Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Ja z kolei przeczytałem wszystkie cztery tomy w około miesiąc (stwierdziłem, że jak wyjdzie tom 4. w końcu się tym cyklem zainteresuję). Moje odczucia są następujące: Ten tom w niektórych miejscach nawet dorównywał tomowi pierwszemu. Przy lekturze tomu drugiego, miałem czasem wątpliwości, czy zawiesić czytanie, jednakże postanowiłem kontynuować, co zostało mi wynagrodzone :)Co prawda, do Wiedźmina bym całości nie porównywał, jak to wielu robi, w...
i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2011/08/16e6ae5912f0ee2f85714119de3e9f4d.gif?1314361490 ten link
Uwaga: po kliknięciu pokażą się szczegóły fabuły lub zakończenia utworu a propos Robba, sorry nie mogłem się powstrzymać:P
Tu się z Panią nie zgodzę:) Co prawda "Wieże do nieba" nie były zbyt dobre, jednakże ta część przygód Inkwizytora jest już lepsza i po niej w moich oczach autor powrócił do pełni sił. Z początku myślałem, że odbiorę tę książkę w ten sam sposób, jednakże gdzieś od 2/3 pierwszego opowiadania, w końcu zaczęła się moim zdaniem pozytywnie rozkręcać... ale jeszcze to nie to. Natomiast drugie opowiadanie, "Mleko i miód"... Tu już w końcu się zaczęło....
moim zdaniem, klimat niepowtarzalny w tym obszarze fantastyki, polskiej na pewno. Jedna z moich ulubionych w tym gatunku.
Ja podobnie uważam, co poprzednicy, niewiele było motywów, mogących zaskoczyć. A już jak zaskakiwały, to słabo. Jeśli byłaby to jedna z pierwszych książek w moim życiu, zapewne by mnie wciągnęła aż po ostatnie tomy, jednakże tak nie jest. Także ocenię na 4 za staranne utworzenie bohaterów itd, jednakże nie ma tu "tego czegoś". Moim zdaniem, gdyby wyciąć sceny gwałtów, przemocy itd i zamienić je na coś innego, mogłaby zdobyć książka dużą popularno...
Przeczytałem już wszystkie książki Pana Krzysztofa. W sumie jest to jeden z moich ulubionych współczesnych polskich autorów, jeśli nie najlepszy. Hmm, mistrz rozkminy, jak to mówię znajomym, polecając jego książki. Tequila i Nagrobek z lastryko to moim zdaniem najlepsze dzieła tego autora. Aha, jako bonus polecę wam ostatni utwór na Tribute to Partia.
Ciekawa książka, ale nie aż tak jak "Pod Mocnym Aniołem" czy też "Miasto utrapienia". Dobry motyw poznawania świata przez głównego bohatera oraz postać i wypowiedzi p. Trąby. Moim zdaniem, szkoda tylko, że Uwaga: po kliknięciu pokażą się szczegóły fabuły lub zakończenia utworu, no ale może o to w konwencji tej książki chodziło. Jednakże polecam.
Ogólnie, dotarłem do końca, więc nie jest tak źle, ale też za dobrze trochę też nie, nie podobało mi się jak najpierw często wspominał Twin Peaks, a później je zaspoilerował :( (a w sumie chciałem obejrzeć), oraz zakończenie, Uwaga: po kliknięciu pokażą się szczegóły fabuły lub zakończenia utworu.
No niestety, muszę przyznać, najsłabsze dzieło Doroty, moim zdaniem, chociaż hm, dla koneserów tego typu gatunku. Przeczytałem jakoś parę miesięcy temu, lecz niewiele utkwiło mi w pamięci spektakularnych momentów.
niom, ja czytałem już trzy razy - najpierw, jakoś miesiąc po premierze, gdy byłem w gimnazjum, później w trakcie liceum, a jeszcze na początku studiów. Pomimo wszystkiego, dobra książka. Jednakże trochę sobie inaczej wyobrażałem wydarzenia, postaci aniżeli przedstawione były w adaptacji filmowej. Jednakże skoro Masłowska współtworzyła i film, tak chyba miało to wszystko wyglądać. Książka jednak lepsza.
