Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Tak, adres zawsze do aktualnego czytelnika:).
Uwaga, uwaga, kolejka skończona, czy są jeszcze jacyś chętni?
Aktualizacja listy: 1. chuda - wysłane 2. veldorota 3.ACM (ona) 4. agava (agula_77)
Zatem aktualizuję listę: 1. marylek -czyta 2. chuda 3. veldorota 4. butterflajek 5.ACM (ona) Miłej lektury:).
Do Marylka?
Aktualna lista: 1. Buchling- wyslane 2. marylek 3. chuda 4. veldorota 5. butterflajek 6.ACM (ona)
Dzięki za wiadomość:). Aktualna lista: 1. nika7423 - czyta 2. ACM (ona) 3. Buchling 4. marylek 5. chuda 6. veldorota 7. butterflajek
Rezygnuję z kolejki, upolowałam książkę w bibliotece.
Azileas napisała, że teraz się nie wyrobi, Agatonik nie odpisała na @.
Też poproszę:).
Wysłane do Veldoroty.
Czy Carson McCullers aby nie jest kobietą?
Dzięki, dotarła akspresowo:).
Przeglądam powakacyjnie moje wędrujące książki. Ktoś jeszcze reflektuje na Bellę? Kolejki brak:).
Uwaga, uwaga, kto teraz ma książkę? I czy ktoś się chce jeszcze zapisać?
Po wakacjach, pora zaktualizować. 1. miłośniczka- czyta 2. nika7423 3. ACM (ona) 4. Buchling 5. marylek 6. chuda 7. veldorota P.S. Czy ksiązka nadal u miłośniczki?
Dzięki za wiadomość:).
Zamykam kolejkę. Do veldoroty pisze na priva z adresem:).
Udało mi się w końcu wysłać książkę do ediszon.
Aktualizacja: radzio do mnie napisał, że jednak rezygnuje.
Jakby ktoś aktualizował to: mamuśka rezygnuje Radzia należy przesunąć na koniec kolejki (być może też zrezygnuje).
Zgloś się do niki 7423:).
Jasne:). evuś - czyta veldorota ACM (ona)
Aktualizacja:) 1. reniferze - czyta 2. miłośniczka 3. nika7423 4. ACM (ona) 5. Buchling 6. marylek 7. chuda
Jasne:). 1. reniferze - czyta 2. miłośniczka 3. nika7423 4. ACM (ona) 5. Buchling 6. marylek
Aktualizacja: 1. reniferze - wysłana 2. miłośniczka 3. nika7423 .. 5. Buchling 6. marylek
Właśnie - za pasje do bursztynu i techniczne wskazówki do jej rozwoju można spokojnie podnieść ocenę:).
Marylku, scenariusz (zwłaszcza serialowy!) ma swoje ograniczenia (i dobrze). Recenzja wprawdzie nie jest moja, ale potwierdzam, że książka jest jak najbardziej strawna. Tymczasem lista: 1. reniferze 2. miłośniczka .. .. 5. Buchling 6. marylek
Odebrałam:).
Czytane ostatnio z moimi dziećmi (7 i 5,5) - Jacek Wacek i Pankracek - Mira Jaworczakowa (podobało się) Hihopter - Małgorzata Musierowicz - To trochę mniej Plastuś Książka o Hani - Wanda Ottenbreit (super) Pan Kleks (na razie podobała się Akademia, podróże odłożone na potem) Anna Onichimowska - "gdzie jesteś tatusiu" i "daleki rejs" - to cykl Co do Grzegorza Kasdepke - momentami jest jak dla mnei troche za bardzo jajcarski, np. "Bon c...
No to w takim razie mini lista:). evuś - wysłane veldorota
Wyślij mi adres na priv:).
Ciężkie nie, ale nietanie. Trzymają cenę:(.
Co do Kuklińskiego - polecam biografię Benjamina Weisera. Oparte na materiałach CIA i moim zdaniem dość solidne.
