Dodany: 24.07.2018 16:33|Autor:

Książka: Sztuka marketingu
Kotarbiński Jacek
Notę wprowadził(a): sowa

nota wydawcy


To nie marketing oszukuje ludzi. To ludzie oszukują, używając narzędzi marketingu. Ale czy tak jest zawsze? Nie! Ten poradnik uczy, jak pozyskiwać klientów profesjonalnie i bez manipulacji.

„Sztuka marketingu” Jacka Kotarbińskiego jest książką napisaną przez doświadczenie. Wyróżniony przez Onet.pl nagrodą „Blog Roku 2012” w kategorii „Profesjonalne i firmowe”, twórca „Subiektywnego bloga o sztuce marketingu” wybrał swoje najciekawsze teksty i wydał w formie e-booka. Jego poradnik to pouczająca lektura dla szefów firm, profesjonalistów marketingu i sprzedaży oraz właścicieli innowacyjnych startupów.

[Wydawnictwo eLitera, 2013]

(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.

Wyświetleń: 138
Dodaj komentarz
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: