Dodany: 05.09.2018 14:03|Autor:

z okładki


„- Ale jeśli projekt jest dobry, to czy klient natychmiast się na nim nie pozna? - spytałem.
Mój szef długo przyglądał mi się w milczeniu. Potem łagodnie i ze współczuciem poklepał mnie po głowie: biedny mały”.

Kto byłby lepszym przewodnikiem po świecie dizajnu i reklamy, jeśli nie jeden z najważniejszych współczesnych projektantów, były przewodniczący American Institute of Graphic Arts (AIGA), partner w największej na świecie niezależnej agencji projektowej Pentagram i uczeń legendarnego Massima Vignelliego?

Micheal Bierut z dowcipem, niespożytą energią i dociekliwością w ponad pięćdziesięciu esejach przygląda się projektowaniu graficznemu. W ciągu ostatnich dekad ze specjalistycznej dziedziny przeobraziło się ona w zjawisko, o którym każdy ma swoje zdanie (kiedy ostatnio krytykowaliście zmianę jakiegoś logo?). Od opowieści o pierwowzorach postaci serialu „Mad Man”, poprzez fascynującą relację z pracy przy kampanii prezydenckiej Hillary Clinton, po nauki, jakie autor wyciągnął z serialu „Rodzina Soprano” - głos Bieruta jest zawsze zaskakujący, błyskotliwy, wnikliwy.

[Karakter, 2018]

(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.

Wyświetleń: 135
Dodaj komentarz
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: