Nowości: Ostatni dzień na Ziemi, Cudze słowa, Wanna z kolumnadą
Zaloguj się
Aby zalogować się należy podać login.
Aby zalogować się należy podać hasło.
Jeszcze jedne podziękowania za książkę "Bridget Jones Szalejąc za facetem" i piękną kartkę dla tajemniczego Bilionetkołaja. Dziękuję
Sporo opóźnione podziękowania dla tajemniczego Biblionetkołaja za dwie książki "Pacjentka" i "Jesienna miłość".
Dziękuję Biblionetkołajowi z Legnicy za dwie książki Moniki Szwaii, a także za przepiękną kartę i życzenia, w dobie cyfryzacji miło jest dostać tradycyjną kartkę świąteczną. Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.
Bardzo dziękuję Biblionetkołajowi za książkę Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie Podziękowania ślę do Lublina na ulicę Uśmiechu :) Dziękuję za sprawienie przyjemności, nic tak nie cieszy jak książka.
Dopiero zaczynam przygodę z tą autorką, przeczytałam "Gwałt" i jestem pewna że sięgnę po kolejne.
Dziękuję Biblionetkołaju za Wikta, ratuj! Dziękuję za miłą niespodziankę.
Właśnie skończyłam "Tam gdzie nie sięga już cień". Zatopiłam się w tej lekturze, mistrzostwo autorki.
Jak co roku biorę udział, w tamtym roku się udało tak na styk, w tym roku skończyłam 18 pozycję, zobaczymy jak czas pozwoli.
Skończyłam Zacisze 13 swoją drogą rewelacyjna czarna komedia z wątkiem miłosnym. Teraz zaczynam Miasto z lodu, powieść zachwalana, zobaczymy jaka będzie moja opinia.
Książkę polecam, nie widziałam filmu to nie mam punktu odniesienia ale jak dla mnie książka porusza do głębi.
Kalendarze, ciepła, spokojna i bardzo przyjemnie się ją czyta. Gwarantowany powrót do lat dzieciństwa.
Niedawno skończyłam Światło, którego nie widać, rewelacyjna, nie mogłam się oderwać, po prostu zakochałam się w tej powieści. Teraz zaczynam Pokój, zapowiada się bardzo ciekawie, ale czuję że uronię nad nią łzę.
Czy znalazłabyś coś u mnie w schowku Oddam/Wymienię za RockMann czyli Jak nie zostałem saksofonistą ?
Może tym razem uda Ci się. Życzę powodzenia.
U mnie równiutkie 52 książki Najlepsze: Zawołajcie położną Klucz Sary Bez mojej zgody Zamek z piasku Duma i uprzedzenie Dziewczyny z Syberii Córeczka Księgi Jakubowe Dom sióstr Zaginiona dziewczyna Najsłabsze:: Żaba w papilotach Magda: Pożegnanie z pokoleniem Kawiarenka pod Różą
Bardzo dobry pomysł :)
Biorę udział jak co roku. W tamtym byłam na styk, w tym już jednak pozycja za mną, a druga w połowie zaczęta, życzyłabym sobie całego tak bogatego w lektury roku jak jego początek :)
Bibilotetkołaju dziękuję za "Wichrowe wzgórza" i za piękną kartkę. Przesyłka nadeszła z Krakowa.
Kochany Biblionetkołaju najprawdopodobniej z Krakowa o ile dobrze przeczytałam ze stempla pocztowego, dziękuję Ci za "Paragraf 22" i "Obietnica poranka" i za życzenia, Tobie również zyczę wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku.
Dziękuję Biblionetkłajowi z Gdańska za miłe obdarowanie mnie książką Wichrowe Wzgórza Dziękuję też za kartkę i życzenia :)
Lato Sernik czy makowiec?
"Miasto aniołów" oglądane już kilka razy, obowiązkowo z paczką chusteczek "Chłopiec w pasiastej piżamie" jak na filmie tak i przy książce.
Bardzo dziękuję trzem Biblionetkołają z zimowych krain :) Jednemu za Wiśniowy Klub Książki Drugiemu za Merde! Rok w Paryżu Trzeciemu za Ukarana A do tych zimowych krain z których przyszły chętnie bym się wybrała o ile tylko znajdę na mapie. Jeszcze raz dziękuję za miłe prezenty :)
Aros, Bonito, często poluje na wyprzedaże w Znaku, a także czekam na nocne wyprzedaże w Matrasie.
