Książka | Średnia ocena |
Nikomu ani słowa (Kaiser Janice) (tom: 41) |
5,50 (1 ocen)
|
Chmury nad zatoką (Logan Anne (właśc. Colley Barbara)) (tom: 14) |
5,00 (1 ocen)
|
Powiedz, że to nieprawda (Crowe Evelyn) (tom: 70) |
4,83 (9 ocen)
|
Metamorfoza (Dalton Margot (właśc. Strobell Phyllis)) (tom: 35) |
4,81 (60 ocen)
|
Pani doktor z Wyoming (Brondos Sharon) (tom: 29) |
4,67 (3 ocen)
|
Władczyni mórz (Langan Ruth Ryan (Langan Ruth)) (tom: 26) |
4,55 (31 ocen)
|
Na krańcu świata (David Kay) (tom: 91) |
4,50 (2 ocen)
|
Pochopnie osądzony (Canfield Sandra) (tom: 32) |
4,50 (5 ocen)
|
Na zakręcie (Carmichael C. J.) (tom: 113) |
4,44 (17 ocen)
|
Za wszelką cenę (Pozzessere Graham Heather (pseud. Drake Shannon lub Graham Heather)) (tom: 31) |
4,44 (31 ocen)
|
Obietnica (Young Karen) (tom: 58) |
4,43 (7 ocen)
|
Ty zrobisz to najlepiej (Freed Jan) (tom: 78) |
4,42 (6 ocen)
|
Wigilijny cud (Carroll Marisa (właśc. Wagner Carol, Franz Marian)) (tom: 39) |
4,42 (6 ocen)
|
Operacja "Śnieg" (Erickson Lynn (właśc. Swanton Molly, Peltonen Carla)) (tom: 23) |
4,41 (11 ocen)
|
Kocham cię, córeczko (Quinn Tara Taylor) (tom: 67) |
4,40 (5 ocen)
|
Nadal jestem twoją żoną (Arnold Judith (właśc. Keiler Barbara)) (tom: 72) |
4,30 (5 ocen)
|
Odwagi, kochanie! (Leslie Lynn) (tom: 25) |
4,30 (5 ocen)
|
Dotknąć świtu (Young Karen) (tom: 37) |
4,25 (4 ocen)
|
Paradoks (Erickson Lynn (właśc. Swanton Molly, Peltonen Carla)) (tom: 18) |
4,23 (13 ocen)
|
Rodzinne podobieństwo (Dalton Margot (właśc. Strobell Phyllis)) (tom: 76) |
4,23 (11 ocen)
|
Daniel i lwica (Dalton Margot (właśc. Strobell Phyllis)) (tom: 43) |
4,22 (16 ocen)
|
W poszukiwaniu tęczy (Brondos Sharon) (tom: 22) |
4,20 (5 ocen)
|
Anioły w blasku (Dalton Margot (właśc. Strobell Phyllis)) (tom: 46) |
4,17 (6 ocen)
|
Wyłącznie między nami (Bedford Debbi (Bedford Deborah)) (tom: 42) |
4,17 (3 ocen)
|
Głosy na wietrze (Canfield Sandra) (tom: 48) |
4,11 (9 ocen)
|
Róże i deszcz (Young Karen) (tom: 54) |
4,10 (10 ocen)
|
Tak trudno zapomnieć (Crowe Evelyn) (tom: 79) |
4,10 (5 ocen)
|
Kryjówka (Dalton Margot (właśc. Strobell Phyllis)) (tom: 68) |
4,09 (11 ocen)
|
Klient pani mecenas (Woods Sherryl (pseud. Kirk Alexandra lub Sherrill Suzanne)) (tom: 61) |
4,08 (6 ocen)
|
Tajemnica starego pamiętnika (Dalton Margot (właśc. Strobell Phyllis)) (tom: 55) |
4,06 (8 ocen)
|
Teraz już nie zapomnę (Jackson Lisa (właśc. Crose Susan Lynn)) (tom: 57) |