Póki co, dla mnie jest to najciekawsza (pospołu z Miastem utrapienia) książka Pana Jerzego.
Do przeczytania zachęciła mnie rozmowa z autorem w Radiowej Dwójce. Przeczytał on tam najciekawsze fragmenty. Zachęcony, kupiłem Jednakże, te opowiadania są nieco za krótkie, jak na mój gust. Nie bardzo zapamiętywalna, jednak jeśli ktoś jest fanem miniatur literackich, znajdzie tu coś dla siebie.
wszyscy tak się zachwycali tą lekturą, mi się wydało - no lektura, jak każda inna. dodatkowo, wiążą mi się z nią złe wspomnienia - pomimo przeczytania tej książki, w 5tej klasie podstawówki dostałem z kartkówki z treści 3 :(
Przeczytałem dziś. Spodobała mi się, choć krótka. Sienkiewicza nie lubię, ale zapewne sięgnę po kolejne pozycje Pana Jacka.
Po przeczytaniu prawie wszystkich powieści Pana Vargi (wciąż bezskutecznie Śmiertelności poszukuję), stwierdzam, iż Aleja Niepodległości jest książką dobrą, ale nie aż tak przełomową, jak "Nagrobek z lastryko" czy też "Tequila". Postać jest dobrze nakreślona, choć moim zdaniem ciekawiej by to wyglądało np. gdyby Krystian wsiadał do samolotu i tam też rozmyślał przez czas powieści, a pod koniec miał miejsce punkt kulminacyjny (opisany na samym poc...
ja niestety również przeczytałem spoiler na tylnej okładce, będąc tak na stronie setnej, ale nie zepsuł aż tyle :( Jednakże jeśli bym nie przeczytał tejże okładki, to w momencie przeczytania tekstu zakazanej piosenki, bym już na to wpadł mniej więcej. Chociaż...
Jak dotąd, najsłabsza książka Jacka Piekary, z jaką miałem styczność. Dwa pierwsze opowiadania jeszcze dało się przeczytać, trzecie już słabiej, a przy czwartym wymiękłem...
Cudowna książka. Bardzo mnie poruszyła. Polecam ją każdemu. Spośród dzieł tegoż autora, z którymi miałem styczność, ta jest na eq aequo z "Nagrobkiem" najlepsza. Od początku do końca.
Dziwi mnie, że nikt nie komentuje tej książki. Moim zdaniem bardzo ciekawa, tematyka również dobra. Polecam nie tylko fanom Trainspottingu.
Absolutny Biały Kruk. U mnie na pewno w moich top 10, nawet chyba w top 3. Żałuję, że na książkę tą nie trafiłem wcześniej.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 20.02.2024 14:30
„Dziennik pocieszenia” zaczęłam czytać akurat, będąc dość mocno przybita niemożnością pocieszenia przyjaciółki, w której rodzinie wydarzyło się coś ba (...)
Dodany: 12.02.2024 15:54
Autor: koczowniczka
„Kornik” Layli Martinez okazał się, ku mojemu zdumieniu, rasową powieścią grozy. Jest tu niewyjaśniona zagadka, bo w okolicy doszło do kilku zaginięć (...)
Dodany: 12.02.2024 12:54
Autor: Bloom
Są dwie prawdy, mówi Mackiewicz we wstępie do "Kontry": obiektywna i propagandowa. Obie istnieją równolegle, płyną jakby dwiema nurtami w jednej rzece (...)
Dodany: 10.02.2024 19:14
Autor: Uleczkaa38
Typ recenzji: Oficjalna PWN Recenzent: Urszula Janiszyn Mądra opowieść o życiu to taka, która uczy nas czegoś, a jednocześnie zapewnia wielkie e (...)
Dodany: 30.01.2024 10:49
Autor: Fugare
Jazz, stosując duże uproszczenie, zanim jeszcze przybrał formę bluesa, swingu czy ragtime’a i na długo przed pojawieniem się w Nowym Orleanie zespołów (...)