Jak dla mnie wydawnictwo Znak, szczególnie uwielbiam ich serię Historie prawdziwe. Nie zgadzam się z poprzedniczką że w większości wydają literaturę kobiecą, ostatnio częstym tematem tego wydawnictwa jest tematyka wojenna, szczególnie II Wojna Światowa.
Uwielbiam tą akcje, miło jest obdarowywać ale miło też jest zostać obdarowanym :)
Abonent czasowo niedostępny Córeczka Zakup z Bonito z wysyłką do Ruchu za 2.99
Kobiety dyktatorów Drugą część przeczytałam jako pierwszą, mam nadzieję że tą też będzie się tak dobrze czytać.
Ja też biorę udział w wyzwaniu lecz takim Moje wyzwanie czytelnicze 2015
Fajna grupa, sama należę, dzięki grupie schowek się rozrasta do imponujących rozmiarów, czas na czytanie też by mógł się tak rozrastać.
W zeszłym roku 49 książek, zabrakło zaledwie 3. W tym roku również biorę udział w wyzwaniu, wyzwania na ten rok mam dwa, mam nadzieję że jedno i drugie się uda. Rok zaczynam od "Dziewczyn wojennych" Łukasza Modelskiego.
Cała zawartość damskiej torebki
Też jestem chętna, proszę o dopisanie.
Też chętnie bym przeczytała. Proszę o dopisanie mnie do listy, jeśli jest jeszcze taka możliwość.
Arthur wyszedł tylnymi drzwiami i okrążył dom. Jeszcze się spotkamy
Skończyłam Róża z Wolskich, zaczynam Jeszcze się spotkamy, pierwsza część mi się bardziej podobała ale jestem na początku książki więc mam nadzieję że się jeszcze rozkręci.
W 2013 a nie 2012, roczki mi się pomyliły, nie mogę się przyzwyczaić że to już czternasty mamy.
W tym roku też się przyłączę. W 2012 było 49, brakło niewiele, w tym mam w planach osiągnąć wynik 52, już jedna książka przeczytana i tak na tydzień jedna, dam radę :)
Zapomniałam dodać tytułu, nadrabiam gafę: Nie wiem, jak ona to robi
Dziękuję Biblionetkołaju, nie tylko za książkę a również za śliczną kartę, własnoręcznie wykonaną i za piękne życzenia.
Chwast
Za oknem cukierni
Musiałam odejść: Wspomnienia żony i syna Osamy bin Ladena
Niedawno skończyłam czytać Nasze szczęśliwe dni, noty wysokie 4,92, tylko 6 ocen. Warta przeczytania, polecam.
Sierpień 1. Kobiety z domu Soni - 4,5 2. Cieślakowie - 5,5 3. Hryciowie - 5,5 4. Środek lata - 3 5. Basia i kolega z Haiti - 4
Mimo urlopu, skromnie jakoś, a ta wiele miałam przeczytać :) Koniec wiosny w Lanckoronie oceniona przez nie na 3,5, to i tak zawyżona ocena, moim zdanie na więcej nie zasługuje. Nudna, o niczym. Zbudź się, szkoda dnia kolejna nie wydarzona opinia na liście, nie wiem jakim cudem dobrnęłam do końca, nie warto było. Moja ocena 2 Na zawsze tu już zaczyna być dużo lepiej :) pochłonęłam w czasie jazdy pociągiem, zatraciłam się w świecie a...
Skrzywdzona
Ostatnio przeczytana Evelyn
Dodam jeszcze Elizabeth i jej ogród
To jest nie do pomyślenia, doprowadzają do tego że czytelnictwo w Polsce będzie na najniższym poziomie w Europie o ile już nie jest. Powinno się więcej zainwestować w biblioteki a nie je zamykać, stworzyć je takimi by przyciągały od najmłodszych lat. Szczerze mówiąc wolała bym płacić na biblioteki niż na abonament radiowo-telewizyjny bo to jest wyrzucanie pieniędzy w błoto, to książka jest kulturą a nie seriale, serialiki i programy rozrywkowe.
Czasami wołam w niebo Dogonić rozwiane marzenia Dziecko z chmur: Wzruszająca opowieść o adopcji i macierzyństwie Dziewczyna z pomarańczami Magiczna chwila Pieskie życie mojego kota Tam, gdzie spadają anioły
Książka bez przepisów ale za to świetnie opisująca potrawy: Przepis na życie, nie ma nic wspólnego z TVN-owskim serialem. Polecam również książki Petera Mayle opisujące uroki Prowansji.
