Dodany: 11.08.2021 15:24|Autor: mirejlle
Lektury sierpnia 2021
57.
Ballady i romanse (
Mickiewicz Adam)
Ocena: 5
Gatunek: poezja
Wspaniale czyta się to na głos, zwłaszcza te na podstawie podań ludowych. Bardzo mi się podobało. Nie ukrywam. :)
58.
Kochać mocniej (
Gardner Lisa (pseud. Scott Alicia))
Ocena: 4,5
Gatunek: thriller, sensacja, kryminał
Nie mam nic do autorki, nawet całkiem dobrze mi się czytało. Ale czy tylko ja odnoszę wrażenie, że wszystkie te kryminały anglojęzycznych autorów są do siebie bardzo podobne, prawie takie same? Jeszcze trochę i mi się znudzi, to pewne. Gdybym nie czytała po drodze innych rzeczy, odpuściłabym już dawno.
A może to po prostu ja za bardzo nie lubię kryminałów...
59.
Ciało nie kłamie (
Melinek Judy,
Mitchell T. J.)
Ocena: 5
Gatunek: literatura faktu
Ciekawe opowieści patolog sądowej, no cóż myślę że dla wprawionych. Ja taka znowu ostatnia nie jestem, a kilka razy wyobraźnia mnie zaskoczyła i żołądek do gardła nieco podjechał. :) Ale wiele interesujących rzeczy się dowiedziałam.
60.
Karaluchy (
Nesbø Jo)
Ocena: 4
Gatunek: thriller, sensacja, kryminał
Jak na razie nie wiem, o co chodzi z tym cyklem. Słowo. Postać policjanta jest jako tako intrygująca, natomiast sprawy... nudne jak flaki z olejem. Spróbuję za jakiś czas jeszcze jeden tom. Ale chyba nie czuję tego klimatu.
61.
Pierwszy oddech: Jak współczesna medycyna ratuje najbardziej kruche życie (
Gordon Olivia)
Ocena: 5
Gatunek: literatura faktu
Bardzo mi się podobało. Autorka, opisując walkę o życie i zdrowie swojego synka, wraca na oddział perinatologii, rozmawia z lekarzami o ich pracy, a także z innymi rodzicami o ich doświadczeniach. Przy okazji ciekawej opowieści można się bardzo wiele dowiedzieć o ratowaniu dzieci nawet już w czasie ciąży.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.