Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Gdy zaczynałam czytać tą książkę to nie oczarowała mnie i wydała mi się podobna do Kodu Leonarda, ale środek i zakończenie naprawdę rewelacyjne. Mimo to nie zgodzę się że to najlepsza książka Brawna, moim zdaniem Leonardo jest o niebo lepszy, choć może dlatego mi się tak wydaje bo przeczytałam go jako pierwszy.
Zgadzam się, zdecydowanie "Podróż Wędrowca do świtu" jest najlepszą, najciekawszą częścią "Opowieści z Narnii". Jest też najdłuższa, co jest wielką zaletą.
"Książę Kaspian" to rzeczywiście wspaniała bajkowa opowieść, pozwala oderwać się od rzeczywistości (zresztą jak większość części Narnii), ale uważam że pierwsza część jest lepsza, film też średnio mi się podobał, lepiej zostać przy książce:)
Ja czytałam "Zieloną milę" dość dawno, żałuję że najpierw obejrzałam film, a dopiero potem przeczytałam książkę, ale i tak uważam że zarówno film jak i książka to wspaniałe dzieła. Zdecydowanie jest to jedna z najlepszych książek Kinga a postać Johna jest tak wspaniale stworzona, że brak mi słów.
Ja przeczytałam Kod Leonarda i zachwyciła mnie ta książka, momentami jest tak ciekawa że nie da się od niej oderwać. Podziwiam Browna za jego pomysły, za to jak zagmatwał całą akcję, uważam że trzeba być geniuszem by stworzyć coś takiego.Jak na razie to przeczytałam raz, ale zamierzam do niej wrócić.Polecam ją wszystkim którzy lubią zagadki i zawiłą akcję.
Ellysa, nie zgadzam się z Tobą zupełnie. Mi osobiści książka ta się bardzo spodobała, mimo że nie gustuję w tego typu książkach, zdecydowanie wolę horrory i kryminały. Dla mnie ta książka była zupełnie inna niż wszystkie które do tej pory przeczytałam, mimo że czasem zalatywała telenowelą, to i tak mogę wyrazić się o niej jak najbardziej pozytywnie. Co do innych książek Zafona, to nie wiem bo żadnej innej nie czytałam. Ale rozumiem,że każdy ma in...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)