Dodany: 22.11.2012 21:34|Autor: Zoana
Listopad 2012
22.
Wybawienie (
Dickey James)
- 4
Dobry, trzymający w napięciu thriller, z gatunku "męskiej literatury", ale jak widać i kobiecie może się spodobać. Książka opowiada o spływie rwącą rzeką grupy przyjaciół i o tym, jak zwykły człowiek w sytuacji zagrożenia życia może zmienić się w zimnego zabójcę. Choć miejscami akcja nieco spowalnia, to rekompensuje to doskonała psychiczna analiza przeżyć wewnętrznych głównego bohatera w wyjątkowo ekstremalnych warunkach. Polecam.
23.
Cujo (
King Stephen (pseud. Bachman Richard, Evans Beryl))
- 5
Nie jest to typowy dla Mistrza horror, bo elementy fantastyczne są tu tylko dodatkiem, a zagrożenie jest jak najbardziej realne - to ogromny pies zarażony wścieklizną i splot przypadkowych zdarzeń, które prowadzą do tragedii. Książkę pochłania się jednym tchem, z otwartymi ustami, a może się i zdarzyć, że - jak w moim przypadku - i ze łzami w oczach w pewnym momencie. Polecam, aczkolwiek nie po zmroku w pustym mieszkaniu. ;)
__________________________________________________
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.