Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
O tak! Rewelacja, jak dla mnie.
Mam Onyxa od trzech lat i jak dotąd nie spotkałam się z takim problemem, dodatkowo czyta wszystko bez względu na format, a wypróbowałam już wszelkie opcje.
Mnie się podoba, ale można się zadławić, jak się z dawką przegnie :) Zdarzają się co prawda gorsze opowiadania, ale generalnie klimat mi odpowiada.
Ja już jestem w połowie (a może dopiero ;)), ale tego się nie da na jeden raz machnąć :)
Oj, bardzo brakuje!
Mrówkoza.....i muł... czy to możliwe? Świetny podział, tak na marginesie, ubawiłam się jak...norka:)
The Bluest Eye...pamiętam ze studiów. A pamiętam właśnie dlatego, że była "brudna, okrutna i ...prawdziwa". Ale czyta się dobrze, o ile 'dobrze' może się czytać książki o takim kalibrze.
Shadowfever K. M. Moning
Mnie się tam podobało. Od 1 do 5 tomu. Moning ma jednak fantazję, nic nie jest takie, jak się wydaje, nie ma czerni i bieli. Każdy z bohaterów jest irytujący, jednego polubiłam bardziej, innego mniej, ale wszyscy przez swoje wady są bardziej ludzcy. Nawet jeśli ludźmi nie są... Właśnie jestem (po raz kolejny) w trakcie serii i za każdym razem historia tak mnie wciąga, że mój prywatny Barrons przez około tydzień musi się sam zająć sobą i całą 'ks...
Shadowfever - Moning Dalekie pawilony - M.M. Kaye
Poszło.
Historia miłosna księżniczki, której mąż okazuje się złym czarodziejem?.... chyba komuś się książki pomyliły. Cały opis jest bardziej niż lekko naciągany. A przy okazji odradzam wydanie MAG z 2000 r. Takiej ilości błędów w książce jeszcze nie spotkałam, edytor chyba miał wolne, a mnie szlag trafiał... A sama książka urocza :)
Wypełnione.
Ja tam jestem zachwycona! :) Właśnie czytam 5 tom i uważam, że wszystkie są urocze! Jest w nich coś takiego, co pozwala nie zwracać uwagi na powtarzalność akcji, nieścisłości i kompletne nieprawdopodobieństwo...to był początek 20 wieku i wiele można wybaczyć jeżeli chodzi o fantastykę. Pan miał wyobraźnię i wykorzystał to jak potrafił. Dla mnie bomba! :)
Egipcjanin Sinuhe
Pan Lodowego Ogrodu: Tom 3
Opowieści okrutne Paweł Siedlar
Jedyne, co mi do głowy przychodzi, to cykl 'Dziedzictwo' Paolini'ego. Dosyć dokładnie opisany podział na klany, wierzenia, ledendy, zwyczaje. Ale czy to jest pięknym językiem...no, tu już pozostawiam ocenie indywidualnej ;)
Ja używam Vbbooks, spełnia moje oczekiwania. Szukałam kiedyś, w zamierzchłych czasach, programu do katalogowania i to był jedyny, który mi przypasił. A że przywiązuję się do rzeczy (i programów)nie szukałam niczego innego. Jeżeli chodzi o półki, to, jak już tu ktoś wspomniał, klucz jest w mojej głowie i tylko ja wiem, co gdzie leży. Dwie tylko półki są tematyczne: słowniki i literatura obcojęzyczna. No i dwie nowe półki trzeba powiesić...ostatni...
Słuszna uwaga :)
Generalnie rzecz ujmując każda z części jest o czym innym, więc można czytać w kolejności różnej. Ale ja zawsze wolę obserwować, jak rozwija się bohater, dlatego też czytałam po kolei :)
I jak Ci idzie? Bo mnie tak sobie, nie jest źle, ale odnoszę wrażenie, że Pan Martin wyje z tęsknoty za latami 60-tymi :)
Skończyłam Tuf wędrowiec, a zaczęłam Rockowy Armagedon George'a R. R. Martina
Witam sąsiadkę, Świebodzice
Cieszę się, że mogłam pomóc, chociaż szczerze powiedziawszy za Koontz'em nie przepadam i przeczytałam tylko kilka (4?) jego książek. Mam za to pamięć do treści :) Pozdrawiam!
Prawdopodobnie to o czym piszesz, to 'Zmrok' Koontz'a.
Pierwsza mnie rozczarowała strasznie, tyle peanów, a tu lipa: postaci głebokie, jak kałuża, akcja jakaś taka po łebkach...no, ale skoro kupiłam wszystkie, to głupio nie przeczytać ;)I na całe szczęście od drugiej już dużo lepiej, jakby nie ta sama osoba pisała :) A dodatkowo, poraz tysięczny 'Lesio' Chmielewskiej....mam słabość :D
Dla mnie pierwsza część zalatywała taką płycizną aż zaczęłam żałować, że kupiłam wszystkie części za jednym zamachem. Na całe szczęście od drugiej jest już bardzo dobrze. Przede mną właśnie 4 tom :)
Krzyk czapli Lian Hearn. Lecę serię za jednym zamachem, przed chwilą skończyłam W blasku księżyca.
Widzę, że postąpiłam słusznie omijając tę książkę szerokim łukiem...Thorgal, moja pierwsza miłość ;), powinien pozostać jedynie na kartkach komiksu. Już dawno, dawno temu zakupiłam wszystkie tomy (dodając do kolekcji najnowsze) i rytualnie w każde wakacje zaczynam podróż z Thorgalem od nowa:)
Wysłane!
Czytałam to jakieś 10 lat temu i w pamięci został mi...tylko tytuł. Ktoś ze znajomych bawił się w Amway i strasznie mi to polecał, może dlatego kojarzy mi się raczej negatywnie:).
Może jednak podaruj jakiejś bibliotece...palanie książek kojarzy mi się z inkwizycją ;) Mnie się cała trylogia podobała, chociaż początek 3 tomu jest dla mnie kompletnie wyrwany z kontekstu.
Skończyli serial, to teraz może się skupić na powieści...mam nadzieję :)
Zgadzam się, zbyt rozwlekła. Zazwyczaj pochłaniam książki, maksymalnie tydzień, dwa tygodnie przy napiętym grafiku zajęć ;)Z "Lestatem" męczyłam się około 3 miesięcy...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)