Czy czytasz jakoś więcej na temat ZA, a jeśli tak, to czy możesz coś polecić?
Zakazana psychologia - Tomasz Witkowski - normalnie strach się bać, zwłaszcza w Polsce, gdzie biznes psychologiczny to dżungla zamieszkana przez tygrysy. Młyn nad Flossą - George Eliot Połowa autobiograficzna i nawet przyjemna, druga - trochę mniej:). Kochaj rewolucję - Aleksander Sołżenicyn . Niedokończona powieść o wojnie sowiecko niemieckiej na południu Rosji. No i wielka szkoda, że niedokończona, bo świetnie się zapowiada;(. Obóz ...
Aktualizuję: veldorota- czyta dot59 (chce być ostatnia). Ktoś jeszcze ma ochotę?
Tak, może:). Nigdzie jej się nie spieszy:).
Dot, jeszcze się zastanów, bo nie ma pośpiechu. Jak książka wędruje, to nie zajmuje mi przestrzeni półkowej, więc nie spieszy mi się z jej powrotem.
Bazylu, co do zakończenia - dokładnie to samo chodziło mi po głowie. Jesteśmy Meksykanami (zwłaszcza zachodniego sąsiada), ale zadzieramy nosa, jakbyśmy mieli za wschodnią granicą jeszcze pod-Meksykanów.
Poproszę o dopisanie.
Zgadzam się - ciekawa, ale literacko słaba. Poza tym przez cały czas czułam potrzebę weryfikacji - nie tylko u Wata, ale może tez w innych źródłach.
Może jeszcze ktoś się zgłosi, a jak nie, to dam znać:).
Zgłosiła się jeszcze veldorota .
Aktualizuję: aguska.22 reniferze veldorota dot59 (chce być ostatnia).
Zatem aktualizuję: aguska.22 reniferze dot59 (chce być ostatnia).
poproszę o dopisanie do kolejki:)
Aktualizuję:) evus- czyta aguska.22 reniferze dot59 (chce być ostatnia)
Nie ma pośpiechu:). Niniejszym aktualizuję: evus- czyta aguska.22 dot59 (chce być ostatnia)
No to czekamy na kolejnychchętnych, bo jesteś ostatnia:). A recenzja anek potwierdza, że warto:). Świat, którego już nie ma...
Anek, i jak tam, posłaĸłsś dalej?
No i jak tam z "Miasteczkiem?" - u kogo jest?
aktualizacja: nightbird - czeka na przesyłkę evus aguska.22 dot59 (chce być ostatnia)
Aktualizacja: espinka- przeczytała anek7 Kliva:).
jasne:). ACM(ona)- przeczytała Mamuśka Anna Mirella Kliva Dot59 (chce być ostatnia)
Aktualizacja: espinka- czyta anek7
aktualizacja: Małgosia w niebezpiecznym związku z Disneylandem (mszulc) - czyta Dominika. espinka
dziś wysłane do rastanji.
Dominika - jasne:) Aktualizacja: Małgosia w niebezpiecznym związku z Disneylandem (mszulc) - wysyłane Dominika.
Kontaktowałam się z jasmin79- ksiązka już u niej.
Książka od dziś u mnie. Pozdrowienia:).
Mamuśko, bardzo się cieszę, że się podoba. Tak czułam, że ta książka może przyjąć się wśród biblinetkowych czytelników. Lista: mamuśka - czyta Buchling Małgosia w niebezpiecznym związku z Disneylandem (mszulc) P.S. Zgadzam się na przesyłanie tej książki przesyłką nierejestrowaną.
Lista: mamuśka - wysłane Buchling Zapraszam kolejnych chętnych. P.S. Zgadzam się na przesyłanie tej książki przesyłką nierejestrowaną. Poczta Polska ustaleła cennik ta, że za przesłanie tej książki poleconym 3baby zaplacić 7 zł, a to już mioim zdaniem przesada.
