp?cid=76738#262559 :-).
Nie znam "Genitrix", więc nie wiem, czy Ci się przyda, ale może: Dziecko zwane "niczym" czyli Dziecięca wola przetrwania Przemoc ze strony matki, na faktach.
Obie są Oyumi. Przyniosę w poniedziałek. Mam nadzieję, że właścicielka się pojawi.
A ja ją właśnie skończyłam. Teraz zaczynam Śnieg Pamuka Orhana.
Jak coś, to ja mam swoją Budnitz.
Budnitz i Nydell do schowka. Masz może swoje? :)
Cieszę się, że "Atramentowe serce" Ci się podobało. Wczoraj z biblioteki przytargałam ;)
- Pewnej nocy w parku: Opowiadania baskijskie (4) - Przyjemność poznawania: Zbiór najciekawszych, krótkich wypowiedzi Richarda Feynmana (3) - Czyż nie dobija się koni? H. McCoy (5) - Smak świeżych malin I. Sowa (2) - Dafne znikająca J. C. Somoza (3) Niewiele, ale usprawiedliwiam to obroną pracy magisterskiej ;) W trakcie: - Świat bez końca K. Follett
Jedz jedz, bo jak już dorwiesz Stulecie, to przynajmniej podczas pierwszych rozdziałów raczej nie grozi Ci nadmierny apetyt;-)
Mój styczeń był przypadkiem bardzo "poradnikowy": Hermann Hesse Siddhartha (4)– HH na pewno wielkim pisarzem był, na pewno warto go poznać, ale nie jest to do końca moja bajka Judy Budnitz Gdybym ci kiedyś powiedziała (4+)– ocena obniżona ze względu na początek, oczywistą kreację, pseudo realizm magiczny, autorka stylizuje na wielkich tego gatunku, poza tym ciekawa historia, dobrze i z pomysłem opowiedziana, polecam ...
No bo czy ktoś kiedyś widział powolną, ospałą wiewiórkę? Chyba tylko taką ze wścieklizną;-)
No to poczeka, bo w planach - czyli na stosach "Kupione, do przeczytania" - mam jakieś siedemdziesiąt pozycji, ostrożnie szacując;-)
Mój styczeń wyglądał tak: * Agencja złamanych serc Matuszkiewicz Irena (3) * Cierpkość wiśni Sowa Izabela (4) * Desperacja King Stephen (2) * Kane i Abel Archer Jeffrey (5) * Karty na stół Christie Agatha (5) * Kordian Słowacki Juliusz (4) * Kot wśród gołębi Christie Agatha (5) * Mój ukochany złodziej Monk Karyn (3) * Na kocią łapę Archer Jeffrey (5) * Polowanie na męża czyli Teoria szczelnej przykrywki Curnyn Lynda (3) * Śledztwo na ...
Mam własną, mogę Ci przysłać gdy będę Ci zwracać Twoje :-)
Na razie nie mam NIC. :-(
Saga Zmierzchu - Stephanie Meyer
Przewrotna dobra istoto! :-))) Miałaś pokopać dla siebie, a nie mnie kusić. Przyślij. Ja Ci pokopię, jak będę odsyłać. :-)
Ja Tobie w tej chwili pokopałam i mogę kilka dorzucić do dony Agaty, bo z niej bardzo towarzyska osóbka :)) Np. "Listy z Ziemi" i "Helenka z Krakowa" mogą być? :-)
A znasz "Dom o zielonych progach"? Polecam. Nie jestem człowiekiem gór, ale mimo to jest to płyta, do której od kilku lat ciagle wracam.
Syberia do schowka. :-)
Poproszę. Gdy Ci będę odsyłać, pokopię Ci w schowku i zobaczę, co byś chciała. Chyba, że Ty sama zobaczysz u mnie. :-)
No i wywlekę w jakimś odpowiednim momencie, dam klapsa i będę go szczegółowo i wnikliwie studiować. Tytuł mnie do tego stopnia odstrasza, że muszę zobaczyć, co to jest. Że amerykańskie... jeszcze bardziej mnie nastawia na to, żeby mu jednak spuścić tęgie lanie, a nie tylko klapaka. :-) A skoro ją wysoko oceniłeś, to musi mieć spore zalety. Pożyjemy, zobaczymy.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)