Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Oczywiście nieśmiertelny Marek Grechuta. Nie ma nic lepszego. Jeszcze lubię Roberta Kasprzyckiego, ale znam tylko dwa jego utwory: "Niebo do wynajęcia" i "Mam wszystko, jestem nikim". Trudno znaleźć jego płytę. Mi się to nie udało. Ja jeszcze Turnaua zalicznam do tego gatunku :) chylę czoła! Poza tym kojarze Antoninę Krzysztoń, ale nie podoba mi się jej muzyka. Podobnie jest ze Starym Dobrym Małrzeństwem. Znam, ale mnie nie kr...
Czajko, popłakałam się ze śmiechu, co bardzo dobrze mi zrobiło jako remedium na ostatnie dni. Pięknie tak powspominać śledząc Twoją relację. Dzięki.
Zaglądałam tylko na krótko i nie odzywałam się, bo dziecię mi się jednak rozchorowało. Ale już jest dobrze, jutro wysyłam do przedszkola, żeby spokojnie przejść się do miasta w celu odwiedzenia wiadomych przybytków ;). A Baricco okazał się bardzo dobry, aż żałuję, że kiedyś nie zaryzykowałam kupna jego "City", bo też było na taniej.
Tak jak z książkami: dużo tego :) Jeśli miałabym coś wybrać... Immolation, My Dying Bride, Moonligth, Pearl Jam, Coma, Sui Generis Umbra, MZ 412, Elend, Tool, The Third And The Mortal, Björk, Theatre Of Tragedy, Riverside... To nawet 1/10 nie jest :)
Czytałaś już Teda i Sylvię? Pytam, bo ja też rozważałam zakupienie tej pozycji.
Nutinko, jak dobrze że jesteś, nic się nie odzywałaś od soboty. :-) Już wiem teraz kto to ten Baricco, Jedwab przecież czytałam! Ciekawe jaka jest "Homer Iliada" :-)
Są. I będzie może wieczorem, bo teraz to mi zaraz niespodziewani goście przeszkodzą w komponowaniu czytatki. :>
W tym miesiącu życie zdominowały inne zajęcia, więc przeczytanych książek mało. Byłoby nieco więcej, ale miałam też pecha trafiać na tytuły, które mi nie podeszły i po przeczytaniu kilkudziesięciu stron odkładałam. Isabel Allende, Ewa Luna (miało być 4, skończyło się na 3) Robert Bolt, Misja (4) Jean Auel, Kamienne sadyby (4) William Styron, Poranek w Tidewater (3) Aleksander Puszkin, Dama Pikowa (4) Aleksander Puszkin, Córka kapitana (4)...
Strona jest świetna, dziękuję! Muszę kiedyś się wybrać szlakiem antykwariatów. :-)
"Wszystkiemu do widzenia" Gravesa.
Nie ma, bo jeszcze nie wyszło - dopiero wczoraj oddałam po redakcji. Będzie pewnie na wiosnę. :-)
91. H. Heeresma - Dzień na plaży. Ryba (2) 92. W. Markham - Nie całkiem do pary (3) 93. B. Akunin - Azazel (5) 94. K. Follett - Filary ziemi (2) 95. M. Musierowicz - Kalamburka (3) 96. M. Musierowicz - Język Trolli (4) 97. S. Henel - Godziny zwierzeń (3) 98. A. Libera - Madame (5) 99. H. Hesse - Wilk stepowy (4) 100. J. Fielding - Ta druga (5) 101. P. D. James - Niewinna krew (3) 102. E. Dored - Piłat i Nazarejczyk (3) 103. R. MacDona...
Jak Ci się podobały "Zamki z piasku"? Czytałam tylko "Jedwab", ciekawa jestem innych książek Baricco.
1. Nikos Kazantakis, Grek Zorba (4) 2. Henry Kuttner, De profundis (4) 3. A. B. Strugaccy, Poniedziałek zaczyna się w sobotę (5) 4. Tarjei Vesaas, Pałac lodowy )5) 5. Walter Miller, Kantyczka dla Leibowitza (4) 6. Mark Twain, Listy z Ziemi (5) 7. Stanisław Lem, Pożytek ze smoka (5) 8. Stanisław Lem, Wielkość urojona (5) 9. Gene Brewer, Na promieniu światła (5) 10. Michaił Bułhakow, Psie serce (5) 11. Fannie Flagg, Smażone zielone pomido...
"Morderstwo na plebanii" Christie
One już tak od dawna i nie w pierwszym wątku :) U mnie Druon od kliku tygodni czeka na półeczce ;)
Czy są zdjęcia? I kiedy będzie? :-))
Dziękuję, udaję się na łowy. Tak pięknie namawiałyście wczoraj Verdianę na przeczytanie, że nabrałam ochoty na zanurzenie się w tamtej epoce. :-))
moim marzeniem, może to trochę dziecinne jest.. ale no cóż.. przeprawa przez puszczę amazońską.. to dopiero musi być przygoda:)
Ja Was normalnie zabiję. Albo Wy mnie zabijecie prędzej. :> Druon mnie prześladuje. Dziś w Pałacu Starej Książki wyskoczył na mnie z zębami! Będzie w relacji... :-)
Dobra nasza - "Czarnoksiężnik" leży na półce, wkrótce mam zamiar się za niego zabrać. Jak przeczytam, podzielę się wrażeniami.
Serce
1. Kava 2. Puzo 3. remis, każdego lubię za co innego 4. nie znam, nie czytam horrorów 5. Tolkien!!!
"Codex" Lev Grossman
D_R Małgorzato, wykopałam jedyny, jaki mi pozostał z Wydawnictwa Literackiego, Kraków 1974; tom Lew i lilie. Całość mam z Wydawnictwa Literackiego, Dom Księgarski i Wydawniczy Fundacji Polonia Sp. z o o. - wytworne, ciemnogranatowe tomy z kolorową miniaturą średniowieczną na okładce. Obydwa wydania tłumaczyła pani Anna Jędrychowska.
"Panią Bovary" Flauberta :)
Hm, a czemu "Śmierczyska" nie ma w Bnetce?/Czemu jestem ślepa i nie potrafię go znaleźć?
Dziękuję Aniu, już ją uściskałam.
Czytałam cztery pierwsze części, bo reszty w żadnej bibliotece nie mogę dostać. Bardzo mi się podobały ;)
Nie zna nikt książki albo jakiegoś albumu o obszarze równika albo lasach równikowych? Żeby była napisana nie takim strasznie naukowym stylem, żeby była ciekawa i zawierała zdjęcia. Bardzo mi zależy.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)