Przeczytane. Przesłałam do Jasmin79. MarcinKa będzie po niej, ale prosił, żeby nie dalej:).
Jest u mnie:).
Jasne:) aktualizacja: ACM(ona)- czyta Mamuśka Anna Mirella Dot59 (chce być ostatnia)
Najważniejsze, że jest:). Dzięki za informację:).
ACM(ona) daj znać, czy doszła:). Z noworocznym pozdrowieniem:).
To i ja poproszę:).
jasne, że tak policzdobraczas - przeczytał(a) 10.2012 ACM(ona) Mamuśka Dot59 (chce być ostatnia)
Wędruje, ale nie wiem, gdzie jest:) lista policzdobraczas - przeczytał(a) 10.2012 Dot59 ACM(ona) 2 ostatnich osób do do ustalenia, gdy się dowiem, kto ma xiążkę. Dot chciała być ostatnia.
Wysłane dziś do Anny poleconym
Dostałam wczoraj, serdecznie dziękuję:).
Również poproszę o dopisanie:).
I jeszcze jedna aktualizacja - Zbójnica (przeczytane 07/2012) - Wiridiana - Dominika - policzdobraczas .. - dot 59 (12/2012)
Bakunowy faktor- Bartha
Przepraszam, że się nie odzywam, ale książkę przez pomyłkę wywiozłam (i teraz muszę sprowadzić ją z powrotem do domu).
Aktualizacja: - Zbójnica (przeczytane 07/2012) - Wiridiana - Dominika. .. - dot 59 (12/2012)
Lista: - Zbójnica (wysłane 06/2012) .. - dot 59 (12/2012) Można wpisywac się na wolne miesiące.
zrobione
Uprzejmie proszę o dopisanie:)
Miałam już nie wklejać kolejnej informacji o aukcjach, ale skoro już na potrzeby innego miejsca w sieci przygotowałam listę, wraz z krótkim opisem każdej książki, to szkoda, żeby się zmarnowała, nieprawdaż? http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=5792196 Pod mocnym aniołem - Jerzy Pilch [Nike 2001, przedstawiać nie trzeba] Krakowska żałoba - Monika Piątkowska [Krakowska saga rodzinna] Miłość buja nad Szkocją - Alexander McCall Sm...
Papierowy motyl Oko Jadeitu - Obydwie solidne 4-4,5. czyli nieco wyżej niz statystyczny b-netkowicz ocenił te pozycje. Mało kryminalne kryminaly, za to sporo o chińskich realiach sprzed 10-15 lat. Tylko dla dziewcząt - 4. Można się kilka razy uśmiechnąć, a nawet więcej niż kilka:). Rachunek naszych słabości -5,5 artykuły o polskiej mentalności i kulturze; bardzo precyzyjne w wyrażaniu myśli autora Kupię rękę 4.0 - polskie American Psycho sk...
Też się czaję, może przed świętami urządzę na Nadberezyńców polowanie z nagonką:).
Wrzucam odpowiedż tutaj, bezpośrednio pod postem się nei dało, ciągle wyskakują znaczniki FB. Mam podobna opinię- historyczne tło bardzo mi się podobało, ale dla kogoś, kto już przeczytał większość pozycji z bibliografii może byc nuzące. Dla mnie było jednak w sam raz:).
Myślałam już, że nie uda mi sie dodać odpowiedzi przez wszędobylskie fejsbukowe znaczniki:). Bardzo dziękujemy za popularyzację i zapraszamy chętnych do dołączenia się:). Na razie celem jest 200 recenzji na dwusetna rocznicę urodzin Kraszewskiego (w sierpniu przyszłego roku). Nie stawialiśmy żadnych ograniczeń w wyborze lektury, gdyż chodziło o to, aby zachęcić i przełamać uprzedzenia. Aczkolwiek może kiedyś zmodyfikujemy cel na przeczytanie dzi...
Widzę, że co miesiąc coś po angielsku:).
