Dodany: 10.06.2017 21:06|Autor:
z okładki
Co należy zrobić, aby zachować naturalną chęć dziecka do nauki?
Dwóch doświadczonych pedagogów przedstawia w niniejszej książce idee pedagogiki Montessori i ich funkcjonowanie w praktyce. W odpowiednio przygotowanym otoczeniu nauczyciele prowadzą swoją pracę zgodnie z potrzebami dziecka. U podstaw tej pedagogiki leży pozytywne spojrzenie na dziecko i możliwości jego rozwoju.
Książka jest adresowana zarówno do przyszłych i obecnych pedagogów, jak i do rodziców.
Kristina Skjöld Wennerström uczy w szkole podstawowej dzieci opóźnione w rozwoju. Jako doświadczony nauczyciel Montessori od wielu lat kształci nauczycieli tej metody.
Mari Bröderman Smeds również uczy w szkole podstawowej dzieci opóźnione w rozwoju i jest nauczycielem Montessori.
Kristina i Mari prowadzą Szkołę Montessori Castello w Nacka, w Szwecji.
[Oficyna Wydawnicza Impuls, 2007]
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.