Dla mnie też bestsellerem nie jest, może inne książki tej autorki tak, nie wiem, innych nie czytałam. Żadne to arcydzieło, ale przyjemna książka na długie zimowe wieczory, spodziewałam się czegoś więcej, ale spokojnie ocenę 4 wystawiłam.
Polecam: Dzieci z Bullerbyn Dziewczyna i chłopak czyli Heca na 14 fajerek Mała księżniczka Tam, gdzie spadają anioły
Houston, mamy problem, wiadomo, jak Grochola wyda książkę, muszę mieć. Każdy szczyt ma swój Czubaszek, na wyrywki zaczęłam fragmenty czytać, już wiem że wciągnie mnie bez reszty.
Innych książek tej autorki nie czytałam, tak że może inne są bestsellerami, ale jeśli chodzi o "Dziecioodporna" to zła nie jest, ale nie zrobiła na mnie jakiegoś piorunującego wrażenia. Miłe czytadło na długie jesienne wieczory, książka dobra ale nie rewelacyjna.
Możesz udostępnić swój schowek?
Oddaj mi dzieci to akurat nie jest o Polce ale pokazuje jak dobry wieloletni mąż nagle cichaczem zabiera swoje dzieci i wywozi do swojej ojczyzny, historia prawdziwa. Zhańbiona o małżeństwie nie mieszanym i zaaranżowanym przez rodziców ale książka poruszająca.
Drobna pomyłka, chyba jakoś za tęskniłam za poprzednim rokiem, dzięki za informację :)
Wypełniona :)
U mnie w tym roku od jednego Mikołaja Bóg, kasa i rock'n'roll i Marzenia i tajemnice, jutro następny zobaczymy mam nadzieję że też podaruje książkę.
Czytałam, jak dla mnie jest wart polecenia
Zaczęłam Zhańbiona, a nie dawno skończyłam Czasami wołam w niebo.
Kończę Mniej niż nic, wciągneła mnie tak że jeszcze dziś mam zamiar skończyć.
Bardzo dziękuję Mikołajowi z Łodzi za książkę Niech wieje dobry wiatr
Adres pozostaje bez zmian :)
Właśnie wczoraj zastanawiałam się kiedy rusza cała akcja, oczywiście tak jak w tamtym roku biorę udział. Fajna jest takie obdarowywanie się.
Tak jak poprzedniczki polecam Ci "Spaloną żywcem" i "Ulice rajskich dziewic" oraz Honor kobiety: Ofiara gwałtu uwięziona w Dubaju mnie osobiście nie zachwyciła ale opowiada o kobiecie w kulturze islamu. A z pozytywnych książek, pokazujących że nie wszystkie kobiet to męczennice kultury islamu to Szkoła piękności w Kabulu: Za zasłoną afgańskiej kobiety.
Postanowiłam po raz kolejny napisać do tej osoby, a jeśli to nic nie da to zapytam administratora czy mogę publicznie wyjawić nick tej osoby. Podejrzewam że swojej książki już nie odzyskam ale ostrzegę innych biblionetkowiczów. Swoją drogą taki wątek o nie uczciwych na pewno by był pomocny, może właśnie przy wymianie książek umieścić osoby dział, na pewno wiele osób by z tego skorzystało.
Dziękuję Święty Mikołaju za książkę "Niewolnica" i za kartkę z życzeniami. Przepraszam za tak spóźnione podziękowania ale komputer odmówił posłuszeństwa i na dwa tygodnie pojechał sobie do serwisu. Bardzo miła niespodzianka, znaleźć w skrzynce awizo, a na poczcie jeszcze milsza. Jeszcze raz wielkie dzięki.
W tamtym roku przegapiłam coroczną akcje, w tym roku nie mam takiego zamiaru, idę przetrząsnąć biblioteczkę i zaczynam szukać osóbki którą obdaruje.
Serialu nie oglądałam, książka mnie nie zachwyciła, jak dla mnie przeciętna, na pewno nie pozostanie na długo w mojej pamięci
Już dwuzdaniowy :P Ciężko napisać coś o książce która raz złościła i nie mogłam zrozumieć jak ojciec dzieci może pozwalać na coś takiego, a za chwilę pokazywała co to sztuka i że nagość dziecka wcale nie musi od razu oznaczać pornografii a tak szczerze to do tej pory nie wiem co o tej książce sądzić, mam mieszane uczucie i nie potrafiłam sobie wyrobić o niej jednoznacznego zdania.
