Przeczytane w styczniu
Przeczytane w styczniu:(powrót do dzieciństwa, stąd tyle tego typu pozycji)
1) Autostopem przez Galaktykę, Douglas Adams
2) Syzyfowe prace, Stefan Żeromski
3) Dama kameliowa, Aleksander Dumas
4) Biała magia, L.M.Montgomery
5) Rosemary znaczy pamięć, Agatha Christie
6) Dziecko Noego, E.E.Schmitt
7) Orle pióra, Alfred i Krystyna Szklarscy
8) Cudowna podróż, Selma Lagerlof
9) Zmierzch w krainie dinozaurów, M.P.Osborne
10) Rycerz o brzasku, M.P.Osborne
11) Poranek wśród mumii, M.P.Osborne
12) Ukryte schody i magiczny dywan, (Sekrety krainy Droon)
13) Tajemnicza wyspa, (Sekrety krainy Droon)
14) Rowerzysta bez głowy, T.B.Stone
15) Obóz Drakula, T.B.Stone
16) Bara barakuda, (Miasteczko z piekła rodem)
17) Za piątymi drzwiami, (Miasteczko z piekła rodem)
18) Zakochane serce, Autor niezapamiętany
19) Kumpelki, randki i tajemniczy nieznajomy, A.Hopkins
20) Tajemnica czwartej świecy, Patricia St.John
21) Demon i panna, Margit Sandemo
22) Wiosenna ofiara, Margit Sandemo
23) Martwe Wrzosy, Margit Sandemo
24) Anioł o czarnych skrzydłach, Margit Sandemo
25) Wampiurek szuka żony, Renate Welsh
26) Pamiętnik jedynaczki 2: Sekret Dzikiego, H.Kowalska- Pamięta
27) Dom w Eldafjord, Margit Sandemo
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.