Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Małe kłamczuchy (4,5) Poza cieniem (5,0) Agatha Raisin i upiorna plaża (5,0) Złodziej Wrót (4,5) Rewers (4,0) Grzech (5,0) Obsesja (5,0) Czarny świt (5,0) Problem trzech ciał (5,0)
U mnie listopad: Człowiek, który chciał wszystko wiedzieć - 4,5 Gwiezdny pył - 4,5 Naszyjnik królowej - 4,0 - seria czytam dzieciom :) Groby niewinnych - 5,0 Okup za Eraka - 5,5 Tajemnica rodzi kłopoty - 4,0 - seria czytam dzieciom :) Wołanie grobu - 5,0 The Old Republic: Oszukani - 5,0
Pippi Pepperkorn i zwierzęta - 4.0 Pasażer 23 - 5.0 Klub latających ciotek - 5.0 Czarna kolonia - 3.5 - na tą książkę liczyłem najbardziej :( Zawód na całej linii w mojej ocenie 21:37 - 5.0 - a tu pozytywne zaskoczenie :) Ruiny Gorlanu - 5.5 Płonący most - 5.0 Ziemia skuta lodem - 5.0 Maestra - 4.0 Znieczulenie - 5.0
Tajemnica Siedmiu Zegarów - 4,0 W pułapce nocy - 5,5 Pięciowidmowy hotel - 4,0 Wstrząsająca rodzinka - 4,0 Duch drapacza chmur - 4,0 Duch drapacza chmur - 4,0 Autopsja - 5,0 Gwiazda Wieczorna wschodzi - 5,0
właśnie zauważyłem :) super sprawa, dzięki
tylko kurcze nie ma nigdzie przejrzystego systemu ocen, o czyms takim jak polecanki nie wspomne :)
Poker z rekinem - jestem w połowie Eskadra Widm - zaczynam
Oko Księżyca - 5,5 Han Solo na krańcu gwiazd - 4 Zemsta Hana Solo - 5 Han Solo i utracona fortuna - 4 Szafirowa róża - 5,5 Wszystko w czekoladzie - 4,5 Moc wyzwolona - 4,5 Smak lodowego pocałunku - 4,5 Nowa nadzieja - 5 Posłuszeństwo - 5
Rafa Armagedonu Nowa nadzieja
Gambit Huttów - 5,5 Czerwona piramida - 5,5 Diamentowy tron - 5,0 Świt Rebelii - 5,0 Lando Calrissian i Myśloharfa Sharów - 4,0 Lando Calrissian i Myśloharfa Sharów - 4,0 Odnaleźć swą drogę - 6,0!! Lando Calrissian i ogniowicher Oseona - 3,5 Lando Calrissian i gwiazdogrota Thonboka - 4,0 Rubinowy rycerz - 5,5
Prawdziwe barwy - 4,5 Szpieg na Boże Narodzenie - 4,5 MedStar I: Chirurdzy polowi - 5 MedStar II: Uzdrowicielka Jedi - 5 Klątwa tytana - 6 Próba Jedi - 4,5 Bitwa w labiryncie - 6 Yoda: Mroczne spotkanie - 4,5
Kot, który mieszkał wysoko - 4 Lista siedmiorga - 4,5 Kiedy nadciąga ciemność - 5,0 Potrójne Zero - 4,0 Morze potworów - 6,0 W objęciach ciemności - 5,0
Bezpośredni kontakt - 5 Złodziej pioruna - 5,5 Zagubiona tożsamość - 5 Grzesznik - 5 Punkt przełomu - 3,5 Spisek na Cestusie - 5,5
Kot, który zszedł pod podłogę - 4,5 Głębia - 5,0 Kot, który rozmawiał z duchami - 4,5 Bursztynowy rycerz - 4,5 Nadchodząca burza - 4,0 Dom luster - 5,5 Atak klonów - 4,5 Lament zombie - 4,5
Miesiąc Gwiezdnych Wojen - połowa przeczytanych ksiażek z tej serii :) Darth Maul: Łowca z mroku (4,5) Mroczne widmo (5) Planeta życia (3,5) Świt (5,5) Książę Mgły (4,5) Poza galaktykę (4) Kot, który wąchał klej (4,5) Człowiek, który nigdy nie chybiał (5,5)
Książę Mgły Miasto w przestworzach Poza galaktykę ot tak, żeby nie było nudno :)
Właśnie zaczałem czytać kolejna czesc sagi gwiezdnych wojen... 10 już :) Mroczne widmo
Nie chciałbym, aby powstała kolejna część o HP. Jednak całkiem ciekawie byłoby napisać kolejną sage w tym samym świecie, z innymi głównymi bohaterami, przy czym ci, znani nam, mogliby się pojawiać okazjonalnie. Świat po 15 latach, itp...
* Darth Maul: Łowca z mroku * Świt Świt jest dla mnie niesamowitą ksiązką, po naprawde dobrym pierwszym tomie, drugi jest nie gorszy. Problemem jest czas... :) i to, że dosyć ciężko się ją czyta...
Maska kłamstw (4,5) Klub Mefista (5,5) Ścieżki mocy (4,5) Aleja Cieni (4,5) Krzyżacka zawierucha (4,0) Pogrom Jedi (5,0) In nomine mortis (5,0) Szturmowcy śmierci (4,5) Kot, który znał Szekspira (4,5) Darth Bane: Dynastia Zła (5,5)
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)