Dodany: 27.11.2022 22:21|Autor:

Książka: Wyznania człowieka reklamy
Ogilvy David
Notę wprowadził(a): OlimpiaOpiekun BiblioNETki

nota wydawcy


Według znanego powiedzenia połowa pieniędzy wydana na reklamę jest zmarnowana - problem w tym, że nie wiadomo która. David Ogilvy, twórca nowoczesnej reklamy opartej na badaniach rynku, pokazuje na czym polega dobra i skuteczna reklama oraz jak ją tworzyć. W tej książce pełnej anegdot i barwnych opowieści, autor prezentuje szereg zasad, które powinien respektować każdy przekaz mający przyciągnąć uwagę odbiorcy. Jest to bestseller wszechczasów w dziedzinie książki o reklamie - powinien ją przeczytać każdy, kto chce dotrzeć na rynek ze swoim produktem lub przekazem.


[Wydawnictwo WIG-Press, 2000]

(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.

Wyświetleń: 49
Dodaj komentarz
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: