Książka | Średnia ocena |
O dzięciole, pelikanie, żabie, jeżu i bocianie (Szpalski Karol, Załucki Marian) |
6,00 (1 ocen)
|
Deszcz majowy [1955] (Staff Leopold) |
5,50 (1 ocen)
|
Małe bajeczki o wielkich zwierzętach (Załucki Marian, Szpalski Karol) |
5,50 (1 ocen)
|
Dlaczego kotka przesiaduje w kuchni (Zagała Bolesław) |
5,33 (3 ocen)
|
Nad strumykiem (Bahdaj Adam (pseud. Damian Dominik)) |
5,33 (3 ocen)
|
O stole, który uciekł do lasu (Themerson Stefan) |
5,33 (3 ocen)
|
Powtórka z wiejskiego podwórka, czyli Kto z przyjaciół zapamięta, jakie na wsi są zwierzęta (Brykczyński Marcin) |
5,17 (3 ocen)
|
Cieśle bez siekier (Bianki Witali (Bianki Vitalij)) |
5,00 (1 ocen)
|
Czerwony pantofelek (Plackowski Michał) |
5,00 (1 ocen)
|
Dla Piotrusiów i dla Piotrów (Lewandowska Barbara) |
5,00 (1 ocen)
|
Dudek i Kowalski (Cygielska Krystyna) |
5,00 (3 ocen)
|
Dziewczynka bardzo zła (Januszewska Hanna) |
5,00 (2 ocen)
|
Elementarz wiewióreczki (Janczarski Czesław) |
5,00 (2 ocen)
|
Kurczątko; Czupiradło (Czukowski Korniej) |
5,00 (2 ocen)
|
Na podwórku (Korczakowska Jadwiga) |
5,00 (1 ocen)
|
Niezwykła podróż Ali-Baby (Nowak Zdzisław) |
5,00 (6 ocen)
|
Trójkątna Karolina (Wawiłow Danuta, Usenko Natalia) |
5,00 (1 ocen)
|
Uśmiechnięta pani Sama (Bartosz Wojciech) |
4,91 (11 ocen)
|
Pies z ulicy Bałamutów (Chotomska Wanda, Bisko Wacław) |
4,88 (4 ocen)
|
Daktyle (Wawiłow Danuta) |
4,81 (77 ocen)
|
Dziesięć bałwanków (Chotomska Wanda) |
4,80 (41 ocen)
|
Posłuchajcie bajki nowej, prostokątnej i kwadratowej (Wawiłow Danuta) |
4,79 (7 ocen)
|
Bieg z przeszkodami (Janczarski Czesław) |
4,77 (22 ocen)
|
Antycyponek (Wojtyszko Maciej) |
4,77 (15 ocen)
|
Dlaczego pies goni zająca: Gadka ludowa (Szelburg-Zarembina Ewa (Szelburg-Ostrowska Irena Ewa)) |
4,75 (10 ocen)
|
Kaczka-dziwaczka (Brzechwa Jan (właśc. Lesman Jan Wiktor)) |
4,74 (445 ocen)
|
Potworek (Tomaszewska Marta) |
4,69 (13 ocen)
|
Sójka (Brzechwa Jan (właśc. Lesman Jan Wiktor)) |
4,68 (133 ocen)
|
Agnieszka opowiada bajkę (Papuzińska Joanna) |
4,68 (72 ocen)
|
Zarozumiała łyżeczka (Szeptyńska Elżbieta) |
4,67 (39 ocen)
|
Chcę mieć przyjaciela (Wawiłow Danuta) |
4,65 (48 ocen)
|
Kredki (Musierowicz Małgorzata) |
4,64 (90 ocen)
|
Katar żyrafy (Groński Ryszard Marek) |
4,63 (26 ocen)
|
Pan Maluśkiewicz i wieloryb (Tuwim Julian) |
4,63 (244 ocen)
|
Zmartwienie Anatola (Galica Agnieszka) |
4,60 (5 ocen)
|
Noc kota Filemona (Grabowski Sławomir, Nejman Marek) |
4,59 (38 ocen)
|
Księżycowy koncert (Bahdaj Adam (pseud. Damian Dominik)) |
4,58 (6 ocen)
|
Rybka (Musierowicz Małgorzata) |
4,58 (80 ocen)
|
W aeroplanie (Tuwim Julian) |
4,57 (142 ocen)
|
Chory kotek (Jachowicz Stanisław) |
4,56 (280 ocen)
|
Babcia też człowiek (Landau Irena) |
4,55 (21 ocen)
|
Placek zgody i pogody (Papuzińska Joanna) |
4,53 (18 ocen)
|
Przepraszam, smoku (Badalska Wiera) |
4,53 (37 ocen)
|
Ślimak (Chotomska Wanda) |
4,53 (20 ocen)
|
Czerwony Kapturek (Grimm Jacob, Grimm Wilhelm) |
4,50 (440 ocen)
|
Księżyc nad Warszawą (Łochocka Hanna) |
4,50 (14 ocen)
|
A co się stało z derkaczem (Jaworczakowa Mira (Jaworczakowa Maria; pseud. Wiśniewska Mira)) |
4,50 (3 ocen)
|
Ali-Baba i pasterz (Nowak Zdzisław) |
4,50 (13 ocen)
|
Ballada o królewnie, która na wszystko kręciła nosem (Badalska Wiera) |
