Dodany: 22.02.2024 21:18|Autor:

nota wydawcy


Dla każdego, kto chce osiągnąć sukces w biznesie.

Dyrektor marketingu jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przestawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.

W książce "Marketing kwantowy" Raja Rajammanar, dyrektor marketingu Mastercard, uznany przez magazyn "Forbes" za jednego z najbardziej wpływowych liderów marketingu na świecie, opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i podpowiada, jak sprawić, by piąty z nich stał się rewolucyjny dla rozwoju biznesu.

Bo to, co wydarzy się w Piątym Paradygmacie, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu.

A niemal wszystko, co dotyczy dzisiejszego marketingu, łącznie z samym pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też zmiany strategii na bardziej innowacyjną.

Dzięki tej książce dowiesz się:
- jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie;
- jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów;
- jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży;
- jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją;
- jak będzie wyglądała przyszłość marketingu i jak walczyć o konsumentów jutra.

Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.


[Wydawnictwo Znak Literanova, 2024]

(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.

Wyświetleń: 6
Dodaj komentarz
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: