Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Tym razem podaje w troche innej formie. Sporo tego, ale w wiekszosci sa to komiksy (czyli gora godzina czytania na tom ;) Dana data oznacza, ze tego dnia skonczylem czytac dany tytul. 4 sierpien Eatman vol 1-3 - Akihito Yoshitomi One Piece ch. 419 - Eiichiro Oda Claymore vol 1 - Norihiro Yagi Vagabond vol 21 - Takehiko Inoue Strain vol 1 - Buronson & Ryoichi Ikegami Project ARMS vol 1 - Kyoichi Nanatsuki & Ryoji Minagawa 5 sierpien ...
Tak, słyszałam i bardzo pomysł popieram :-)
piwko wystarczy
Hmm... Ja, po lekturze "Oka golema" Johnatana Strouda, doszłam do wniosku, że taka metamorfoza naprawdę mi się podoba. Wcześniej miałam odczucia podobne do Twoich. No i, mimo wszystko, nasz kochany Arty nadal jest przestępcą - dobry do końca to on nigdy nie bedzie, na szczęście ^^
A ja po raz drugi podczytuję "Władcę Pierścieni" Tolkiena
"Stąd do wieczności" James Jones "Noc nad oceanem" Ken Follett "Dymisja nadinspektora Wilburna" i "Zagadka w Punham" Andrzej Szczypiorski "Amerykanin" Henry James "Smażone zielone pomidory" Fannie Flagg "S@motność w sieci" Janusz Leon Wiśniewski "Aksamitne pazurki" Erle Stanley Gardner
,,Sprawiedliwość owiec'' Leonie Swann i,, Hobbit'' Tolkiena.
o tak... gwiazdy są piękne... ale ja się boję sama patrzeć w niebo... więc rzadko patrzę na gwiazdy... "samotność ciężki los... " :)
kuchnia
Ja lubiłam Smerfy, a właściwie to Gargamela ;) Zawsze miałam nadzieję, że kiedyś w końcu uda mu się złapać te niebieskie ludki ;) I Muminki jeszcze, ale za to nigdy nie polubiłam Gumisiów. Tylko piosenka mi się podobała :P Zobacz saaaam, jak Gumisie skaczą tam i siam... :)
Dziedzic migotliwego świata- Cynthia Ozick Wariatki- Chantal Delsol Kult- Lubko Deresz Moja afrykańska miłość- Corinne Hofmann Życie oddać i duszę- Marina Mayoral Msza za miasto Arras- Andrzej Szczypiorski Deepaka Chopry władcy światła- Deepak Chopra & Martin Greenberg Potęga uroku- Peggy Waide Opowieści Ewy Luny- Isabel Allende Balzac i Chińska Krawcówna- Dai Sijie Duża ryba- Daniel Wallace
Odrzuć precz udręki widmo, łakoć, to rzecz miła.. Nie poświęcaj go dla ciała, bo Ci dusza będzie wyła.
A ja najbardziej lubiłam graffiego z gumisiów. A z nowszych bajek, które czasem oglądam, bo mam młodszą siostrę to lubiłam Dudusia, który jakiś czas temu leciał w soboty.
Piszesz: Czy wiedziałeś, że również w przypadku innych bóstw z tamtego rejonu bardzo powszechnym zwyczajem było mordowanie dzieci przez matki na oczach wrogów, by bóstwo przechyliło szalę zwycięstwa na korzyść wyznawców? W tej sytuacji zachowanie Boga Izraela było miłosierne i nowatorskie. Zgoda? ZGODA! ALE Postępowanie Abrahama nadal pozostaje przykładem wiary ślepej, fanatycznej. Nie jestem zwolennikiem jakiejkolwiek wiary, więc przytaczanie ...
Często mam ochotę odwiedzić miejsca opisane w książkach. Więc, bardzo skromnie, ale Poznań - przez Jeżycjadę. Jednak, ze strachu by rzeczywistość nie okazała się gorsza od wyobrażeń- pewnie nigdy tam nie pojadę.:D
Chyba również z uwagi na przesyt tematyką na razie nie sięgnęłam po tę książkę, choć stoi na półce i czeka na zainteresowanie. Skoro w swojej recenzji zauważasz, że klimat przypomina "Królów przeklętych", to chyba wkrótce zacznę ją czytać, gdyż ten cykl jest jednym z moich ulubionych.
Ja też jestem za Marudą!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mnie też ten się najbardziej podoba ;-)
Gwiazdy. Chociaż jedna gwiazdka.
popieram!!! To jest najlepsza książka którą do tej pory przeczytałam!!!!
Frajda - z czytania kolejnej perełki ;)))
Mnie też było brak pomysłów. Ale w końcu zebrałam się w sobie i jakoś mi się udało. Nie jest to może cud i dziełko sztuki, ale moje własne ;) I mam go na papierze samoprzylepnym – sama drukuję i mam zawsze pod ręką kilka sztuk ;))
"Pollyanna" jest to piękna książka o dziewczynce, jakie rzadko możemy dziś spotkać. Dzięki niej możemy spojrzeć na świat z innej perspektywy, dostrzec rzeczy i zjawiska, na które w ogóle nie zwracamy uwagi. Patrząc na postać Pollyanny uczymy się żyć inaczej, dostrzegać piękno i szczęście, nawet jeśli wydaje nam się to niemożliwe. Dzięki niej odnajdujemy wielkość nawet w małych rzeczach, takich jak uśmiech, słowo czy miły gest. Pollyanna uczy ...
Moje "malo (d)ocenione" perelki: 1. Miroslaw Stecewicz - Chlopiec z bebnem na glowie >>> zbior opowiadan dla dzieci, wszystkie zwiazane z wyspa Umpli Tumpli, chetnie bym sobie przypomniala i poczytala znowu, ale ksiazka zaginela w mrokach dziejow.. . (srednia 6.0/1 ocena) 2. James Follett - Klatka orlow >>> niemieccy jency w angielskim obozie planujacy ucieczki; zabawna, dawno jej nie czytalam bo nie mam juz bibliote...
kotlet
Jakie małe rzeczy sprawiają Wam przyjemność? Chodzi mi o klimaty "Amelii" i książkę "Pierwszy łyk piwa"- coś zwyczajnego,a jednak bardzo miłego :). Jak dla mnie herbatka, kocyk, kot i do tego np. coś fajnego do poczytania. Plamki światła na podłodze i ścianach.
Dobra przygoda to seria książek Andrzeja Perepeczki z serii „Dzika Mrówka” – syn właśnie pochłonął chyba cały cykl. Polecam też „Czarne okręty” Macieja Słomczyńskiego. Akcja dzieje się w starożytności, a gro przygód bohatera związana jest z podróżą na czarnym okręcie. Jest to wyprawa pełna niespodziewanych zdarzeń, w głąb Europy, tajemniczej dla ówczesnych mieszkańców basenu Morza Śródziemnego. A przygoda z fantazj...
przeważy udręka
Wspaniała czytatka. Bardzo mądrze, a równocześnie tak prosto to napisałeś. I przypomniałeś mi o ważnej rzeczy - o odkrywaniu nieba w drobnostkach. Dziękuję.
Wyrzuciło mnie od komputera. Do sklepu. Kupiłam. W drodze powrotnej Muza diablica znów zaczęła cisnąć: Przez tę szarość za oknami zmory człeka dręczą Choć i korzyść z tego spora: oczy się nie męczą. Znów do sklepu mnie poniosło, chociaż walec ze mnie. Co zjeść najpierw? Loda? Ciacho? Oj, będzie przyjemnie! Waga z kopa już dostała i pod wanną stęka... Które z doznań wnet przeważy? Frajda, czy udręka?
Użytkownicy polecają:
Dodany: 09.05.2024 12:03
Autor: dot59
Obecność w okolicy budki książkowymiennej wyraźnie zwiększa szanse odkrycia lektury, na jaką człowiek pewnie nigdzie indziej by nie trafił. To znaczy, (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 24.05.2024 10:18
Autor: Meszuge
Czytałem tę książkę (oraz kilka innych tegoż autora, z sierżantem Chanem w roli głównej) pod koniec lat siedemdziesiątych, może na początku osiemdzies (...)
Dodany: 22.05.2024 22:43
Podobno Truman Capote powiedział, że „być w Wenecji, to jakby zjeść całe pudełko czekoladek z likierem naraz”. Nie wiem. Wciąż obce są mi oba te doświ (...)
Dodany: 19.05.2024 11:11
Tytuł dziwny, bo „reina roja” to po hiszpańsku właśnie „czerwona królowa”. Jakaś nowa moda czy maniera na powtarzanie tytułu w różnych językach? To za (...)
Dodany: 13.05.2024 10:25
Francuska sowietolożka Françoise Thom napisała gigantyczną (prawie tysiąc stron) biografię Ławrientija Pawłowicza Berii, radzieckiego działacza komuni (...)
Dodany: 10.05.2024 09:48
Mam pewne szczególne powody, by interesować się Stefanem Banachem, planowałem nawet o tych swoich sentymentach napisać, ale ostatecznie zrezygnowałem. (...)