Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Wybitnym aktorem można nazwać Zapasiewicza albo Pieczkę ale nie Lubaszenke. Jako młody aktor był bardzo dobry ale im starszy to coraz gorzej mu idzie. Jako reżyser też nie jest za dobrze. Sztos był warty obejrzenia, ale reszta to komedie na niskim poziomie (napewno nie wybitnym).
Prosze wszystkich którzy piszą o ulubionych filmach pisać w odpowiednim temacie, bo ten nie jest do tego.
Co do innych horrorów to polecam dzieło Andrzeja Żuławskiego "Diabeł"
No film jest komedią z elementami horroru. A co do Polańskiego to jak to nie Polak to ja już nie wiem.
Dobrze powiedziane ale nie oznacza to, że mamy kilka horrorów którymi morzemy się pochwalić.
Nieustraszeni pogromcy wampirów - Roman Polański klasyk gatunku
Tak wiem nie popisałem się, chodziło oczywiście o Johnnego Deppa.
Jeśli chodzi w tym temacie o opis ulubionego aktora to napiszę, że jest nim James Stewart. Niektórzy mogą kojarzyć go z filmu "Okno na podwórze", gra dziennikarza przykutego do wózka inwalidzkiego i pogląda sąsiada którego podejrzewa o morderstwo. Ten film to klasyka, ale w dorobku tego aktora możemy mówić o tylko o tego typu filmach. Wystarczy wspomnieć tylko film "To wspniałe życie", "Mr. Smith jedzie do Waszyngtonu &qu...
Najlepsze aktorki 1. Katharine Hepburn 2. Audrey Hepburn 3. Jean Arthur 4. Julie Andrews 5. Julie Delpy 6. Meg Ryan 7. Andie MacDowell
Ja proponuje film który jest uznawany za najlepszy film z motywem wigilijnym. Wspaniały film, gra aktorska, cudowny morał, żadnych zakupów a film zwie sie "To wspaniałe życie" reż. Frank Capra. Nie ma lepszego filmu do twojego pokazu. Poczytaj o nim a wszystko bedzie jasne.
Cudowny film, najlepszy film bożonarodzeniowy, wspaniały Jimmy Stewart, ten film należy obejrzeć.
Jak pierwsza cześć można obejrzeć to reszta jest nie do strawienia. Nuda panie nuda nic sie nie dzieje a to co sie dzieje juz widziałem w pierwszej cześci a trzecia cześć no to juz katastrofa. Trup sciele sie gęsto i zero strachu.
Niezły z niego aktor ale daleko mu do tych z pierwszej setki. Dla fanów filmu 'Charlie i fabryka czekolady" polecam film Willy Wonka & the Chocolate Factory zdecydownie lepszy niż Charlie i..
No bo wszyscy głosuja na ulubione filmy a nie na arcydzieła filmowe. Sam ogladałem kilka filmów Kurosawy i bardzo mi sie podabał Dersu Uzala i Siedmiu samurajów.
Ciekawy temat, ja bym chciał obejrzeć film przedstawiający prawde złamania Enigmy przez polskich matematyków. Jest juz polska produkcja ale chciałbym coś nowszego.
Najlepsze horrory to takie co nie mają krwi i do takich zaliczam Blair Witch Project,fajne były jeszcze Stygmaty i Egzorcyzmy Emily Rose. Widziałem równiez 2 klasyki z gatunku gore a mianowicie "Men behind the sun"(film na faktach) i "Cannibal Holocaust"(kino kanibalistyczne bardzo relistyczne), ale ich nie polecam dla ludzi o słabych nerwach bo takie filmy moga zleksza pomieszać w psychice.
Film jest genialny szczególnie za sprawą Marlona Brando choc oczywiście z książka nie ma co porównywać. Zgadzam sie Lot nad kukułczym gniazdem został świetnie zrealizowany co do mojej ulubionej ekraniacji wymienie Skazani na Shawshank
Nie dramatyzuj. Rozumuje z twojej wypowiedzi, ze filmów z gatunku sagi gangsterskiej to ty nie lubisz (patrz Ojciec Chrzestny, "Dawno temu..."). Ja za to lubie poczuć klimat tamtych lat i w pełni moge to otrzymac z tych dwóch arcydzieł kina (bo czy nam sie to podoba czy nie to tak je trzeba nazywać). Nie wiem czy oglądałes film "Rzeczy które robisz w Denver będąc martwym" polecam na pewno sie nie zawiedziesz bo nie spotkałem t...
Ja staram sie obejrzec dziennie jeden film. Od jakiegos czasu jest to sama klasyka kina czyli lata 30-60 kiedy to kino było czyms wiecej niz dzisiaj. I tak całkiem ostatnio widziałem Arszenik i stare koronki z genialna rola Cary'ego Granta (najlepszego komika w historii kina) który naprawde nazywała sie Archie Leach. Dodajac do tego reżyserie Franca Capry otrzymujemy mieszanke wybuchowa przysłowiową jazdę bez trzymanki, w której nigdy nie wiadomo...
Polecam mój ulubiony film z tego gatunku "Dzwięki muzyki" z 1965 roku. Klasyk kina
Płacz i zgrzytanie zębów to mozna powiedziec niestety ale o twojej wypowiedzi. Szanuje to ze moze film się nie podobac ale aby nazwac ten film najgorszym filmem obejrzanym no to przesadziłes na całej lini. A argumeny w style zajmowanie sie przez cały film kradzieżą, zabójstwami i gwałceniem, poszczególne sceny trwają mniej więcej tydzień albo muzyka kompletnie niepasujaca do filmu pozostawie bez komentarza. No cóz jeśli dla ciebie ten film to dno...
Takich filmów jest wiele ale ja bym chciał wyróznić polski serial "Dylematu 5".
Chyba niektórzy nie rozumieja znaczenia słowa arcydzieło bo jak można nazwać filmy wymienione powyżej tym własnie określeniem.
Już sie bałem że bede musiał wypisywać 10 ulubionych filmów (raczej by mi sie nie udało) a 10 arcydzieł no to sprawa prosta 1. Obywatel Kane 2. To wspaniałe życie 3. Ojciec chrzestny 4. Na nabrzeżach 5. Czarnoksiężnik z krainy Oz 6. Lawrence of Arabia 7. Lista Schindlera 8. Mr. Smith jedzie do Waszyngtonu 9. Casablanca 10. Gwiezdne wojny
Pytanie trudniejsze niz gdyby chodziło o ksiazki ale odpowiem "To wspaniałe życie" z 1946 r. z udziałem Jamesa Stewarta najwybitniejszego aktora starego pokolenia
Jesli chodzi o pary to James Stewart i Margaret Sullavan w filmie "Sklep na rogu" niestety współczesna wersja tego filmu pt. "Masz wiadomosc" wypada bladziutko Meg Ryan i Andy Garcia w filmie "Kiedy mężczyzna kocha kobietę"
Zgadza sie Lecą żurawie to wspaniały film no i wyciskacz łez (scena w lasku brzozowym, porzegnanie Borysa przy kratach no i scena koncowa na peronie te momenty najbardziej zapadły mi w pamieci). Co do innych filmów to : "To wspaniałe życie" w scenie jak George błaga Boga aby mu zwrócił życie i jak wpada do domu i wszystkich sciska. "Psim tropem do domu" od pewnego momentu nie da się nie płakać "Z miłości do..." -...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)