Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Świetna recenzja. Podzielam zdanie autora.
A do mnie Haruki Murakami przemawia bardzo. Każda z jego książek jest dla mnie odkryciem. Nie wiem na czym to polega, jestem zachwycona i zafascynowana jego pisarstwem. "Norwegian Wood" czytałam i mi się podobało. Ale najbardziej lubię wszystkie części "1Q84"
Książka jest niezła. Myślę, że warto przeczytać.
Film "Piękny umysł"
A mnie podobała się saga "Zmierzch" jak i "Intruz". Jak już słusznie zauważono wcześniej, to są całkiem inne książki nie tylko ze względu na temat, ale i ze względu na wiek czytelnika, do którego są skierowane. "Zmierzch" czyta się łatwiej. "Intruz" jest głębszy, choć nie ma tam wartkiej akcji. Ale pomysł sam w sobie jest świetny. Polecam wszystkim osobom lubiącym fantastykę...
Wydawnictwo W.A.B "seria z miotłą" - bardzo interesujące powieści obyczajowe, czasem szokujące. Pisane przez kobiety. Przeczytałam kilka i uważam że jest to coś po co warto sięgnąć. I nie tylko dla kobiet:)
Zależy czego oczekujesz po tej książce. Jeśli dość lekkiej historii o miłości i trochę bajki to warto czytać. Czyta się szybko, bo książka wciąga i jest ciekawa. Ja przeczytałam całą sagę w ramach "odpoczynku" od literatury nieco cięższej :)
O miłości i nie tylko: "Listy miłości" Maria Nurowska "Ponieważ Cię kocham" Guillaume Musso "Zapach cedru" Ann-Marie Macdonald
Ostatnie książkowe zakupy: "Zbójecka narzeczona" Margaret Atwood "Intruz" Stephanie Meyer "Przecudna" Grażyna Bełza "Żółte cytrynki" Kajsa Ingemarsson "Drewniany różaniec" Natalia Rolleczek "Marina" Carlos Ruiz Zafon "Dwa życia. Gertruda i Alicja" Janet Malcolm "Pijąc kawę gdzie indziej" ZZ Packer "Jedyna wolność" Marina Mayoral "Cztery życia wierzby" Shan Sa "Jezioro niebiańskie" John Dalton "Miłosne gry Marka Hłaski" Barbara Stnis...
A ja przeczytałam "Dom na Zanzibarze" do końca. Jest nawet ciekawa dla kogoś kto nigdy nie był w Afryce... Ale w miarę czytania ma się wrażenie, że to przydługa reklama Zanzibaru i pensjonatu prowadzonego przez autorkę książki. Powieściowa ulotka biura podróży:)
Ten serial to pomyłka na całej lini. Książkę czytałam i nawet mi sie podobała, ale serial jest po prostu nudy. Ciągnie się jak flaki z olejem. A obsada aktorska... szkoda słów. Aktorzy źle dobrani, nawet wiekowo. Aktor grający Tomasza lepiej by pasował do roli księgowego, a nie leśnieczego, który pół życia mieszkał w surowych warunkach... I długo by można mnożyć przykałady. Wniosek jest prosty, książkę można przeczytać, serial należy ominąć. :...
Według mnie Weronika chciała umrzeć nie dlatego, że się nudziła, ale dlatego że brakło jej celu w życiu. Czegoś, do czego mogłaby dążyć i kogoś z kim by to robiła...Nic się na działo więc po co żyć? A samo targnięcie się na życie to już zmiana. To początek, który sprawia że życie Weroniki nagle nabiera sensu...czyli jest warte tego by je kontynuować. Jedna z lepszych książek, choć gdy ja czytałam parę lat temu to miałam wrażenie że znam ju...
"Ten obcy" to była jedyna w owym czasie lektura, która mnie zachwyciła( a było to chyba z 20 lat temu).Czytałam ją z prawdziwą przyjemnością i żałowałam że tak szybko się skończyła:). Drugi raz coś takiego przeżyłam dużo później czytając książkę "Mistrz i Małgorzata". Potem było już wiele super książek, ale "Ten obcy" to była pierwsza taka prawdziwa literatura. Wcześniej istniały dla mnie głównie baśnie narodów wschodu.
Audiobooki czyli inaczej książka mówiona...to dla mnie rzecz znana od wielu lat a właściwie od dzieciństwa. Tak się składa że moja mama jest osobą słabo widzącą. Odkąd pamiętam należała do biblioteki dla ludzi niewiedomych, gdzie książki nagrane były na kasetach magnetofonowych! I jechało sie do biblioteki by przywieźć pudło zawierające np. 40 kaset i to byli "Krzyżacy" czy "Potop". Wiele lektur przeczytałam w ten sposób. Dziś, gdy moż...
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)