Dodany: 08.12.2016 18:19|Autor:

nota wydawcy


Głównym celem tej książki jest pokazanie, jak użytecznym, jednak w praktyce menedżerskiej niedocenianym narzędziem pozostaje rozmowa. Czytelnicy dowiedzą się z niej, jak powinny wyglądać konstruktywne rozmowy z pracownikami oraz jak wiele może zmienić coaching. Autorzy zachęcają do refleksji nad coachingowym stylem zarządzania, w którym podstawowym sposobem rozwiązywania problemów jest dialog oparty na partnerskich relacjach. Umiejętność rozmawiania, budowania kultury dialogu, kultury opartej na wzajemnym szacunku, docenianiu i zaufaniu, stanowi bowiem najważniejszy atrybut współczesnego lidera.

Książka składa się z czterech części: „Grunt”, „Fundamenty”, „Filary”, „Dach”, stanowiących metaforyczne nawiązanie do procesu wznoszenia budowli. Udzielono w niej odpowiedzi na następujące pytania:

– Jak lepiej radzić sobie z codziennymi zadaniami?
– Jak skuteczniej pracować z ludźmi?
– Jak uczynić pracowników współodpowiedzialnymi za pomyślność firmy?
– Jak wykorzystać ich talenty i wiedzę oraz skłonić do rozwoju?
– Jak pozwolić pracownikom na więcej autonomii, nie tracąc przy tym kontroli ani autorytetu?
– Dlaczego coaching jest obecnie tak popularny?
– W czym pomaga postawa menedżera-coacha?
– Co można zyskać, ucząc się coachingu?

Publikacja jest wynikiem kilkuletniej pracy autorów z menedżerami różnych szczebli polskich firm. Stanowi także efekt przemyśleń dotyczących zwiększenia efektywności i satysfakcji z pracy.

[Onepress, 2010]

(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.

Wyświetleń: 182
Dodaj komentarz
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: