Dodany: 01.01.2015 21:29|Autor: Aquilla
Orle książki 2015
Lista książek przeczytanych w 2015 + krótka notka do każdej z nich.
Styczeń
1.
Wyspa na prerii (
Cejrowski Wojciech)
(5.0) - przy tej książce na zmianę wpadałam w zauroczenie stylem Cejrowskiego i uderzałam się w głowę w reakcji na niektóre z jego poglądów, zwłaszcza na jego zachwyt Stanami. Amazońskie książki są dużo lepsze, ale i przy tej spędziłam czas zdecydowanie miło.
2.
Gryf w chwale (
Norton Andre (Norton Alice Mary))
(4.0) - gorsze od pierwszej części. Do szału mnie doprowadzał związek "ona go kocha i chce być z nim, a on ją odrzuca, bo nie jest jej godzien". Ale momenty, w których facet nie wylewał na siebie gorzkich żalów były całkiem przyjemne.
3.
Jedwabnik (
Rowling Joanne (pseud. Rowling J. K., Skamander Newt, Whisp Kennilworthy, Galbraith Robert))
(5.0) - lubię kryminałki Rowling, nawet jeżeli już drugi raz udało mi się wytypować mordercę. Ale intryga muszę przyznać pięknie zamotana i parka detektywów nadal bardzo sympatyczna.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.