Dodany: 09.10.2014 16:32|Autor:

nota wydawcy


Przełomowa książka o marketingu skierowanym do kobiet!

Kobiety dowiedzą się, jakim procesom manipulacji są poddawane, a specjaliści od marketingu, jak zrozumieć kobiety i skutecznie wpływać na ich wybory konsumenckie.


Męskość to myślenie analityczne, skoncentrowane, linearne i logiczne. KOBIETA myśli „całym mózgiem”. Męskość to wrodzone systematyzowanie. KOBIETA żyje emocjami. Męskość to przetrwanie dzięki obronie własnych interesów, władzy i rywalizacji. KOBIETA trwa dzięki relacjom i więziom.

Co pociąga kobiety i co do nich przemawia? Dlaczego kobieta jest obiektem pożądania każdego sprzedającego?

Kobiety to najważniejsza grupa docelowa świata. Czas na marketing skierowany do kobiet! Kobiety podejmują dzisiaj decyzje o zakupie 66% wszystkich kupowanych komputerów oraz 60% wszystkich kupowanych samochodów. Inicjują 80% zakupów artykułów remontowo-budowlanych oraz 89% nowo otwieranych rachunków bankowych.

[Wydawnictwo Naukowe PWN, 2012]

(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.

Wyświetleń: 248
Dodaj komentarz
Patronaty Biblionetki
Biblionetka potrzebuje opiekunów
Recenzje

Użytkownicy polecają:

Redakcja poleca: