Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Dla mnie "Titanic" to jeden z kandydatów do Złotej Maliny. Jedyne co w nim można wyróżnić, to efekty specjalne. Nic więcej. Muzyka była taka sobie. Gra aktorów była bardzo sztuczna. Takie jest moje zdanie. Wy możecie mieć inne. To Wasze niezbywalne prawo.
czy ktoś wie, jaką część populacji stanowią leworęczni? A czym to jest spowodowane? pozdrowionka dla lewo- i praworęcznych
chemiotetapia :/
a ja jestem z Poznania, więc śpiewam mówiąc ( podobno ). Mnie też zdarzyło się dawno temu śpiewać - kolędy w chórze kościelnym, ale szybko zrezygnowałam, nie pamiętam już, dlaczego. Wydawało mi się kiedyś, że umiem śpiewać, ale usłyszałam jaki głos ma moja koleżanka ( jej mama śpiewa w operetce ) i od tego czasu wolę gwizdać :)
Nie zapominajcie o narodzinach... Tradycji.... :-)
Wiedziałam, że czegoś nie zrozumiałam:-)
Do śpiewania to ja w ogóle nie mam głosu. Nawet jak mówię to zawsze cicho, ot, taka już moja uroda że nie mam mocnego głosu. A do tego fałszuję, więc również ze słuchem coś u mnie nie tak. Ale za to podobno głos mam bardzo miły, zwłaszcza przez telefon. A co, nie ma to jak autoreklama;))
Ach, miało być oczywiście "Nie wydawało", a nie - "Wydawało".
Jeśli chodzi o link, to nie musisz szukać: http://www.mirriel.republika.pl/spis.htm Jakbyś miała ochotę, naprawdę warto przeczytać, jedno z lepszych fanfiction, które czytałam (chociaż, z drugiej strony, nie czytam ich tak wiele, więc może jeszcze nie powinnam formułować takich opinii). Jest dość długie, ale moim zdaniem naprawdę warto. A spytałam, ponieważ tam jest bardzo podobny motyw przejścia Snape'a na stronę Dumbledore'a, na st...
Ja się martwię, ponieważ w moim przypadku to nie była niechęć. Nie mogę tak tego nazwać. To był raczej strach. Bo ja CHCIAŁAM czytać.
"Kolekcjoner Kosći", "Odyseja Kosmiczna" z Leslie Nielsenem,, "Wielki błękit", druga część C.K Dezerterów, ta z lat 90-tych,jakiś horror z młodym Hugh Grantem - tytułu nie pamiętam; ale już najgłupszy jaki widziałem,to był film był o dwóch młodych anglikach, którzy jadą się zabawic na Ibizę, też nie pamietam tytułu, ale miałem po tym załamkę;) No i wszystkie akademie policyjne i wojskowe!
Miały być najgorsze filmy a wyszły mi najlepsze, chyba pomyliłam posty.:D
Jola,Titanic, to coś pięknego. Mogłabym ten film oglądać 24 h na dobę. Ma w sobie coś tak wzruszającego. Uwielbiam ten film oglądać zwłaszcza w dni świąteczne, kiedy czuje się atmosferę świąt i odpoczynku, Titanik tak dla relaksu, zamyślenia się o życiu, śmierci, miłości. Ostatnio właśnie w TCM obejrzałam Przminęło z wiatrem, to też coś przepięknego. Przyznam Ci się, że ten film widziałam chyba dopiero drugi raz, bardzo mi się podobał i mogłabym...
A był taki śmieszny horror z Holly Berry, ten z którego pochodzi ten przebój "Behind blue eyse" (jakkolwiek to się pisze...). Pamiętasz może tytuł? To był jeden z gorszych filmów jakie widziałam.
Rzecz gustu. Dla mnie to "dobrze zrobiony mierny film" :)
Titanic? Co wy chcecie od "Titanica"?! Przecież to jeden z najlepszych filmów w historii!! No, prosze Was, nie opowiadajcie, że "Titanic" jest blee, ale sie Was żarty trzymają :P
Jeżeli będzie okazja obejrzyj z ciekawości a przekonasz się jak z arcydzieła można zrobić knot. L.Ullmann jako aktorkę bardzo lubię. Nie miałam jednak okazji zobaczyć nic innego w jej reżyserii, choć bardzo bym chciała.
Generalnie w ostatnim czasie - czyli w okresie wzmożonego wysiłku psychicznego - generalnie mam gigantyczne spożycie wszystkiego. Ale tak naprawdę to mocno zwiększyłam zużycie orzeszków i papierosów:/
Nie rozklejaj się, kobieto! W życiu nie można być miętkim! W życiu trza być twardym!:-) A właściwie, to czemu ona, ta gazetka, padła?... Papier Wam rozmiękł był od jadu i plucia?...:-))))
Całkowicie się zgadzam co do Quo Vadis. Dodam jeszcze Microcosmos - pamiętam, jak torturowano nas tym w podstawówce. Władca pierścieni - zwłaszcza Drużyna pierścienia, bo po tak świetnej książce po prostu bardzo się rozczarowałam. Mumia 2 - to chyba nie wymaga komentarza:/ to jeden z dwóch filmów, na których nie wytrzymałam i wyszłam. Drugi to Blade, wieczny łowca. Oczywiście gniotów jest tak naprawdę o wiele więcej:))
Protestuję przeciw uznawaniu Ity za "dziwne imię" ;) podpisano: Ewelina Ita, która wolałaby żeby wołano na nią drugim imieniem :)
Moja koleżanka właśnie koryguje jąkanie :). Metoda polega na tym, żeby mówić baaaaaaaardzo powoli, wystukując ręką sylaby. Po pewnym czasie (chyba około roku) nabiera się płynności. A teraz wyobraźcie sobie, jak zdawała egzamin ustny, na którym dostała 10 pytań... :). Dzielna dziewczyna, naprawdę.
:)))) U mnie by się też nie zmarnował, nie bój nic:)
Wy złośliwcy okrutni :)). Dwa Brutusy ;)!! A już Ania to szczególnie.. post prosto w serce.. chlip.. ;).
"...I od tej pory a-a-a... Za dwa pomidory a-a-a... Za pół kilo gruszek a-a-a.. Śpiewam, bo muszę..." :-))) Ps. Ja też!
Następnego mojego zakalca wyślę Ci w paczce. Jak się zestarzeje po drodze, będzie jeszcze bardziej smakował Twojemu Tacie. Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej. Miałam taki super piernik na święta. Trzy tygodnie dojrzewał. Był pieczony na prawdziwym miodzie, z prawdziwymi powidłami. Miał być poemat! Wyszedł piękny zakalec. Żal mi było mojego męża, gdy to jadł. Proponowałam, żeby wyrzucił, ale on oszczędny człowiek jest...
Ja też z kinem, zwłaszcza współczesnym, jestem na bakier - do kina nie chodze prawie wogóle, ale "Między słowami" podobało mi siębardzo. Głównie klimat, bo o fabule to raczej nie ma co mówić:)
Próbowałam. Zawsze wychodzi piękne i dopieczone:)))) Ki diabeł? A Tata narzeka...
Zakpię sobie dobrodusznie z Matty. Mogę? Wpisać WEDŁUG WŁASNEGO UZNANIA, ale nie te,czy tamte, bo są żałosne. No to jak? A jak dla kogoś to arcydzieła właśnie?
Rumunka- chustka na głowie
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: Jerzy Lengauer
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)