Autor: nutinka
Data dodania: 07.08.2010 17:29
A
Kobieta z wydm
Cieplarnia
Non stop
Miasteczko Winesburg: Obrazki z życia w stanie Ohio
Fundacja (cały cykl)
Opowieść podręcznej
Pępowina
B
Chwast
Dzienniki z klasztoru w Padwie
Listy z Bangkoku
451º Fahrenheita
Dziwne losy Jane Eyre
Wichrowe Wzgórza
Ojciec i syn: Powieść z czasów Mieszka I (w zasadzie cały cykl)
C
Dżuma
Auto da fé
Z zimną krwią
Gra Endera
Mówca umarłych
D
Bóg urojony
Noce i dnie
Dawid Copperfield
Zakonnica
Bracia Karamazow
Zbrodnia i k...
Autor: nutinka
Data dodania: 06.01.2011 18:34
Stwierdziłam, że warto byłoby wydzielić najlepszych autorów, których twórczość na tyle mi się spodobała, że przeczytałam większość ich dzieł. Limity ustaliłam na: co najmniej 75% samodzielnej (bez antologii i współautorstwa) twórczości autora wydanej po polsku przy minimum 5 wydanych książkach lub 60% przy co najmniej 10 książkach. Przy niektórych autorach tytuły najbardziej znaczących powieści (więcej ważnych dla mnie książek w osobnej czytatce). Czytatka będzie edytowana w miarę czytania kolej...