Interesuje mnie książka "Bidul" Maślanka Mariusz. Może znajdziesz coś w moim schowku na co mogłabyś ją wymienić
Cześć. Jestem zainteresowana książką Wielki kłamca (Black Millenia). Czy chcesz ją oddać czy na coś wymienić? W każdym razie zapraszam do mojego schowka, może znajdziesz coś dla siebie.
Oto lista książek: Kusicielka Feather Jane Piąta góra*) Coelho Paulo Seks w wielkim mieście*) Bushnell Candace Świat marzeń zakupoholiczki*) Kinsella Sophie (właśc. Wickham Madeleine) Trzydziestka na karku*) Jewell Lisa
Przez kilka ciężkich lektur udało mi się przebrnąć, przez "W pustyni i w puszczy" nie dałam rady, nie lubię takich książek, poza tym nie przepadam za twórczością Sienkiewicza.
Ulubiona książka z czasów podstawówki. Mogło być więcej takich lektur
Nie będę wymieniać długiej listy, wpiszę tylko jedną pozycję "Kwiaty na poddaszu" (Andrews Virginia C.) Znalazłam tylko dwie na allegro za astronomiczną sumę.
Jakoś mało w tym miesiącu, obym w grudniu znalazła więcej czasu "Truskawki z szamponem" Gryniewicz Katarzyna "Wyszłam z krainy ciszy" Bollag Fiona "Tango na prerii" Waller Robert James "Nieoczekiwana zmiana płci na najwyższym szczeblu" Harasimowicz Cezary Ostatnią się rozczarowałam,z ledwością dotarłam do końca, dzięki książce wiem że film na pewno sobie odpuszczę
Użytkownicy polecają:
Dodany: 20.01.2024 09:11
Autor: zielkowiak
Humboldt – to dopiero był gość! Gdyby zaproponował mi udział w jednej ze swoich wypraw, rzuciłabym wszystko i pojechała. To temu człowiekowi zawdzi (...)
Dodany: 14.01.2024 08:08
Autor: dot59
Ależ to była lektura! I nie dlatego tak mówię, że na punkcie literatury z PRL w tytule mam lekkiego bzika (a mam go, bo stwierdziwszy, że pokaźna częś (...)
Dodany: 28.11.2023 15:10
Generalnie ani kryminał retro, ani kryminał cokolwiek humorystyczny nie wzbudzają we mnie automatycznej chęci natychmiastowego przeczytania, a jeśli s (...)
Dodany: 02.12.2023 11:17
Autor: Marylek
Oniryczna, na wpół bajkowa opowieść o fascynacjach i strachach dzieciństwa, o tym, jak zostają z nami na całe życie, kształtują postrzeganie świata i (...)
Dodany: 09.11.2023 08:52
„Nikt nie woła” to powieść, której w PRL nie sposób było przeczytać, bo przecież nie drukowano literatury, w której dałoby się znaleźć cokolwiek rzuca (...)
Redakcja poleca:
Dodany: 14.04.2024 21:41
„Srebrzysko” określa autor w podtytule „powieścią dla dorosłych”. Jak dorosłym trzeba być, żeby wyrzec się buntu, zdecydować się nadstawić przysłowiow (...)
Dodany: 02.04.2024 21:51
Autor: fugare
Fantastyka naukowa to nie był nigdy mój ulubiony gatunek literacki, filmowy zresztą też nie, ale bardzo dobrze przechowałam, a nawet pielęgnuję pewne (...)
Dodany: 23.03.2024 09:19
Autor: Meszuge
Ze względu na ogromną liczbę przypisów i cytowanych materiałów źródłowych jest to najprawdopodobniej najbardziej rzetelna biografia Feliksa Dzierżyńsk (...)
Dodany: 09.03.2024 20:02
Autor: jolietjakeblues
Jesteśmy pokoleniem poszukiwaczy, my, obecni pięćdziesięciolatkowie, z których wielu miało to szczęście, że dzięki odwadze, inteligencji, talentowi sw (...)
Dodany: 03.03.2024 09:31
Breece D'J Pancake, a właściwie Breece Dexter John Pancake (pancake – naleśnik; dziwaczny zapis imienia był wynikiem błędu w The Atlantic Monthly, gdz (...)