4,04 (13 ocen)
|
Dwoje przeciw światu (Dalton Margot (właśc. Strobell Phyllis)) (tom: 60) |
4,00 (4 ocen)
|
Kariera Pauli Trent (Kirk Risa) (tom: 13) |
4,00 (3 ocen)
|
Niedźwiedzia przysługa (Stewardson Dawn) (tom: 83) |
4,00 (2 ocen)
|
Ogłoszenie (Stewardson Dawn) (tom: 88) |
4,00 (3 ocen)
|
Pełnia księżyca (Graham Darlene) (tom: 100) |
4,00 (2 ocen)
|
Raz na wozie, raz pod wozem (Denny Roz) (tom: 90) |
4,00 (1 ocen)
|
Tajemnica Świętego Mikołaja (Stewardson Dawn) (tom: 75) |
4,00 (1 ocen)
|
Tamte plaże, tamte dni (Carter Janice) (tom: 93) |
4,00 (3 ocen)
|
Tornado (Bennett Connie) (tom: 81) |
4,00 (1 ocen)
|
W jaskółczym gnieździe (Bowen Judith) (tom: 99) |
4,00 (2 ocen)
|
Wspomnienia (Dalton Margot (właśc. Strobell Phyllis)) (tom: 80) |
4,00 (6 ocen)
|
Wrota Niebios (Yorke Erin) (tom: 28) |
3,96 (12 ocen)
|
Perły w głębinach (Silverwood Jane) (tom: 6) |
3,94 (8 ocen)
|
Czy on naprawdę istnieje? (Crowe Evelyn) (tom: 63) |
3,93 (7 ocen)
|
Australijska dziedziczka (Way Margaret) (tom: 85) |
3,92 (6 ocen)
|
Bliscy sąsiedzi (Stewardson Dawn) (tom: 112) |
3,83 (3 ocen)
|
Zaczęło się w Singapurze (Bennett Connie) (tom: 92) |
3,80 (5 ocen)
|
Samotny ojciec (Bennett Connie) (tom: 34) |
3,79 (7 ocen)
|
Cienie we mgle (Young Karen) (tom: 56) |
3,75 (6 ocen)
|
Dom moich marzeń (Evans Ann) (tom: 95) |
3,75 (4 ocen)
|
Aż do końca moich dni (Woods Sherryl (pseud. Kirk Alexandra lub Sherrill Suzanne)) (tom: 53) |
3,71 (14 ocen)
|
Trzy brzdące i tatuś (Dalton Margot (właśc. Strobell Phyllis)) (tom: 19) |
3,71 (14 ocen)
|
Księżyc, ten stary szelma (Logan Anne (właśc. Colley Barbara)) (tom: 71) |
3,67 (3 ocen)
|
Labirynt (Erickson Lynn (właśc. Swanton Molly, Peltonen Carla)) (tom: 40) |
3,67 (3 ocen)
|
Sekrety rodzinne (Dale Ruth Jean) (tom: 102) |
3,67 (3 ocen)
|
Boso po trawie (Arnold Judith (właśc. Keiler Barbara)) (tom: 77) |
3,63 (4 ocen)
|
Tak miało być (Kaiser Janice) (tom: 17) |
3,58 (6 ocen)
|
Miękkie lądowanie (Brondos Sharon) (tom: 16) |
3,57 (7 ocen)
|
Nie odejdę bez dziecka (Winters Rebecca) (tom: 64) |
3,57 (7 ocen)
|
Ten jeden raz (August Elizabeth) (tom: 47) |
3,57 (7 ocen)
|
Julia czyli Magiczne światło księżyca (Waverly Shannon) (tom: 96) |
3,50 (4 ocen)
|
Karuzela (McSparren Carolyn (pseud. Style Linda)) (tom: 97) |
3,50 (2 ocen)
|
Nie ma jak w raju (Crowe Evelyn) (tom: 101) |
3,50 (2 ocen)
|
Powrót do Hollywood (Patrick Lynn) (tom: 1) |
3,50 (7 ocen)
|
