51-52.
Inwigilacja (
Mróz Remigiusz (pseud. Løgmansbø Ove))
Oskarżenie (
Mróz Remigiusz (pseud. Løgmansbø Ove))
Ocena: 4
Gatunek: thriller, sensacja, kryminał
Taki tam serial, kiedy nie bardzo chce się myśleć, chyba mimo wszystko poza relaksem nie polecam. Ale od Netflixa nie gorsze. ;)
53.
Cukry (
Kotas Dorota)
Ocena: 5
Gatunek: literatura polska
Kilka fascynujących obrazków z życia i sposobu pojmowania świata osoby w spektrum autyzmu. Każda tego typu lektura uczy mnie czegoś nowego o neuroróżnorodności.
54.
Jak mniej się męczyć w zwyczajnym świecie: Dla analizujących bez końca i wysoko wrażliwych (
Petitcollin Christel)
Ocena: 3
Gatunek: nauki społeczne
Kilka porad, z których niewiele wynika. Wartości mało, gadania o niczym sporo.
55.
Klub 5 rano: Szczęśliwy poranek zmienia wszystko (
Sharma Robin)
Ocena: 4
Gatunek: nauki społeczne
Można z tego coś wyciągnąć, patrząc trochę z przymrużeniem oka i przesiewając przez siebie. Głównie w dziedzinie kształtowania nawyków.
56.
Metro 2033 (
Glukhovsky Dmitry (Głuchowski Dmitrij))
Ciekawa, choć przykra wizja. Dobrze skonstruowani bohaterowie i mnóstwo przejawów rosyjskiej duszy.
57, 58.
Znachor (
Dołęga-Mostowicz Tadeusz (pseud. Dęboróg W. M.))
Profesor Wilczur (
Dołęga-Mostowicz Tadeusz (pseud. Dęboróg W. M.))
Ocena: 4,5
Gatunek: romans
Naiwne to jak nie wiem co, ckliwe jeszcze bardziej, ale ma w sobie jakąś urokliwą prostotę i prawdę. Czyta się przyjemnie.
59.
"Martwy świt" Magdalena Zawadzka-Sołtysek Ślady Leszego tom 5
Ocena: 4,5
Gatunek: fantasy
Kilka kwestii bardzo mnie irytowało, przez co nie czytałam z aż taką ciekawością jak zwykle, ale oczywiście niezmiennie uwielbiam ten cykl. :)
60.
Pokalane poczęcia (
Rogińska Natalia)
Ocena:4
Gatunek: literatura polska
Książka o kobietach i o poczęciach, w których udział wzięły okoliczności lub motywy ogólnie społecznie uznawane za niestosowne. Pożywka do przemyśleń jak najbardziej.
61.
Zamęt (
Severski Vincent V. (właśc. Sokołowski Włodzimierz))
Ocena: 5
Gatunek: thriller, sensacja, kryminał
Dawno już nie czytałam niczego szpiegowskiego, zapomniałam jak lubię, Pierwsze spotkanie z autorem uważam za bardzo udane. Jednocześnie doceniam możliwość podążania za akcją bez nie wiadomo jakiego skomplikowanego myślenia i przewidywania.
62.
Siła niższa (
Kisiel Marta)
Ocena: 5
Gatunek: fantasy
Ładne, zabawne, czasami wzruszające, wakacyjne bardzo. I to na szczęście raczej nie koniec.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.