"Past Imperfect" - Julian Fellowes (4) Wielkanocna parada (4,5) Historia urody: Ciało i sztuka upiększania od renesansu do dziś (5) "Tu będę w słońcu i w cieniu" - Christian Kracht (4) Żywina (4,5) Na północ (4,5) Wieczór w Bizancjum- 4,5 Kobieta bez twarzy (5) Z dziennika ślimaka (4) "Opowiadania w liczbie pojedynczej" - Tomasz Majzel (4,5) Nie ma o czym mówić (4)
Kilka adresów warszawskich tutaj: http://filetyzizydora.blogspot.com/2011/09/ksiazkowy-grochow.html
Dom tysiąca nocy (4,5) Pięknie napsana historia dwóch kobiet. Czarna polewka (5,0) Ignacy Borejko jako domowy tyran terroryzujący wnuczki i rozdzielający czarne polewki ich absztyfikantom. Mnie rozbawiło:).
Na polu chwały wahałąm się między 4,5, a 5, stanęło na 5. Pozytywne zaskoczenie, plusem jest to, że książka mnie rozbawiła. Ramułtowie: Powieść współczesna (4) Satyra na upiornych mieszczan, całkiem niezłe czytadło odstresowywacz. Śniehotowie: Legenda z XVIII wieku, spisana z opowiadania (3,5) sztampowa historyjka o dwóch zwaśnionych braciach, czyta się jednak zaskakująco nieźle Brühl: Powieść historyczna z XVIII wieku (5,5) Cudo. Wciąż aktual...
Też mam wypożyczony pierwszy (kolejność od czapy, ale cóż poradzić), porównamy wrażenia:).
Postać wydawała mi się z lekka niekonsekwentna. Ale zastanawiając się - może taka miała być. Niby dziewczyna z charakterem, ale jakoś słabo radząca sobie w stosunkach międzyludzkich. Obstawiam, że Reymont specjalnie stworzył taką pokręconą mimozę. Zobaczymy w "Fermentach":).
Ex, Ciesze się:) Krasińskiego lepiej po kolei, ale jak nie da się inaczej (np. z powodu dostępności książek), to też można. Ja tak czytam w każdym razie.
Jeśli chodzi o "Komediantkę" -bohaterka mi się niespacjalnei podobała, za to opisy środowiska aktorskiego- jak najbardziej. Z ato dziękuję o ciepłe słowa o 1794, czytałam gdzieś, że nieudana, i nie mogłam się za nią zabrać:).
Ja wprawdzie czytalam "Wątpliowści księdza Browna", ale potwierdzam- nie tylko po prostu dobra literatura, ale do tego jeszcze z ciekawą warstwą filozoficzną (a mimo to nie traci walorów rozrywkowych).
Miaugorzata- dzięki:) A ja jeszcze zapomniałam o China men (4,0) historia mężczyzn z rodziny autorki, chińskich emigrantów w USA- no cóż, ciekawa, ale duża bardziej podobała mi się żeńska wersja tej historii czyli: Kobieta wojownik: Wspomnienia z dzieciństwa pośród duchów
Pierwsza wyprawa Nepal -4,5 (luźne zapiski o dziwo jakoś układaja sie w ksiązkę! tylko więcej tu Indii niż Nepalu) Saara z Vastamäki w mieście - 3- zupełnie przeciętna historia o nastolatce przenoszącej sie do miasta (lata 70-te), widzę, że nie ma w bazie:). Noc majowa: Powieść-(4) przeraźliwie smutna historia o powstańcu listopadowym, którego żona w trakcje jego zeslania... wyszła za innego. Milczenie (5) kryminał psychologiczny, zero k...
Są w książce przebitki wspomnieniowe do okresu przedwojennego i one są faktycznie idylliczne. Ja pamiętam np. retrospekcje Katarzyny do okresu tuż po jej ślubie.
Nadberezyńcy - Floriana Czarnyszewicza powinni speniać Twoje warunki brzegowe.
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)