Przerwany taniec (David Kay) (tom: 111) |
3,50 (4 ocen)
|
Przestępstwo sprzed lat (Stewardson Dawn) (tom: 44) |
3,50 (2 ocen)
|
Słodka tajemnica (Silverwood Jane) (tom: 7) |
3,50 (5 ocen)
|
Topolowy Strumień (Dalton Margot (właśc. Strobell Phyllis)) (tom: 98) |
3,50 (3 ocen)
|
W księżycową noc (Erickson Lynn (właśc. Swanton Molly, Peltonen Carla)) (tom: 87) |
3,50 (1 ocen)
|
W świetle księżyca (Thompson Vicki Lewis) (tom: 38) |
3,50 (2 ocen)
|
Wielka wygrana (Silverwood Jane) (tom: 5) |
3,50 (8 ocen)
|
Zwariowana rodzinka (Orwig Sara) (tom: 36) |
3,50 (4 ocen)
|
Żona dla marynarza (Bronwyn Williams (właśc. Browning Dixie; Williams Mary)) (tom: 50) |
3,46 (13 ocen)
|
Więzy krwi (James Sandra) (tom: 9) |
3,42 (6 ocen)
|
Dwie miłości (Garrett Sally) (tom: 24) |
3,40 (5 ocen)
|
Niebezpieczna gra (Yorke Erin) (tom: 62) |
3,40 (5 ocen)
|
Miłość na całe życie (Arnold Judith (właśc. Keiler Barbara)) (tom: 104) |
3,38 (4 ocen)
|
Dzikie orchidee (Walsh Kelly) (tom: 3) |
3,36 (7 ocen)
|
Pokonać strach (Brondos Sharon) (tom: 49) |
3,33 (3 ocen)
|
Rycerze północy (Hutchinson Bobby) (tom: 30) |
3,33 (3 ocen)
|
Wreszcie żyć inaczej (Brondos Sharon) (tom: 65) |
3,33 (3 ocen)
|
Przebudzenie (Coughlin Patricia) (tom: 51) |
3,30 (5 ocen)
|
Kruche jak szkło (Todd Brenna) (tom: 52) |
3,25 (2 ocen)
|
Pokerowa zagrywka (Elliott Nancy) (tom: 15) |
3,25 (2 ocen)
|
Porozmawiaj ze mną (Freed Jan) (tom: 108) |
3,25 (2 ocen)
|
Lauren czyli Harmonia doskonała (Waverly Shannon) (tom: 110) |
3,17 (3 ocen)
|
Miłość i zemsta (Evans Ann) (tom: 66) |
3,17 (3 ocen)
|
Nieznajoma (Arnold Judith (właśc. Keiler Barbara)) (tom: 12) |
3,14 (7 ocen)
|
Tu jest nasz dom (Kilby Joan) (tom: 86) |
3,13 (4 ocen)
|
Niebezpieczne uczucie (Erickson Lynn (właśc. Swanton Molly, Peltonen Carla)) (tom: 4) |
3,10 (5 ocen)
|
Modelka (Bauer Pamela) (tom: 21) |
3,06 (8 ocen)
|
Dwa serca (Arnold Judith (właśc. Keiler Barbara)) (tom: 94) |
3,00 (4 ocen)
|
Dwie rzeki, dwa serca (Crowe Evelyn) (tom: 74) |
3,00 (2 ocen)
|
Gdy zakwitnie róża (Carter Janice) (tom: 107) |
3,00 (1 ocen)
|
Jak cyganie (Dalton Margot (właśc. Strobell Phyllis)) (tom: 10) |
3,00 (6 ocen)
|
Kobieta z gwiazdą szeryfa (Duquette Anne Marie) (tom: 89) |
3,00 (1 ocen)
|
Kryształowa kula (Evans Ann) (tom: 82) |
3,00 (1 ocen)
|
Łańcuch szczęścia (Garrett Sally) (tom: 33) |
3,00 (2 ocen)
|
Musimy sobie pomóc (Erickson Lynn (właśc. Swanton Molly, Peltonen Carla)) (tom: 69) |
3,00 (2 ocen)
|