Dodany: 11.05.2015 10:04|Autor:

nota wydawcy


„Komunikacja Konstruktywna w biznesie” to książka dla tych, którzy szukają narzędzi, by dokonać zmian w swoim środowisku pracy... i w sobie. Znajdziecie w niej wskazówki, jak formułować wypowiedzi, aby zostać usłyszanym i zadbać o swoje potrzeby, jednocześnie biorąc pod uwagę potrzeby rozmówców.

Autorki pokazują również, jak rozwinąć swoje zdolności managerskie, przedstawiają dziewięć strategii na skuteczne zarządzanie relacjami, proponują stworzenie nowej kultury przedsiębiorstwa w oparciu o filozofię Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga. Czytając dowiecie się także, jak zapewnić przestrzeń dla inicjatywy własnej pracowników, zwiększyć ich zdolności do działania oraz zmotywować w sposób gwarantujący przedsiębiorstwu długotrwały sukces.

Autorki – Gabriele Lindemann i Vera Heim – zebrały doświadczenie w zarządzaniu pracując wiele lat w sektorach bankowym i informatycznym. Autorki są obecnie trenerkami biznesu i konsultantkami ds. zarządzania. Prowadzą firmy doradcze „Menschen und Ziele” w Niemczech oraz „The Coaching Company” w Szwajcarii. Poza tym są aktywne na polu akademickim, prowadząc wykłady i warsztaty z Porozumienia bez Przemocy. Znają biznes zarówno od „wewnątrz” z perspektywy kadry kierowniczej jak i od „zewnątrz” jako trenerki i mediatorki. Obie są certyfikowanymi trenerkami Porozumienia bez Przemocy.

Jeżeli zdarza wam się myśleć z westchnieniem, że fajnie byłoby, gdyby kontakt w zespole był łatwiejszy, a rozmowa z klientami i współpracownikami lżejsza i efektywniejsza, marzycie o ekipie, gdzie wszyscy świadomie, wspierając się nawzajem, dążą do wspólnego celu – ta książka jest dla Was.

[Dialogue Unlimited, 2015]

(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.

Wyświetleń: 511
Dodaj komentarz
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: