Dodany: 29.11.2016 15:06|Autor:
nota wydawcy
Znakomita kontynuacja bestsellerowej "Freakonomii" – książki, która została przetłumaczona na 35 języków i sprzedała się na świecie w czterech milionach egzemplarzy.
Levitt i Dubner, para ciekawskich ekonomistów-detektywów, nie boi się żadnego, nawet najbardziej dziwacznego tematu i znów próbuje zmienić nasz sposób myślenia o świecie, spoglądając nań z zupełnie nieoczekiwanej perspektywy. Autorzy powracają w tym freakquelu w wielkim stylu z jeszcze większą dawką zaskakujących pytań i niesamowitych opowieści.
– Dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni kupować polisę na życie?
– Co jest bardziej niebezpieczne: prowadzenie samochodu po pijanemu czy spacer po pijanemu?
– Czy telewizja przyczynia się do wzrostu przestępczości?
– Co łączy prostytutki z Mikołajami z centrum handlowego?
Autorzy "Superfreakonomii" prowadzą śledztwa w sprawie lekarzy, którzy nie myją rąk, czy śmiertelnie groźnych huraganów, a nawet próbują rozwiązać problem globalnego ocieplenia i zbadać, czy ludzie z natury są altruistami, czy też egoistami. A wszystko to podane z dużą dawką humoru i szczyptą przekory.
Po lekturze tej książki otaczający cię świat już nigdy nie będzie taki sam jak wcześniej.
Wraz z "Superfreakonomią" do księgarń trafiło nowe, poszerzone wydanie "Freakonomii".
"Superfreakonomia" to kolejna książka w serii "Punkty Przełomowe", w której ukazał się już bestseller Malcolma Gladwella "Poza schematem. Sekrety ludzi sukcesu". W serii ukazują się książki odkrywcze, przełomowe, pokazujące najnowsze osiągnięcia z dziedziny marketingu, nauk społecznych, a także opisujące najbardziej palące zagadnienia otaczającej nas rzeczywistości.
[Znak, 2011]
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.