Autor: Tsukischiro
Data dodania: 16.12.2011 23:35
...zawsze wiąże się u mnie z gwałtownym spadkiem liczby wpisów w moim czytatniku. Nie chodzi o brak czasu, raczej o brak energii.
Śniadanie u Tiffany'ego; Harfa traw -miałam obejrzeć film i porównać z książką, ale nie wyszło. Ogólnie „Śniadnie...” sprawiło mi zawód, jakoś więcej się po nim spodziewałam. Postać Holly nie zachwyciła mnie ani nie zaintrygowała. Szkoda.
Dom Augusty – smutne, splatające się ze sobą historie kobiet pochodzących z rodziny, w której niczym choroba genetyczna prz...
Autor: _aw_
Data dodania: 04.01.2012 16:52
W tym roku przeczytałam 152 książki, dzięki audiobookom mam lepszy wynik, niż w roku poprzednim.
Książki roku:
Tkacz iluzji
Zaginiony horyzont
Kroniki marsjańskie
Gdzie dawniej śpiewał ptak
Dożywocie - niesamowita zabawa
Służące - przefajne
Dziewczyny wojenne
Życie przed sobą
Chwast te dwie pozycje bolą, ale pamięta się o nich
Porażka roku: Trans
2012 rok z fantasy i s-f.
1. Tkacz iluzji; 6 - nie spodziewałam się, w ogóle wszystkiego w tej książce. Pani Ew...
Autor: Rbit
Data dodania: 18.11.2019 10:51
1. Osmaleni
2. Małe lisy
3. Obsoletki
4. Ciemno, prawie noc
5. Piaskowa Góra
6. Tkacz iluzji
7. Całe życie Sabiny
8. Agitka
9. Czego nauczył mnie August
10. Biały kamień
11. Kto to jest ten Jan Olik?: Humoreska naukowa
12. Gar'Ingawi wyspa szczęśliwa
13. Wody głębokie jak niebo
14. Przez ciebie, Drabie!
15. Elżbieta Cherezińska, Północna Droga
16. Kłopot
17. Wszystko czerwone
18. Zwyczajne życie
19. Kieszonkowy atlas kobiet
20. Ocalił mnie kowal
21. Noce i dnie
22. Mię...