Książek przeczytałam niewiele, bo 25. Zważywszy jednak na chroniczny brak czasu, to i tak nieźle. Nowa tematyka w moich lekturach: zarządzanie.
Najlepsze:
Ludwik Hirszfeld, Historia jednego życia
Historia jednego życia (
Hirszfeld Ludwik)
Ignacy Karpowicz, Balladyny i romase
Benjamin Franklin, Żywot własny
Witold Szabłowski, Zabójca z miasta moreli
E. Kirejczyk, Zrozumieć zarządzanie
Moje lektury w 2011 roku:
1. A. Kamińska, Miastowi (4)
Miastowi: Slow food i aronia losu (
Kamińska Anna)
2. A. Słonimski, Kroniki tygodniowe (4)
Kroniki tygodniowe (
Słonimski Antoni)
3. E. Gaskell, Północ i Południe (4.5)
4. M. Łozińska, W ziemiańskim dworze (5.5)
W ziemiańskim dworze: Codzienność, obyczaje, święta, zabawy (
Łozińska Maja)
5. J.M. Rymkiewicz, Leśmian. Encyklopedia (3)
6. L. Hirszfeld, Historia jednego życia (6)
7. A. Marinina, Zabójca mimo woli (4)
8. H. Melville, Moby Dick (1)
9. E. Kirejczyk, Zrozumieć zarządzanie (5.5)
Zrozumieć zarządzanie (
Kirejczyk Edward)
10. M. Krajewski, Liczby Charona (wielkie rozczarowanie!)
11. L. Kepler, Hipnotyzer (5)
12. B. Franklin, Żywot własny (5.5)
Życie i pisma Benjamina Franklina (
Franklin Benjamin)
13. Y. Sigurdardottir, W proch się obrócisz (3)
14. W. Szabłowski, Zabójca z miasta moreli (5.5)
15. J. Zaruba, Z pamiętników bywalca. Patrząc na Warszawę (4)
16. Y. Sigurdardottir, Trzeci znak (3.5)
17. L. Swann, Sprawiedliwość owiec (4.5)
18. P. Theroux, Pociąg widmo do Gwiazdy Wschodu (3.5)
19. I. Karpowicz, Balladyny i romanse (5.5)
20. M. Bruczkowski, Bezsenność w Tokio (2.5)
21. W. Cejrowski, Gringo... (4.5)
22. K. Fox, Przejrzeć Anglików (4)
23. S. Hołownia, Kościół dla średnio zaawansowanych (4)
24. O. Budrewicz, Równoleżnik zero (3)
25. S. Hołownia, Monopol na zbawienie (3)
Po długim czasie przypomniałam sobie o kryminałach jako znakomitym środku relaksująco-odprężającym. Mój faworyt w tej dziedzinie to Lars Kepler.
Hipnotyzer (
Kepler Lars (właśc. Ahndoril Alexander, Coelho Ahndoril Alexandra))
Oprócz książek pojawiły się wśród moich lektur cztery nowe, obiecujące czasopisma: "Książki", "Papermint", "Wysokie Obcasy Extra" oraz "Archipelag".
Nowością były dla mnie spotkania z autorami (M. Krajewski, D. Jancar) oraz zbieranie autografów (M. Krajewski, J. Majewski). Uczestniczyłam po raz pierwszy we Wrocławskich Promocjach Dobrych Książek.
W przyszłym roku będzie zdecydowanie lepiej. Obiecuję sobie również uczestnictwo w kilku wydarzeniach targowych. Rzekłam. :)
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.