Autor: nialla
Data dodania: 31.05.2014 14:19
„[...] jeżeli przez całe życie zakładasz, że musi się ci przytrafić tylko to co najgorsze, to przecież może się zdarzyć, że się czasem pomylisz.”
*
„W książce wszystko poszłoby pewnie zgodnie z planem... ale w życiu, cholera, zawsze panował potworny bałagan [...]”
„Czas to złodziej, a jedną z pierwszych rzeczy, które ci odbiera, to poczucie humoru.”
*
„Idź więc, są światy inne niż ten.”
*
„Przejść przez piekło to jedno, ale czy zechcesz posiąść je na własność?”
*
...
Autor: Phi
Data dodania: 04.08.2016 17:42
Nie mieszałabym się do akcji z nagrodami, gdybym ciągle nie natykała na horrory opatrzone na okładce informacją np. zdobywca Bram Stoker Award. Z kategorii wybrałam dwie: powieść i debiut. Oczywiście pominęłam nominowane, które warto zauważyć, również często były wydawane w Polsce.
Powieść
1987: Misery
1987: Łabędzi śpiew: Księga 1 (2 części)
1988: Milczenie owiec
1989: Trupia otucha
1990: Mine - Robert R. McCammon
1991: Chłopięce lata
1992: Blood of the Lamb - Thomas F. Monteleone
...
Autor: verdiana
Data dodania: 10.02.2018 14:46
Tutaj będę zapisywać, które ekranizacje były równie dobre jak oryginał bądź lepsze. ;)
Zimowa opowieść
Lolita (z Ironsem)
Duma i uprzedzenie
Buddenbrookowie: Dzieje upadku rodziny
Głęboki sen
Dallas '63
Hobbit czyli Tam i z powrotem
Lot nad kukułczym gniazdem
Forrest Gump
Dziewczyna z perłą
Lśnienie
Misery
Mechaniczna pomarańcza (wersja R)
Kariera Nikodema Dyzmy
Zielona Mila
Gwiazd naszych wina
Iris
Koralina
Gwiezdny pył
Wichrowe Wzgórza
Dziwne losy Jane Eyre
Malowany wel...