4,50 (13 ocen)
|
Bracia miesiące (Szelburg-Zarembina Ewa (Szelburg-Ostrowska Irena Ewa)) |
4,50 (29 ocen)
|
Czerwony parasol (< autor nieznany / anonimowy >) |
4,50 (1 ocen)
|
Czy to lama, czy to plama? (Bezdomny Zofia) |
4,50 (2 ocen)
|
Gorąca skorupa (Wawiłow Danuta) |
4,50 (8 ocen)
|
Jedzie, jedzie Mróz (Pietrusiewicz Halina) |
4,50 (1 ocen)
|
Kolorowa bajka-niebajka (Łochocka Hanna) |
4,50 (3 ocen)
|
Mały Afrykańczyk (Szelburg-Zarembina Ewa (Szelburg-Ostrowska Irena Ewa)) |
4,50 (4 ocen)
|
Nie ma to jak pingwiny (Landau Irena) |
4,50 (1 ocen)
|
O bogince Jemiole (Kownacka Maria) |
4,50 (2 ocen)
|
O dziewczynce, która chciała być chłopcem (Klonowski Włodzimierz) |
4,50 (6 ocen)
|
O zającu chwalipięcie (Mamin-Sibiriak Dmitrij (właśc. Mamin Dmitrij)) |
4,50 (2 ocen)
|
Rozgniewany węgielek (Sekora Ondřej) |
4,50 (3 ocen)
|
Szóste kaczę (Borudzka Wanda) |
4,50 (2 ocen)
|
Złoty arbuz (Zagała Bolesław) |
4,50 (1 ocen)
|
Co mam (Musierowicz Małgorzata) |
4,49 (114 ocen)
|
Wyładunek z przeszkodami (Łochocka Hanna) |
4,48 (24 ocen)
|
Kapeć (Domagalska Stanisława) |
4,48 (23 ocen)
|
O Ali, Wojtku, kocie i rysowaniu na płocie (Łastowiecka Maria) |
4,47 (31 ocen)
|
Malowany ul (Bahdaj Adam (pseud. Damian Dominik)) |
4,46 (25 ocen)
|
Wilczy apetyt (Grabowski Sławomir, Nejman Marek) |
4,45 (33 ocen)
|
Samo się... (Jasny-Mazurek Jadwiga (Jasny Jadwiga)) |
4,45 (29 ocen)
|
Tygrys na osiem pięter (Lewandowska Barbara) |
4,43 (7 ocen)
|
Kolczatek (Bechlerowa Helena) |
4,41 (54 ocen)
|
Boję się... (Musierowicz Małgorzata) |
4,40 (97 ocen)
|
Oj, tato, co robisz? (Nowak Zdzisław) |
4,40 (10 ocen)
|
Znajomi z zerówki (Musierowicz Małgorzata) |
4,40 (75 ocen)
|
Warszawskim statkiem (Kubiak Tadeusz) |
4,39 (14 ocen)
|
Kaczki (Brzechwa Jan (właśc. Lesman Jan Wiktor)) |
4,39 (57 ocen)
|
Kiedy byłam mała (Wawiłow Danuta) |
4,38 (28 ocen)
|
Przygoda na balkonie (Bechlerowa Helena) |
4,38 (32 ocen)
|
Muzyka na krzywej wieży (Badalska Wiera) |
4,37 (27 ocen)
|
Bijacz (Musierowicz Małgorzata) |
4,36 (78 ocen)
|
Sąsiedzi (Kowalewska Maria) |
4,36 (21 ocen)
|
Gdy zapadnie noc (Kubiak Tadeusz) |
4,35 (17 ocen)
|
Błękitna tajemnica (Wojciechowski Piotr (ur. 1938)) |
4,34 (19 ocen)
|
Komu kundelka, komu (Orłoń Marian (właśc. Wędzonka Marian)) |
4,33 (6 ocen)
|
Lisia czapa (Głogowski Marek) |
4,33 (3 ocen)
|
Stefek Burczymucha (Konopnicka Maria) |
4,33 (339 ocen)
|
Szare piórko (Badalska Wiera) |
4,33 (15 ocen)
|
Trzymaj się, Kamil (Chotomska Wanda) |
4,33 (32 ocen)
|
Parasol (Konopnicka Maria) |
4,32 (36 ocen)
|
Bardzo zajęte psy (Groński Ryszard Marek) |
4,30 (15 ocen)
|
O gadającym zegarze i maszynie do pisania wierszy (Grabowski Sławomir, Nejman Marek) |
4,29 (12 ocen)
|
Cień pradziadka (Grabowski Sławomir, Nejman Marek) |
4,29 (33 ocen)
|
Mój piękny, złoty koń (Chotomska Wanda) |
4,29 (35 ocen)
|
Piernikowy rycerz (Łochocka Hanna) |
4,29 (21 ocen)
|
Co w rurach piszczy (Grabowski Sławomir, Nejman Marek) |
4,28 (41 ocen)
|
Pan Tau i tysiąc dziwów (Hofman Ota) |
4,28 (9 ocen)
|
Kurczak (Musierowicz Małgorzata) |
4,28 (58 ocen)
|
Kropka szczęścia (Lewandowska Barbara) |
4,27 (11 ocen)
|
Domek zapomnienia (Krzemieniecka Lucyna (właśc. Zeidenberg Wiera)) |
4,26 (21 ocen)
|