Dodany: 10.01.2018 19:59|Autor: naufraga
Listopad, grudzień 2017.
1.
Dynastia Miziołków (
Olech Joanna)
- książka lekturowa ;), ale jaka ! świetna porcja humoru dla małych i dużych.Uczniowie zachwyceni, świetnie się pracuje, gdy większość czyta z zaciekawieniem, komentuje i głośno się śmieje. Polecam.
2.
Wędrówki Odyseusza (
Sutcliff Rosemary)
. Inna wersja "Przygód Odyseusza" dla dzieci i młodzieży, dodam, że znacznie lepiej przyjęta niż wersja J. Parandowskiego. Dzieci w V kl. nie są w stanie przyjąć tak trudnej wersji i polubić!!- jak ta właśnie w ujęciu Parandowskiego.
3.
Płomienna korona (
Cherezińska Elżbieta)
O "Koronie" można by wiele... jeśli ktoś czytał poprzednie, nie oprze się i tej. Jej urokowi, tajemniczości, dynamizmowi, ciekawostkom, kolorytowi. Książka wspaniała... Czekam na kolejne.
4.
Balladyna (
Słowacki Juliusz)
"Balladyna " po raz kolejny..zawsze ciekawa, zawsze piękna.
(c)Wszystkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie bez zgody autora zabronione.